جزئیات حضور سئات در نمایشگاه خودرو بارسلونا

عصر خودرو- نمایشگاه خودرو بارسلونا هم اکنون در حال برگزاری است و شرکت خودروسازی سئات بزرگترین خودروساز اسپانیا در این نمایشگاه حضور گسترده ای داشته است.

شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳:۰۰

جزئیات حضور سئات در نمایشگاه خودرو بارسلونا

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل این اتونیوز، این برند اسپانیایی چندین مدل از خودروهایش از جمله سئات آتکا(Ateca) FR یا کانسپت ریترو(Retro) را برای جشن گرفتن شصتمین سالگرد تولید سئات 600 در نمایشگاه بارسلونا در معرض دید علاقمندان گذاشته است.

مدل آخری که عنوان شد در واقع یک تمرین طراحی برای خودروساز اسپانیایی بوده است. سئات 600 در حقیقت ورژن اسپانیایی فیات 600 سال 1957 است. این خودرو در دوران اقتصاد رو به رشد پس از جنگ داخلی اسپانیا داستان شنیدنی دارد.

سئات در این نمایشگاه کانسپت ریترو را بر پایه نسخه کلاسیک این مدل ساخته و سقف جمع شونده و دربهای کالسکه ای را به آن افزوده است.

جزئیات چندانی درباره این خودرو به جز رنگ بدنه خاکستری بدنه منتشر نشده است. صندلی های خودرو از جنس چرم با دوخت نارنجی کار شده است.

نسخه تولید انبوه سئات آتکا FR پس از معرفی آنلاین، برای اولین بار است که در حضور علاقمندان رونمایی می‌شود. این خودروساز اسپانیایی همچنین یک نسخه 192 اسب بخاری موتور دیزلی دو لیتری TDI را عرضه کرده است.

 

برچسب ها

سئاتاتومبیل بارسلونای ۲۰۱۷
مطالب مرتبط بیشتر
جنگنده تمام‌الکتریکی سئات دومین قربانی پسابرجامی بعد از سئات در آستانه فرار از ایران چه کسانی و چگونه سئات اسپانیا را نیامده فراری دادند؟! قدرتمند‌ترین ساخته تاریخ سئات سئات به دنبال جایگزینی سوخت دیزل با CNG است رهاورد ماتادورها برای ایرانیان شو روم مرکزی SEAT در تهران در حال ساخت است بهترین خودروهای دنیا +تصاویر هاچبک کوچک اسپانیایی، با رویاهای بزرگ شرکت ها در حال آماده‌سازی غرفه ها معین موتور نمایندگی رسمی سئات اسپانیا در ایران شد فولکس واگن اسپانیایی سودآور شد حضور احتمالی دو برند فولکس واگن در ایران علاقمندی خودروساز اسپانیایی برای ورود به بازار ایران رشد فروش بی‌سابقه سئات در دو ماه نخست ۲۰۱۷ آمادگی عصبانی ترین اسب اسپانیایی برای تاختن در جاده های کشور سئات آرونا؛ شاسی بلند رقیب نیسان جوک+تصاویر لئون کوپرا؛ هاچبک جدید ۳۰۰ اسب بخاری سئات+عکس برای تست اولین خودرو سئات در ایران ثبت‌نام کنید بازگشت سئات به ایران SEAT خودرویی مخصوص زنان! +تصاویر تصاویری از یک خودرو کمیاب در ایران اعلام جزئیات نسبی خودرو جدید سئات پلیس ایتالیا سوار بر سئات اسپانیایی سئات Alhambra مدل ۲۰۱۶ را ببینید سریع‌ترین استیشن جهنم سبز
برگشت به بالا