مشخصات فنی پ‍ژو ۲۰۰۸ که ایران خودرو تولید آن را آغاز کرد

عصر خودرو: با تجهیز خطوط پژو ۲۰۰۸ تولید این محصول در شرکت ایران خودرو آغاز شده و روی خط تولید قرار گرفته است .این مدل خودرو ۲۰۰۸، نمونه محصولی است که تولید آن کمتر از شش ماه گذشته در اروپا شروع شده است. اما پژو ۲۰۰۸ چه مشخصات فنی دارد؟

سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷:۰۰

مشخصات فنی پ‍ژو ۲۰۰۸ که ایران خودرو تولید آن را آغاز کردمشخصات فنی پ‍ژو 2008 که ایران خودرو تولید آن را آغاز کردمشخصات فنی پ‍ژو 2008 که ایران خودرو تولید آن را آغاز کردمشخصات فنی پ‍ژو 2008 که ایران خودرو تولید آن را آغاز کردمشخصات فنی پ‍ژو 2008 که ایران خودرو تولید آن را آغاز کرد

به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین ، پژو 2008 به عنوان اولین محصول مونتاژ شده در شرکت سرمایه‌گذاری مشترک ایران‌خودرو و پژو یا همان شرکت ایکاپ است. این خودرو به‌عنوان اولین کراس اوور شرکت پژو در ایران شناخته می‌شود. پژو 2008 را می‌توان اولین محصول مونتاژ داخلی بعد از برجام دانست که حاصل قرارداد ایران‌خودرو و پژو است.

پژو 2008 مدل 2017 در 8 نسخه‌ مختلف تولید می‌شود که به دو دسته‌ بنزینی و دیزلی تقسیم می‌شوند. 3 نسخه از پژو 2008 دیزلی و 5 نسخه‌ی دیگر بنزینی هستند. نسخه‌های دیزلی پژو 2008 توان خروجی 75 تا 120 اسب بخار دارند؛ اما انواع بنزینی پژو 2008 همگی از پیشرانه‌های PureTech با حجم 1200 سی‌سی بهره می‌برند و دیگر اثری از نمونه‌ی VTi در این خودرو نیست.
در ایران طبق روال بازار، انواع خودروی سواری (سدان، هاچ بک و شاسی‌بلندها) بنزین یا گازسوز هستند.خودروهای بنزینی پژو 2008 در سه نسخه‌ی مجهز به پیشرانه‌های سه سیلندر و 12 سوپاپ Puretech تولید و عرضه می‌شوند که در تجهیز به توربوشارژر و توان خروجی تفاوت دارند.

نسخه‌ی پایه‌ پژو 2008، دارای پیشرانه‌‌ی تنفس طبیعی با توان خروجی 82 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه است. این خودرو دارای دو جعبه‌ دنده‌ی خودکار و دستی است که هر دو 5 سرعته‌ هستند. برای افرادی که به دنبال خودرویی با مصرف سوخت اندک هستند، نسخه‌ی پایه‌ی 2008 یکی از گزینه‌های مطلوب در بازارهای جهان است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در هر نسخه‌ی مجهز به جعبه‌دنده‌ی دستی و خودکار کمتر از 5 لیتر در 100 کیلومتر است که آمار فوق‌العاده‌ای است و با باک پر می‌توانید مسافتی نزدیک 1000 کیلومتر طی کنید.
نسخه‌ی 110 اسب بخاری پژو 2008 از پیشرانه‌ی مجهز به توربوشارژ استفاده می‌کند و به همین دلیل توان خروجی بیشتری از نمونه‌ی قبلی دارد. نهایت توان خروجی 110 اسب بخاری این خودرو در 5500 دور در دقیقه به دست می‌آید. گشتاور این نسخه 205 نیوتن‌متر در دور 1500 دور در دقیقه است. در این نسخه از کراس‌اوور 2008 نیز امکان استفاده از جعبه‌دنده‌های خودکار و دستی موجود است. اما نکته‌ی جالب در خصوص پیشرانه‌ی مذکور، مصرف سوخت پایین‌تر آن نسبت به نمونه‌ی مجهز به پیشرانه‌ی 82 اسب بخاری است. مصرف سوخت کمتر از 4.5 لیتر در هر 100 کیلومتر در سیکل ترکیبی، خبر از تبحر بالای گروه خودروسازی پژو سیتروئن در ساخت خودروهای بهینه می‌دهد.

اما پژو نسخه‌ی دیگری از 2008 نیز عرضه می‌کند که از پیشرانه‌ی 1200 سی‌سی مجهز به توربوشارژر (همانند نسخه‌ی 11 اسب‌ بخاری) بهره می‌برد که اکنون به‌واسطه‌ی بهینه‌سازی‌های در سیستم توربوشارژ، گشتاور و توان خروجی بیشتری نسبت به سایر مدل‌های این خودرو دارد. این نسخه از پژو 2008 با گشتاور 230 نیوتن متر در 1750 دور در دقیقه و توان خروجی 130 اسب بخار می‌تواند در 9.3 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. با این حال برخلاف سایر مدل‌های 2008، قدرتمندترین نسخه‌ی کراس‌اوور پژو تنها با جعبه‌دنده‌ی دستی عرضه می‌شود. مصرف سوخت شهر 6، بزرگراه 4.1 و سیکل ترکیبی 4.8 لیتر در 100 کیلومتر از دیگر ویژ‌گی‌های این نسخه است.
پژو 2008 از المان‌های طراحی برادر کوچک‌تر خود، پژو 208 بهره گرفته است. البته این خودرو با این که در کلاس بدنه‌ی کراس اوور قرار دارد، اما تفاوت چندانی در وزن بدنه با هاچبک 208 ندارد. بدنه‌ی سبک 2008، استفاده از پیشرانه‌ی 1.2 لیتری PureTech را منطقی ساخته است.

هر چند پژو 2008 در کلاس بدنه‌ی کراس‌اوورها قرار می‌گیرد؛ اما طراحی عضلانی آن باعث شده است خود را خودروی شاسی‌بلند و جاداری معرفی کند؛ این نشان از طراحی هوشمندانه‌ی پژو دارد. پژو در سال‌های اخیر تغییرات عمده‌ای در بخش طراحی خودروهای خود ایجاد کرده است که 2008 مدل 2017 نیز از همین روند پیروی می‌کند.
پژو 2008 از خطوط طراحی قوسی و عضلانی بهره می‌برد تا خود را به‌عنوان محصولی جذاب و اسپرت معرفی کند. جلو پنجره‌ی این خودرو نسبت به طراحی قبلی افزایش اندازه تجربه کرده و ظاهر زیبایی در بخش جلوی خودرو به ارمغان آورده است. این تغییر در طراحی‌های جدید هیوندایکیا و در محصولات 2016 این شرکت‌ها نیز مشاهده شده است. برجستگی‌هایی کاپوت، به همراه فرورفتگی درب پشت این خودرو نمای بسیار زیبایی به آن می‌دهد. چراغ‌های قوسی به همراه فرورفتگی در بخش میانی آن‌ها، اکنون به امضای استودیو‌ی طراحی پژو تبدیل شده است. زه‌های مشکی دور تا دور خودرو به‌خصوص در زیر درها، سپر و گلگیر نمای خارجی را جذاب‌تر کرده است. سپر جلو به همراه ورودی عظیم هوا نیز بخش جلوی خودرو را بیش از پیش جذاب‌تر کرده است.

در کابین خودرو اولین چیزی که توجه افراد را به خود جلب می‌کند، طراحی زیبای داشبورد است. نورپردازی آبی‌رنگ دور نشانگر‌‌های وضعیت سرعت و دور موتور، فرمان حجیم و طراحی ساده‌ی داشبورد و کنسول وسط باعث می‌شوند تلاش پژو برای اسپرت نشان دادن 2008 بیش از پیش مشهود باشد.
کابین
در داخل، طرح صاف و افقی داشبورد، این حس را که در کابینی جادارتر جای گرفته‌اید تقویت می‌کند. کابین این خودرو با پوششی از چرم آراسته شده و تریم مشکی پیانو و یک صفحه نمایشگر اطلاعات (برجسته) در آن خودنمایی می‌کنند. البته اینها تنها موارد ناشی از طراحی این کابین نیستند، بلکه این کابین از فضایی کافی برای سرنشینان جلو و عقب خود برخوردار است که همین امر تضمین‌کننده یک محیط راحت و کاربردی در آن می‌باشد.

مهندسی

نکته کلیدی که در پژو 2008 به چشم می‌آید راحتی این خودروست و این امر با نوآوری‌هایی که در کابین آن صورت گرفته کاملاً مشهود است؛ از جمله این موارد هم می‌توان به موقعیت مناسب راننده در پشت فرمان و نیز دسترسی آسان او به ابزار و ادوات موجود در داشبورد اشاره نمود و یا وجود یک صفحه نمایشگر لمسی در بخش میانی کنسول، که به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی به اطلاعات موجود در آن دسترسی یابید بدون آنکه حواستان از آنچه در پیشروی‌تان ست، پرت شود.

آنچه در این خودرو ارائه می‌شود
این خودرو از یک پیشرانه 4 سیلندر به حجم 1.6 لیتر و با تنفس طبیعی نیرو می‌گیرد که توان خروجی آن معادل 120 اسب بخار و گشتاور تولیدی آن برابر با 160 نیوتن متر است. نیروی حاصل از این پیشرانه به‌وسیله یک جعبه‌دنده 4 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلوی آن منتقل می‌گردد. شتاب اعلام شده برای این خودرو، از صفر تا صد معادل 11.5 ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز معادل 190 کیلومتر بر ساعت است.

فضای کابین از لحاظ حجم برای سرنشینان مناسب است و فضای خوبی برای آن‌ها تعبیه شده است. پژو 2008 را از لحاظ فضای داخلی می‌توان مناسب برای جوانان و خانواده‌های کم‌جمعیت دانست. بخش عقبی خودرو نیز برای حمل بار در مسافرت مناسب است و حدود 410 لیتر حجم دارد که با خواباندن صندلی سرنشینان عقب این حجم را تا 917 لیتر افزایش می‌یابد.
پژو 2008 در 9 رنگ متفاوت عرضه می‌شود. طراحی جذاب و هیجانی در بخش بدنه و کابین باعث شده است با خودرویی به‌روز و مناسب برای اقشار جوان روبرو باشیم. 2008 در بازار داخلی مملو از خودروهای چینی و با طراحی‌های کسل‌کننده و نامتناسب، می‌تواند به‌خوبی بدرخشد.

امکانات رفاهی پژو 2008
پژو 2008 مدل 2017 از امکانات رفاهی نسبتا مناسبی استفاده می‌کند. این امکانات به دو بخش تقسیم می‌شوند؛ برخی از آن‌ها در تمامی تیپ‌های پژو 2008 ارائه می‌شود. این امکانات عبارتند از کروز کنترل، صندلی الکترونیکی راننده، کنترل ارتفاع صندلی راننده، سوکت برق 12 ولتی، پورت‌های USB و 3.5 میلی‌متری، بلوتوث، 6 اسپیکر (2 عدد جلو، 2 عدد عقب و 2 توییتر)، کامپیوتر سفری، باربند، قفل مرکزی، نمایشگر وضعیت دنده، دماسنج، سانروف و چراغ رانندگی در روز.

اما دیگر امکانات رفاهی 2008 که برای برخی از تیپ‌های این خودرو به‌صورت سفارشی ارائه می‌شوند، عبارتند از دوربین عقب، سیستم تهویه اتوماتیک، آینه با گرمکن برقی، شیشه‌ی دودی، سیستم ناوبری، صفحه نمایش لمسی، صندلی‌های تمام چرم، سیستم کمکی پارک، بالابر خودکار پنجره‌ها، نورپردازی ال‌ای‌دی‌ کابین و تنظیم ارتفاع صندلی سرنشین.
ایمنی پژو 2008
موسسه تست تصادف اتحادیه اروپا هنوز اطلاعاتی در مورد ایمنی پژو 2008 مدل 2017 اعلام نکرده است؛ اما نسخه‌ی قبلی این خودرو در سال 2013 توانست 5 ستاره ایمنی از این مؤسسه دریافت کند. کراس‌اوور پژو 2008 در تجهیزات ایمنی از سیستم‌های کمکی راننده ABS، EBFD،EBA استفاده کرده است و می‌توان در این بخش به فقدان TCS اشاره کرد که می‌تواند از نقاط ضعف یک کراس اوور به شمار برود.

پژو 2008 امکانات ایمنی دیگری اعم از ایربگ‌های کنسول جلو، ایربگ‌های کناری برای سرنشینان جلو و عقب، قلاب ISOFIX، سنسور نشانگر فشار باد لاستیک، نشانگر اخطار کمربند ایمنی و ایموبلایزر دارد.
تجربه رانندگی پژو 2008
پژو 2008 را می‌توان کراس اوور چابک دانست که البته این موضوع تنها در انواع مجهز به پیشرانه‌های توربوشارژ 110 و 130 احساس می‌شود. 2008 از فرمان نرمی برخوردار است؛ اما عملکرد این بخش در مسیرهای ناهموار و آفرود افت محسوسی خواهد داشت. سیستم تعلیق این خودروی شاسی‌بلند شهری را نمی‌توان با انواع مطرح SUV بازار اعم از سانتا‌فه مقایسه کرد، اما این بدین معنا نیست که با سواری خشک و خسته‌‌کننده‌ای روبرو هستید. پژو 2008 با توجه به ذات اسپرت خود به سیستم تعلیق بهینه‌شده برای بهبود فرمان‌ پذیری و رانندگی شهری مجهز شده است که این موضوع باعث می‌شود در جاده‌های ناهموار تا حدودی از راحتی سرنشینان کاسته شود. با این حال در کاربری اصلی این خودرو (رانندگی شهری) تجربه‌ی خوب و راحتی برای سرنشینان به ارمغان خواهد آمد.

هر چند استفاده از بدنه‌ی سبک این ذهنیت را به‌ وجود می‌آورد که 2008 از چسبندگی نامناسبی برخوردار است؛ اما پس از رانندگی با این خودرو عملکرد حرکتی و فرمان‌ پذیری آن شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

در نهایت باید گفت تجربه‌ی سواری با پژو 2008 شباهت زیادی به نیسان جوک و ذات اسپرت این خودرو دارد.اگر برای رفت‌وآمدهای درون‌شهری به همراه چند سفر در سال به دنبال خودرویی جادار و جذاب هستید، 2008 محصولی مناسب است که نمی‌توان روی قابلیت‌های آفرود آن در خارج شهر و مناطق کوهستانی، حساب باز کرد.

برچسب ها

پژو ۲۰۰۸
مطالب مرتبط بیشتر
بازار پژو ۲۰۰۸ در اختیار دلالان است پژو ۲۰۰۸ پنج ستاره کیفی گرفت کاهش حدود ۳ میلیونی پژو ۲۰۰۸ + جدول پژو ۲۰۰۸ و سیتروئن C۳ پنج ستاره ای کیفی گرفتند بررسی فنی پژو ۲۰۰۸ + مشخصات احتمال داخلی‌سازی پژو ۲۰۰۸ پرفروش‌ترین خودروهای پژو کدامند؟ داخلی سازی ۳۰۱ و ۲۰۰۸ در پاسخ به بدعهدی پژو آخرین قیمت خودروها در بازار در مورد پژو ۲۰۰۸ بیشتر بدانید همه چیز درباره پژو ۲۰۰۸ پژو به تازگی از نسل جدید ۲۰۰۸ رونمایی کرده است. تغییرات نسل جدید پژو ۲۰۰۸ + تصاویر اولین تصاویر منتشر شده از مدل جدید پژو ۲۰۰۸ خودروهای ۳۰۰ تا ۴۰۰میلیونی بازار تهران +جدول معرفی نخستین خودرو ۵ ستاره کیفی تولید داخل کشور پژو ۲۰۰۸ نخستین و تنها محصول ۵ ستاره تولید داخل کشورشد قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول پژو ۲۰۰۸ های جدید بزرگ و سرسخت‌تر از همیشه انواع شاسی بلند تولید داخل + قیمت قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل+ جدول قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول قیمت انواع شاسی بلند تولید داخل +جدول افزایش ۵ میلیون تومانی پژو ۲۰۰۸ فولکس‌واگن رقیب پژو ۲۰۰۸ و رنو کپچر را روانه بازار کرد خبر خوش برای خریداران محصولات پژو سقوط قیمت پژوهای برجامی پژو ۲۰۰۸، ده میلیون تومان ارزان شد افزایش ۷ میلیون تومانی بچه شیر فرانسوی خبر خوش برای خریداران خودروهای ۲۰۰۸ و C۳ با ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ پژو ۲۰۰۸ های جدید سال آینده به بازار می آید اطلاعیه شرکت ایران خودرو پیرامون تحویل خودروهای پژو ۲۰۰۸ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۹ خرداد ۹۷ راهکاری برای جبران تحمیل هزینه های فنی به خودروهای پسابرجامی خروج پژو از ایران قیمت ۲۰۰۸ را ۲۵ میلیون تومان افزایش داد قیمت جدید پژو ۲۰۰۸ اعلام شد عرضه محصول ۲۰۰۸ صرفا در چارچوب بخش نامه های فروش ایران خودرو قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۶ اردیبهشت ۹۷ پژو ۲۰۰۸ جدید، زیباتر و بزرگ‌تر از قبل قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۴ اردیبهشت ۹۷ معرفی بهترین خودروهای تولید داخل قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۶ فروردین ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۲ فروردین ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۵ فروردین ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۴ فروردین ۹۷ ورود نخستین خودرو پسابرجامی به بازار در سال ۱۳۹۶ کوچولوهای بلندقامت پژو ۲۰۰۸ بالاخره به تولید رسید تولیدخودروسفارشی ۲۰۰۸ با نصب قطعات آپشن قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۰ بهمن ۹۶ پژو ۲۰۰۸ از آمار تولید ۱۰ ماهه خودروسازان حذف شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۸ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۴ بهمن ۹۶ مشتریان در خرید محصولات ایران خودرو به مراجع رسمی مراجعه کنند تک‌ستاره‌ها در آستانه حذف روی مدار ۱۰۰ آگهی فروش اقساطی پژو ۲۰۰۸ منتشر شد پژو ۲۰۰۸، چهارستاره کیفی دریافت کرد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۱ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۰ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۸ بهمن ۹۶ تولید ۲۶ هزار دستگاه پژو ۲۰۰۸ در سال ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳ بهمن ۹۶ افزایش تولید پژو ۲۰۰۸ به روزانه ۱۳۰ دستگاه در نیمه دوم بهمن‌ماه قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۰ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۸ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۵ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۴ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۳ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۹ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۷ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۶ دی ۹۶ ایران ۳ دستگاه پژو ۲۰۰۸ به فرانسه صادر کرد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۴ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۲ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۱ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۰ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۶ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۵ دی ۹۶ شیر پژو چه حرف هایی برای گفتن دارد؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۴ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۰ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۹ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۸ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۷ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۶ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۵ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۲ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۱ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۹ آذر ۹۶ پژو ۲۰۰۸ در آبان هم به تولید نرسید قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۸ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۷ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۵ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۴ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲ آذر ۹۶ گرانی ۲ میلیون تومانی پژو ۲۰۰۸+ جدول قیمت قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۹ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۴ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۲ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۰ آبان ۹۶ شرکت مشترک ایران خودرو و پژو وارداتی بودن پژو ۲۰۰۸ را رد کرد (+سند) بالا گرفتن اختلافات قطعه‌سازان با ایکاپ ایران خودرو کدام پژو ۲۰۰۸ را تحویل داد؟ + جدول قیمت انواع محصولات ایران خودرو۱۰ آبان ۹۶ تولید پژو ۲۰۰۸ سرعت می‌گیرد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۷ آبان ۹۶ مالیات نقل و انتقال پژو ۲۰۰۸ معادل ۹۱۵ هزار تومان تعیین شد پژو ۲۰۰۸ تغییر شکل می دهد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۴ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳ آبان ۹۶ اختلاف ۲۰ میلیونی قیمت پژو ۲۰۰۸ از کارخانه تا بازار آغاز تحویل خودرو ۲۰۰۸ با موعد مهرماه قیمت روز پژو ۲۰۰۸ در بازار تهران حواله پژو۲۰۰۸ همچنان غیرقابل فروش است معرفی بهترین شاسی‌بلندهای کوچک در بازار ایران صدور دعوت نامه خریداران پژو۲۰۰۸ برای شهریورماه قیمت جدید پژو ۲۰۰۸ اعلام شد پژو ۲۰۰۸ با پلاک ملی وارد بازار شد حواله‌های پژو ۲۰۰۸ به هیچ وجه قابل خرید و فروش نیست خودرو جدید پژو ۲۰۰۸ در انتظار ورود به جاده‌های ایران پیش‌فروش اخیر خودرو مغایرتی با قانون ندارد رونمایی از مدل‌های جدید در نمایشگاه خودروی شیراز داخلی سازی پژو ۲۰۰۸ نیمه دوم سال آینده به ۴۰ درصد می رسد بازپرداخت اضافه پرداخت پژو۲۰۰۸ ممکن نیست رژه پژو‌های ۲۰۰۸ در صبح بارانی تهران +عکس استرداد اضافه پرداختی به ثبت‎نام کنندگان ۲۰۰۸ یک حواله پژو ۲۰۰۸ را می‌توان به چند نفر فروخت؟ پژو ۲۰۰۸ مشمول الزام پیش‌پرداخت ۵۰ درصدی قانون حمایت مصرف‌کنندگان خودرو نمی‌شود آغاز تحویل پژو۲۰۰۸ با ۹۸میلیون و ۹۰۰هزار تومان خواهد بود پژو ۲۰۰۸ از قیمت گذاری شورای رقابت خارج شد نسخه کامل ویدئو نخستین ملاقات نشریات ایرانی با پژو ۲۰۰۸ درسی از حواشی یک پیش‌فروش دردسرهای خرید حواله پژو ۲۰۰۸ مبلغ دریافتی ۵۰ درصد قیمت پژو ۲۰۰۸ نیست پژو ۲۰۰۸ مشمول ضوابط قیمت‌گذاری شورای رقابت نیست پژو ۲۰۰۸؛ خودرویی که به بازار نیامده اسیر حاشیه شد توضیح وزارت صنعت درخصوص قیمت پژو ۲۰۰۸ حواله پژو ۲۰۰۸ قابل خرید و فروش نیست تکذیب قیمت ۱۲۰ میلیون تومانی پژو ۲۰۰۸ ثبت نام پژو ۲۰۰۸ تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهند داشت یک سوم از ظرفیت تولید پژو ۲۰۰۸ فروش رفت قیمت پژو ۲۰۰۸ هنوز بطور رسمی اعلام نشده است داخلی سازی ۴۰درصدی پژو ۲۰۰۸ درسال نخست تولیداجرایی می شود شیب کند استقبال از پژو ۲۰۰۸ ثبت نام محصول ۲۰۰۸ همچنان ادامه دارد بررسی فنی و ملاقات با پژو ۲۰۰۸ در سوییس + ویدئو جزییات بیشتر از ثبت‌نام پژو ۲۰۰۸ در فروش ۲۰۰۸ هیچ تخلفی انجام نشده است نقدی بر پیش‌فروش اولین خودرو پسابرجامی نخستین تجربه رانندگی با پژو ۲۰۰۸ سه محصول مدرن ایران خودرو را بیشتر بشناسید شرایط پیش فروش پژو ۲۰۰۸ اعلام شد آغاز پیش فروش پژو ۲۰۰۸ پژو ۲۰۰۸ به خیابان های تهران رسید رقبای پژو ۲۰۰۸ در بازار معرفی و مشخصات کامل پژو ۲۰۰۸ محصولی از شرکت ایکاپ منتشر شد ابهام در قیمت‌گذاری پژو جدید جزئیات فروش اولین خودرو پسابرجامی قیمت پژو ۲۰۰۸ مشخص شد احتمال پیش‌فروش خودروی جدید پژو ۲۰۰۸ از سوم خردادماه پژو ۲۰۰۸ نخستین محصول قرارداد پسابرجامی خودروهای جدید چه قیمتی دارند؟ حرکت ایران‌خودرو در مسیر بی‌پایان کیفیت سرمایه‌گذاری پژو در ایران دستاورد برجام است پژو ۲۰۰۸ میوه برجام است هدفگذاری داخلی سازی ۴۰ درصدی تولید پژو ۲۰۰۸ در سال نخست تولید خودروهای جدید با چه قیمتی وارد بازار می‌شوند؟ تعهد پژو، تولید خودرو با فناوری های روز تدبیردولت یازدهم در امید بخشیدن به ۲۰ هزار کارگر صنعت خودرو تفاهم نامه تولید ۲۳ محصول جدید هفته آینده امضا می شود خوداتکایی و خودکفایی کشور در سایه توسعه تولید ملی است برای اولین بار در صنعت خودرو وارد رقابت جهانی شده‌ایم آغاز تولید انبوه دناپِلاس و پژو۲۰۰۸ با حضور رئیس جمهوری بچه شیر سرانجام به دام افتاد! قیمت پژو ۲۰۰۸ اعلام شد پژو۲۰۰۸ با چه مشخصاتی در ایران به فروش خواهد رسید معرفی و مشخصات پژو ۲۰۰۸ محصولی از شرکت ایران خودرو پیش فروش پژو ۲۰۰۸ در اواخر اردیبهشت خودرو پژو ۲۰۰۸ ایران‌خودرو در چند رنگ تولید می‌شود؟ ۲۰۰۸ روی خط تولید اولین پژو ۲۰۰۸ در کارخانه ایران خودرو تولید شد +عکس پژو ۲۰۰۸ نیوفیس در نمایشگاه تهران رونمایی شد جزییات عرضه ۲۰۰۸ از زبان مدیرعامل ایکاپ قیمت نهایی خودرو پژو ۲۰۰۸ بزودی اعلام می شود پژو۲۰۰۸، بهمن ماه در اروپا، اسفند ماه در ایران راه‌اندازی خط تولید پژو ۲۰۰۸ تا چند روز آینده
برگشت به بالا