شروع تولید هیوندای i۳۰ در جمهوری چک+تصاویر

عصر خودرو: تولید نسل جدید خودروهای i۳۰ در مجموعه مونتاژ نوسوویس در جمهوری چک که در سال ۲۰۰۶ به عنوان کارخانه اصلی هیوندای در اروپا تاسیس شد، شروع شده است.

سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶:۰۰

شروع تولید هیوندای i۳۰ در جمهوری چک+تصاویرشروع تولید هیوندای i30 در جمهوری چک+تصاویرشروع تولید هیوندای i30 در جمهوری چک+تصاویرشروع تولید هیوندای i30 در جمهوری چک+تصاویرشروع تولید هیوندای i30 در جمهوری چک+تصاویرشروع تولید هیوندای i30 در جمهوری چک+تصاویرشروع تولید هیوندای i30 در جمهوری چک+تصاویرشروع تولید هیوندای i30 در جمهوری چک+تصاویرشروع تولید هیوندای i30 در جمهوری چک+تصاویرشروع تولید هیوندای i30 در جمهوری چک+تصاویر

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، نسل سوم هاچبک جمع و جور هیوندای در ماه ژانویه روانه بازار خواهد شد.

تولید هیوندای i30 2017 که در مرکز فنی هیوندای در آلمان طراحی و توسعه داده شده، وزن زیادی را بر دوش خود احساس می‌کند. این خودرو نه تنها مهمترین خودروی هیوندای در اروپا محسوب می‌شود بلکه i30 جدید قصد دارد در میزان فروش از نسل های قبلی پیشی بگیرد.
قیمت این خودرو در بازار آلمان اعلام شده و قیمت i30 با موتور یک لیتری توربو GDI از 22 هزار و 900 یورو شروع می‌شود. همچنین دو نوع پیشرانه دیگر نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده که شامل موتور 1.4 لیتری توربو با توان 140 اسب بخار و 1.6 لیتری معمولی با توان 110 اسب بخار هستند. این سه پیشرانه هر سه با یک گیربکس دستی شش دنده عرضه خواهند شد.

گرانترین نسخه هیوندای i30 جدید، نسخه دیزلی آن است که 25 هزار و 450 یورو قیمت دارد.
این خودرو در هفت رنگ سفید، مسی متالیک، قهوه ای موکا متالیک، قهوه ای فانتوم، آبی، نقره ای پلاتینی وخاکستری متالیک عرضه خواهد شد. i30 جدید از حیث تجهیزات، تمام امکانات موجود هیوندای را در اختیار دارد.

این تجهیزات شامل سیستم سرگرمی با نمایشگر لمسی با قابلیت پشتیبانی از اندروید و اپل کار پلی، چراغهای جلو ال ای دی، رینگهای 17 اینچی هستند.

برچسب ها

هیوندایی i۳۰
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا