انتشار اولین تصویر از نسل جدید کمری

عصر خودرو- تویوتا کمری 2018 اولین بار در نمایشگاه خودرویی دیترویت 2017 معرفی خواهد شد.

Sunday 04 December 2016 - 16:38:00

انتشار اولین تصویر از نسل جدید کمری

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، شرکت تویوتا با تایید این خبر، تصویر تبلیغاتی را منتشر کرد که نیم نگاهی به نمای عقب به روز شده نسل بعدی کمری دارد.

در ماه سپتامبر تصویری از خودروی جدید کمری ریس در فضای مجازی منتشر شد که در واقع پیش نمایشی از نسل جدید این سدان محبوب خانوادگی بود.

براساس تصویر جدید منتشر شده، به نظر می‌رسد تویوتا مایل به ارائه یک طرح تهاجمی تر برای نسل بعدی کمری است.    

آنچه که مشخص است اینست که کمری جدید از پلتفرم مدولار(متغیر) TNGA تویوتا بهره می‌برد، بنابراین باید انتظار کاهش وزن این خودرو را در مقایسه با نسخه کنونی و نسخه هیبریدی این خودرو داشته باشیم.

همچنین گمان می‌رود سایز این خودرو کمی بزرگتر شده و از جدیدترین قابلیتهای ایمنی تویوتا نظیر ترمز اضطراری اتوماتیک، کروز کنترل سازگارشونده و دستیار حفظ مسیر حرکت بهره ببرد.

 

برچسب ها

کمری
مطالب مرتبط بیشتر
بررسی آپشن‌های خودروهای‌ هیبرید بازار ایران؛ کم‌مصرف اما مجهز روح جوان در کالبد پیرمرد آکورد در ایستگاه دهُم بهترین خودروهایی که در 2018 خواهید دید (+عکس) ورود قوه قضاییه به پرونده عدم شماره‌گذاری خودروهای غیر آمریکایی ساخت آمریکا + تصویر نامه خوش فروش‌ترین خودروهای کارکرده را بشناسید! کمری هیبرید XLE را بیشتر بشناسید + تصاویر بر مدار 85 درجه نکاتی برای انتخاب راحت‌تر خودرو برداشت هشتم از یک حکمران راهنمای خرید خودروی صفر در بازار ایران قمار بزرگ تویوتا بر سر کمری مدل 2018 تویوتا کمری 2018 خودروی آینده (+عکس) تصویر مخفیانه از نسل جدید تویوتا کمری در مدل 2018 خودرویی تصادفی که به اثر هنری تبدیل شد+تصاویر فروش اقساطی ﺗﻮﯾﻮﺗﺎ ﮐﻤﺮی ﻫیبریدی با شرایط 6 و 12 ماهه آیا این چهره نسل آینده کمری است؟ تویوتا کمری اول شد تویوتا سیون را تعطیل می‌کند گران نخرید به زودی کمری هیبرید ارزان خواهد شد 30 روزه جهانی شوید فیس لیفت تویوتا کمری در اندونزی عرضه شد تخریب خودروهای تویوتا در نمایشگاه شیکاگو ورود «کمری» به تاکسیرانی پایتخت
Back to top