جذابیت در گوانجو به سبک رنو کولئوس

عصر خودرو: رنو طیف گسترده محصولات خود را در نمایشگاه خودرو گوانگجو به نمایش گذاشت که در این میان شاسی‌بلند جدید این شرکت، رنو کولئوس در صدر توجه‌ها قرار دارد.

Sunday 27 November 2016 - 16:29:00

جذابیت در گوانجو به سبک رنو کولئوسجذابیت در گوانجو به سبک رنو کولئوسجذابیت در گوانجو به سبک رنو کولئوس

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، نمایشگاه خودرو گوانجو یکی از مهم‌ترین وقایع صنعت و بازار خودرو شناخته می‌شود. برخی فکر می‌کنند که این نمایشگاه بیشتر به درد مردم چین می‌خورد و اخبار داخلی آن کاربرد و استفاده عمومی ندارد. ولی جالب است بدانید که وسعت این نمایشگاه به مراتب بیشتر از نمایشگاه خودرو پاریس بوده و در این چندساله توانسته برخی برنامه‌ریزی‌های خودروسازان مطرح دنیا را تغییر دهد تا محصولات جدید خود را در این نمایشگاه رونمایی کنند. حضور برندهای خاصی چون بنتلی، پورشه، مازراتی، لامبورگینی، فراری، استون مارتین، مرسدس بنز، ب ام و، کادیلاک و... نشان می‌دهد که اهمیت نمایشگاه خودرو گوانجو نزد برندهای معتبر، هر دوره بیشتر می‌شود.
گروه رنو- نیسان هم در این دوره از نمایشگاه خودرو گوانجو حضور قوی داشته و در بخش‌های مختلف فناوری، محصول جدیدی را معرفی کرده است. رنو در این دوره از نمایشگاه خودرو گوانجو در دو سالن حضور پیدا کرد. یک بخش از نمایشگاه به خودروسازانی اختصاص داده شده بود که محصولات پاک و با آلایندگی صفر یا بسیار پایین تولید می‌کردند. در این بخش رنو با معرفی خودروهای برقی خود توانست نگاه بسیاری از بازدیدکنندگان را به سمت خود بکشاند. حضور ZOE مدل 2017 در نمایشگاه و از طرفی سابقه فروش بالای این محصول و شناخته شدن آن به‌عنوان پرفروش‌ترین خودرو برقی بازار اروپا، نظر بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب نمود.
جالب بود که در بخش خودروهای پاک استقبال از خودروهای رنو بی‌سابقه بود و توقع می‌رفت که بازدیدکنندگان، رنو را با این سبک پسندیده باشند. ولی وقتی وارد سالن اصلی رنو که خودروهای بنزینی حضور داشتند می‌شدید، با استقبال دوباره مردم مواجه بودید. سبک جدید طراحی رنو و عملکرد آن در بخش خودروهای بنزینی و برقی، باعث شده بود تا در چند روز نمایشگاه ازدحام جمعیت در غرفه رنو پابرجا باشد.
با ورود به غرفه رنو، با توجه به فاصله مناسب چیدمان خودروها، می‌توانستید هر محصول رنو را در فضایی مناسب بازدید کنید. کجار، کپچر و... خودروهایی بودند که با توجه به ذات کراس‌اوور بودنشان نظرها را در بخش ورودی غرفه به سمت خود می‌کشاندند. ولی شلوغی اصلی درست در وسط غرفه رنو به خاطر « نیو کولئوس» به‌عنوان جدیدترین خودروی کمپانی رنو بود. هیبت رنو کولئوس جدید با طراحی نوین بدنه و فضای مدرن داخل خودرو  و همچنین رنگ‌های مختلف باعث شد تا بازدیدکنندگان از نمایشگاه گوانجو این خودرو را تحسین کنند و حداقل یک عکس از کابین و نمای بیرونی این خودرو بگیرند.
رنو کولئوس به‌عنوان یک کراس‌اوور دو دیفرانسیل، نسبت به نسل قبلی خود بزرگ‌تر شده و در کلاس کراس‌اوورهای متوسط قرار گرفته است. این خودرو به موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر مجهز است که 170 اسب بخار قدرت تولید می‌کند و گیربکس 7 سرعته ایکس ترونیک آن قدرت را به چرخ‌های جلو و عقب آن می‌رساند. شما در این خودرو قابلیت تعویض حالت انتقال قدرت را دارید و می‌توانید شاهد آن باشید تا کامپیوتر کولئوس، ضرایب انتقال قدرت به چرخ‌های جلو و عقب را به‌صورت پلکانی و لحظه‌ای تغییر دهد. چندی پیش رنو کولئوس برای اولین بار توسط خبرنگاران حوزه خودرو در فرانسه مورد تست و بررسی قرار گرفت. جالب بود که در شرایط عادی این خودرو شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت را در کمتر از 10 ثانیه ثبت می‌کرد و مصرف سوخت آن کمتر از 7.5 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر اعلام می‌شد. رنو کولئوس از نظر امکانات ایمنی و رفاهی در سطح خوبی قرار دارد و این روزها توانسته نظر بازار جهانی را به سمت خود بکشاند. به‌احتمال زیاد شرکت نگین خودرو کولئوس را در زمستان 1395 به بازار ایران معرفی می‌کند.

برچسب ها

نمایشگاه خودرویی گوانجورنو کولیوس
مطالب مرتبط بیشتر
نسل جدید رنو کپچر شبیه کلیو می‌شود + عکس گزارش تصویری از تحویل خودروهای نگین خودرو رنو تلیسمان در بازار چند؟ رنو کولئوس 2018 در بازار چند؟ رنو صفر چند؟ پژو 3008 بهتر از رقبای اروپایی شناخته شد خودرو‌های فرانسوی در بازار چند؟ خودروهای 500میلیونی تا 1میلیاردی بازار تهران +جدول رنو صفر چند؟ رنو صفر چند؟ پرفروش‌ها در دنیای اعداد رنو صفر چند؟ اولین اخبار منتشر شده از جدیدترین محصول رنو؛ راز رنو فاش شد تحویل خودروهای رنو در هفته‌های آتی کارشناسی فنی خودروهای کار کرده در تعمیرگاه مرکزی نگین خودرو فروش رنو فرانسه به ایران 2 درصد کاهش یافت رونمایی نگین خودرو از شرایط فروش مشارکتی محصولات رنو شرایط فروش مشارکتی نقدی و اعتباری محصولات رنو افتتاح مدرن ترین و مجهزترین مرکز تست درایو رنو شرایط فروش جدید نگین خودرو با قیمت قطعی و تخفیف ویژه غریبه‌های مرز 300 فروش با قیمت قطعی رنو کولئوس و تلیسمان متوقف شد خرید رنو کولئوس با 120 میلیون تومان پیش پرداخت پایان جشنواره تحویل فوری نگین خودرو نگین خودرو با تخفیف ویژه، سود مشارکت 18درصد و وام 120 میلیون تومانی به استقبال بهار رفت رنو تلیسمان و کولئوس، پرفروش ترین خودروهای سال 96 جشنواره فرصت بهاری رنو آغاز شد قیمت جدید رنو تلیسمان و کولیوس با مدل 2018 اعلام شد نگین خودرو رنو تلیسمان و کولئوس را از بخشنامه فروش خود حذف کرد قیمت‌گذاری محصولات نگین خودرو، 50درصد کمتر از افزایش تعرفه‌ها کولئوس و تلیسمان، تاج پادشاهی خودروهای وارداتی را بر سر گذاشتند؛ ملاقات با پرفروش‌ترین‌های بازار ایران در غرفه نگین خودرو جَنگ امکانات در بازار کراس‌اوورهای خانوادگی درپرفروش ترین خودروهای شش ماهه امسال 5 محصول از رنو خودنمایی می کند آشنایی با رنو کولئوس+تصاویر فروش رنو فرانسه در ایران به مرز 100 هزار دستگاه رسید رنو کولئوس در برابر هیوندای سانتافه و کیا سورنتو! رنو کولئوس، نیسان ایکس‌ترِیل یا میتسوبیشی اوتلندر؟! قیمت محصولات 2018 رنو در ایران اعلام شد تحویل تلیسمان و کولئوس به‌روز خواهد شد هدایای ویژه نگین خودرو برای نمایشگاه خودرو شیراز بهار نگین خودرو در گرمای شیراز توقف فروش رنو کولئوس 2018 توسط نگین خودرو برنامه‌های گسترده رنو برای بازار ایران محصول جدید رنو با قیمت زیر 150 میلیون تومان در راه ایران عرضه رنو کولئوس 2018 با قیمت قطعی و سود مشارکت "فروش رنو کولئوس 2018 بزودى توسط نگین خودرو" ورود رنو کولئوس به ایران فروش رنو کولئوس 2017 با قیمت قطعی آغاز شد آغاز فروش نگین های رنو روز داوری برای جان سخت بلندقامت رنو خاک بازی با کولئوس فروش با قیمت قطعی رنو کولئوس 2017 آغاز شد تجربه رانندگی آفرود کولئوس جدید سوهانک زیر پای کولئوس برف‌بازی با کولئوس وقتی قد بلند رنو، رقبا را تهدید می کند شاسی‌بلند 200 میلیون تومانی رنو، معادلات بازار را به هم می‌زند! کولئوس را بیشتر بشناسید + تصاویر ZS، نورسیده ام‌جی ژنرال بلندقامت رنو رنو کولئوس، برترین SUV سال شرکت آشنای JAC و تصمیماتش برای ایران رنو، کولئوس را با ظاهری جدید روانه بازار می‌کند کولئوس جدید رنو از نمای جلو دقیقا شبیه تالیسمان است+ تصاویر شاسی بلند جدید رنو را ببینید رنو از شاسی بلند جدیدش رونمایی کرد شمارش معکوس برای رونمایی از رنو کولیوس 2017 DS 4S هاچ بک مشترک پژو- سیتروئن و شانگان چین
Back to top