سرپرست اورژانس کشور اعلام کرد

تمهیدات اورژانس در روزهای سرد و یخی

عصر خودرو- سرپرست اورژانس کشور تمهیدات اورژانس در روزهای سرد و یخی را تشریح کرد و گفت: تمامی پایگاه‌های جاده‌ای و شهری فوریت‌های پزشکی در این ایام برای ارائه خدمت به مردم آمادگی کامل دارند.

Thursday 24 November 2016 - 16:49:00

تمهیدات اورژانس در روزهای سرد و یخی

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، پیرحسین کولیوند اظهار داشت: برای روزهای برفی و سرد در تهران و تمام استان‌‌های کشور تمهیدات لازم از سوی اورژانس اندیشیده شده است.

وی افزود: تمامی پایگاه‌های جاده ای و شهری فوریت‌های پزشکی نیز در این ایام برای ارائه خدمت به نیازمندان و مردم در آمادگی کامل هستند.

وی گفت: اگر چه پیش بینی های لازم در زمینه ارایه خدمات به افرادی که در زمینه های حوادثی مانند مسمومیت با co، حوادث ترافیکی و سرمازدگی اندیشیده شده است، ولی  پیشنهاد می شود، مردم  این پیشگیری از این حوادث  را رعایت کنند.

کولیوند با اعلام اینکه ناوگان اورژانس کشور در حالت آمادگی کامل قرار دارد، خاطرنشان کرد: به منظور هم افزایی و ارائه خدمات مطلوب به مردم و نیازمندان با سایر سازمان‌های امدادی همکاری لازم انجام می‌شود.

وی با تاکید بر رعایت موارد ایمنی از سوی مردم و مسافران در زمان سفرهای درون و برون شهری، خاطرنشان کرد: رانندگان توجه کنند که در صورت داشتن سفرهای بین شهری حتما اطلاعات مورد نیاز را از سوی سازمان راهور کسب کنند.

مشاور وزیر بهداشت عنوان کرد: رانندگان توجه کنند که برای سفرهای خود تجهیزات کافی مانند زنجیر چرخ و وسایل گرم کننده و سوخت کافی به همراه داشته باشند.

وی گفت: مسافران عزیز توجه کنند که در صورت بروز هرگونه حادثه یا بیماری با 115 تماس گرفته و آدرس دقیق محل توقف خود را به مرکز فوریت های پزشکی اطلاع دهند.

سرپرست اورژانس کشور عنوان کرد: شهروندان از سفرهای غیر ضروری بین شهری خوداری کنند و در صورت امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند. همچنین توصیه می‌کنیم که سالمندان و افرادی که مشکلات تنفسی دارند از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

 

برچسب ها

سازمان امداد و نجات
مطالب مرتبط بیشتر
امدادرسانی به 1200 تن از هموطنان در برف و کولاک 11 استان امداد رسانی به 70 خودروی گرفتار برف در کوهرنگ مصدومیت 7 مسافر در اتوبان قزوین-زنجان به دلیل برخورد پرشیا با گاردریل رهاسازی 246خودرو از برف و کولاک امدادرسانی به بیش از هزار نفر در 11 استان متاثر از برف و کولاک گرفتار شدن سه خانوار عشایری در برف سنگین کوهرنگ امدادرسانی به بیش از 230 نفر در پی برف و سیل سیل نیروهای محیط زیست ملکشاهی را گرفتار کرد امدادرسانی به 121 نفر در برف و کولاک 10 استان کشور درگیر برف، کولاک و سیل و آب گرفتگی آسیب 9 مسافر به دلیل برخورد مینی‌بوس با پراید امدادرسانی به 8 استان درگیر برف و کولاک امداد رسانی هلال احمر به 582 نفر در سه روز گذشته انجام 27 عملیات رهاسازی در حوادث ترافیکی طی 72 ساعت گذشته افزایش ماموریت‌های ترافیکی و امداد و نجات تابستانه هلال احمر امدادرسانی هلال‌احمر سمنان به حادثه واژگونی پراید امدادرسانی هلال احمر به 2079 تن طی سه روز گذشته واژگونی تریلی و برخورد زنجیره‌ای 20 سواری 6 هزار مسافر آسیب دیده از حوادث نجات یافتند امدادرسانی هلال احمر به 263 نفر طی 24 ساعت گذشته امدادرسانی اورژانس به 18 مصدوم حوادث جاده‌ای پایان عملیات امدادگران در برف و کولاک بهاری خدمت‌رسانی به بیش از 49 هزار مسافر نوروزی یک هزار و 378 پایگاه امدادی نوروز امسال در جاده های کشور دایر می شود امدادرسانی به 968 نفر در 13 استان متأثر از برف و کولاک بیش از 200 مسافر در جاده های استان اردبیل امداد رسانی شدند اعزام هشت تیم پشتیبانی به جاده‌های مسدود شده هلال‌احمر سمنان به 15 خودروی گرفتار در برف امدادرسانی کرد برف و کولاک 12 استان کشور را در نوردید 1063 نیروی امدادی در جاده های اردبیل مستقر شدند وقوع برف و کولاک در 13 استان کشور 12 استان کشور تحت تاثیر برف و کولاک اسکان اضطراری 130 زائر گرفتار در محورهای مواصلاتی نهاوند امدادرسانی به 327حادثه دیده برف و کولاک در گلستان امدادرسانی به ٣٦٥ نفر از هموطنان در ٢٤ ساعت گذشته واژگونی پژو 4 نفر را به کام مرگ کشاند 3 کشته در برخورد خونین پیکان با دهانه تونل امدادرسانی به 443 حادثه دیده در جاده‌های اردبیل واژگونی مینی‌بوس 13 مسافر را راهی بیمارستان کرد برخورد کامیون و تریلی با سواری جان 5 مسافر را گرفت
Back to top