چهاردهمین نمایشگاه خودرو گوآنگجو (2)

BYD رویای شما را می سازد

عصر خودرو: چهاردهمین نمایشگاه خودرو گوآنگجو چین امروز رسما افتتاح شد. در روز اول که مختص حضور خبرنگاران و افراد ویژه دعوت شده به این نمایشگاه بود، شرکت های حاضر اقدام به نمایش مدل های خود کردند. ضمن این که برخی از کمپانی های حاضر در این نمایشگاه نیز، نمایش برخی از محصولات اصلی خود را برای فردا و رونمایی آن ها در حضور همه بازدید کنندگان گذاشته اند.

Friday 18 November 2016 - 15:41:00

BYD رویای شما را می سازدBYD رویای شما را می سازدBYD رویای شما را می سازدBYD رویای شما را می سازدBYD رویای شما را می سازدBYD رویای شما را می سازدBYD رویای شما را می سازدBYD رویای شما را می سازدBYD رویای شما را می سازدBYD رویای شما را می سازدBYD رویای شما را می سازدBYD رویای شما را می سازد

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، در غرفه 5.2 که شرکت هایی چون JAC، هوندا، هیوندای، نیسان، دانگ فنگ و BYD حضور داشتند، غرفه شرکت BYD با نمایش خودرو های هایبریدی خود، رنگ و بوی دیگری داشت. BYD شرکتی چینی است که با شعار build your dream شناخته شده و در سال 2002 روی کار آمده است و با این که عمر بسیار کوتاهی دارد اما توانسته است به لطف ارائه محصولاتی با کیفیت و در حد استاندارد های جهانی، به سرعت به رشد و بالندگی برسد. ضمن این که این شرکت در یک همکاری 50-50 با مرسدس بنز نیز محصولاتی در رده خودرو های لوکس برقی و با برند Denza تولید می کند.
 در این غرفه محصولاتی همچون f3،  e6،  s7 و....که در کنار محصول S6 که هم اکنون در بازار کشورمان حضور دارد  به نمایش درآمدند؛ همچنین دو خودرو آماده سازی شده این شرکت برای حضور در مسابقات رالی، توجه بسیاری از شرکت کنندگان در این نمایشگاه را به خود جلب کرده بودند.
از دیگر قسمت های این غرفه، نمایش پلت فرم هیبریدی یکی از محصولات شرکت BYD بود که تکنولوژی بالای طراحی این پلت فرم و قرارگیری آن را در ابعاد جهانی می شد به راحتی در آن دید. در سال های آتی این شرکت تصمیم به حضور قوی تری در بازار های دنیا و خصوصا کشورمان دارد و از آن جا که بحث آلودگی محیط زیست و آلاینده های گلخانه ای امروزه به یکی از معضلات شهر های بزرگ کشورمان درآمده است، می توان با یک برنامه ریزی مناسب برای سال های آتی و با کمک خودرو های برقی و هیبریدی این شرکت و دیگر کمپانی های مطرح جهان، تا حد زیادی بر این مشکلات غلبه کرد.

برچسب ها

چهاردهمین نمایشگاه خودرو گوآنگجو
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top