سما شو 2016 (2)

نمایشگاه ویژه خودرویی "سما" در گذر زمان

عصر خودرو: این نمایشگاه ستون فقرات تیونینگ و تنظیمات پس از فروش به شمار می‌آید می‌تواند حکم کاغذ تورنسل را برای خدمات جدید پس از فروش بازی کند.

Wednesday 02 November 2016 - 17:21:00

نمایشگاه ویژه خودرویی "سما" در گذر زماننمایشگاه ویژه خودرویی "سما" در گذر زماننمایشگاه ویژه خودرویی "سما" در گذر زماننمایشگاه ویژه خودرویی "سما" در گذر زماننمایشگاه ویژه خودرویی "سما" در گذر زماننمایشگاه ویژه خودرویی "سما" در گذر زماننمایشگاه ویژه خودرویی "سما" در گذر زماننمایشگاه ویژه خودرویی "سما" در گذر زماننمایشگاه ویژه خودرویی "سما" در گذر زماننمایشگاه ویژه خودرویی "سما" در گذر زمان

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، 50 سال از اولین سال برگزاری  نمایشگاه بزرگ "سما"، می‌گذرد. می‌توان گفت سال 1967 اولین سرآغاز حرکت این نمایش خودرویی به شمار می‌آید. در آن زمان تنها 5 خودرو طبقه اول استادیوم دوجر لس‌آنجلس را مزین کردند. در آن سال این نمایشگاه انجمن کنوانسیون تجهیزات و تولیدات ویژه سرعتی نام گرفت.
به گزارش گروه خودرو عصر ایران به نقل از "تاپ‌گیر"، پس از 50 سال نام این نمایشگاه به انجمن بازار تجهیزات ویژه تغییر کرد و همگان آن را با نام کوتاه "سما" پذیرفتند. اینک سما یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های تجاری جهان به شمار می‌آید.

با فضایی بیش از 64 کیلومتر، سالن‌هایی بزرگ و فضای بیرونی گسترده این مکان به یکی از بزرگترین و وسیع‌ترین اماکن جهان برای مواجه خودروهای خاص و فوق‌العاده تبدیل شده است. متاسفانه درهای این نمایشگاه برای عموم بسته است. زیرا این سامانه نمایشگاهی برای کمک به ارتقاء تنظیمات و پیشرفت صنایع در افترمارکت‌ها تاسیس شده است.

درآمد بخش افترمارکت‌ها در دنیای خودروها به بیش از 31 میلیارد دلار در سال می‌رسد. از این رو جای تعجب نیست که مسیر اصلی خودروسازان و تولیدات در سال‌های اخیر به نمایشگاه بزرگ سما ختم شود. سال‌هاست که صنایع خودروسازی تلاش می‌کنند تا سوپرسازه‌های خود را در نمایشگاه سما به نمایش بگذارند.

در طول این سال‌ها سما بزرگتر و بهتر شده است. تصاویر ثبت شده از این نمایشگاه در طول سال‌های مختلف نشانگر این موضوع است. این نمایشگاه ستون فقرات تیونینگ و تنظیمات پس از فروش به شمار می‌آید در واقع صنایع بزرگ در این نمایشگاه ارزیابی اولیه، خدمات ویژه، قدرت انعطاف و تطبیق‌پذیری با بازار را محک می‌زنند. با وجود اینکه ظاهر همه چیز در این نمایشگاه تغییر کرده، اما ماهیت سما همچنان بر پایه تفکر اولیه و ارتقاء خودروهاست و در این بخش شاهد تغییر چندانی نیستیم.
کاغذ تورنسل صنایع افترمارکت در دنیای خودرو

اینک در این نمایشگاه شاهد عجیب‌ترین تیونینگ‌ها و تنظیمات پس از فروش هستیم. صنایع بزرگ در این نمایشگاه قدرتمندترین، سریع‌ترین و پرگزینه‌ترین خودروها را ارائه می‌دهند.

برچسب ها

نمایشگاه ویژه خودرویی "سما"
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top