رئیس پلیس‌راه اردبیل:

پیست اتومبیل‌سواری در اردبیل احداث شود

عصر خودرو- رئیس پلیس‌راه استان اردبیل خواستار احداث پیست اتومبیل‌سواری در استان با هدف جلوگیری از تخلف و ایجاد نشاط‌ برای جوانان شد.

Friday 14 October 2016 - 15:49:00

پیست اتومبیل‌سواری در اردبیل احداث شود

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودو» به نقل از  مهر، حجت فتاحی ظهر جمعه در بازدید از محورهای مواصلاتی اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یکی از تخلفات جاده‌های استان حرکات نمایشی خودرو است، تصریح کرد: البته به نسبت سایر استان‌ها این تخلف در جاده‌ها کمرنگ است.

وی افزود: تخطی از سرعت مطمئنه یکی از علت‌های اصلی تصادفات در جاده‌های استان است و در برخی مواقع مشاهده شده که رانندگان جوان به حرکات نمایشی در جاده  دست می‌زنند.

رئیس پلیس‌راه استان با تأکید به اینکه این تخلف سریعاً و بدون اغماض کنترل می‌شود، متذکر شد: به دلیل کنترل زودهنگام نرخ تصادفات ناشی از حرکات نمایشی پایین است.

فتاحی تصریح کرد: متأسفانه به دلیل نبود محل مناسب برای اتومبیل‌سواری جوانان برای تخلیه انرژی از جاده‌های خلوت استفاده می‌کنند و لازم است این نیاز با احداث پیست اتومبیل‌سواری پاسخ داده شود.

وی افزود: در صورتی که محل مناسبی تدارک دیده شود رانندگان جوان و علاقه‌مند می‌توانند با ایمنی کامل در پیست اتومبیل‌سواری کنند و در ادامه نیز ایمنی جاده‌ها بهبود خواهد یافت.

    Facebook
    Twitter
    Google+
    اشتراک

برچسب ها

پیست اتومبیل‌سواری
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top