سومین نمایشگاه خودرو البرز(10)

ساعات پایانی سومین نمایشگاه خودرو البرز؛ استقبال بازدیدکنندگان، رضایت مشارکت کنندگان

عصر خودرو- سومین رویداد خوردویی استان البرز در حالی آخرین ساعات پایانی خود را سپری می کند که از ابتدای آغاز به کار، با استقبال گسترده بازدیدکنندگان مواجه و رضایت مندی شرکت ها از دستاوردهای حضور، در سطح بالا ارزیابی می شود.

Friday 30 September 2016 - 18:22:00

ساعات پایانی سومین نمایشگاه خودرو البرز؛ استقبال بازدیدکنندگان، رضایت مشارکت کنندگان

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، بر اساس گزارش ستاد اطلاع رسانی نمایشگاه خودرو البرز، واقف، مدیر فروش و بازاریابی منطقه شمال ایران خودرو، ضمن ارزیابی مثبت از حضور در نمایشگاه با نمایندگی های استانی و ارائه سبد کاملی از خودروهای هدف برای بازار البرز، از تصمیم ایران خودرو برای ادامه حضور در این رویداد ملی خبر داد.

این گزارش می افزاید محصولات ایران خودرو در نمایشگاه مورد استقبال عموم بوده و سهمیه فروش ویژه نمایشگاه به اتمام رسیده است.

خراسانی، نماینده شرکت مدیران خودرو هم ضمن تایید حضور گسترده بازدیدکنندگان، ضمن ابراز رضایت از مشارکت در این رویداد، ابراز داشت مدیران خودرو در دوره بعدی ببه همراه نمایندگی البرز که بالاترین فروش منطقه ای را داشته باشد، حضور پیدا خواهد کرد.

بر اساس این گزارش بنابر اظهار غرفه داران علاوه بر بازدیدکنندگان عام که در نمایشگاه خودرو حایز اهمیت است، بخش عمده ای از بازدیدکنندگان را مشتریان بالفعل تشکیل می دهند که برای انتخاب خودرو در نمایشگاه حاضر شده اند.

مهین خاکی، مدیر عامل میهن یدک، از تصمیم برای حضور گسترده تر در نمایشگاه بعد خبر داد.

بیگدلی، مدیر عامل البرز یدک، نماینده کروز و مهاد صنعت، ضمن اعلام حضور مشتریان از سایر استان ها در غرفه این شرکت، پتانسیل البرز در بخش قطعه سازی را بسیار فراتر خواند که در صورت تعیین زمان نمایشگاه بعدی، زمینه بروز آن بهتر فراهم خواهد شد.

عربی، مسئول نمایش خودروهای کلاسیک ضمن جذابیت این بخش از نمایشگاه برای بازدیدکنندگان که برای اولین بار انجام پذیرفته از ظرفیت های البرز برای خودروهای کلاسیک، آپشن، تیونینگ و آفرود خبر داد.
خاطر نشان می شود سومین نمایشگاه خودرو البرز که از 6 مهرماه با حضور بیش از 40 شرکت در فضایی بالغ بر 4 هزار مترمربع کار خود را آغاز کرده بود، در ساعت 20 امشب 9مهرماه به کار خود پایان می دهد.

برچسب ها

سومین نمایشگاه خودرو البرز
Back to top