پروژه نیمه تمام تقاطع کوسه هجیج سنندج تاپایان مهرماه تکمیل می شود

عصر خودرو- شهردار سنندج عنوان کرد: پروژه نیمه تمام تقاطع کوسه هجیج سنندج تاپایان مهرامسال تکمیل می شود و به بهره برداری می رسد.

Wednesday 14 September 2016 - 13:49:00

پروژه نیمه تمام تقاطع کوسه هجیج سنندج تاپایان مهرماه تکمیل می شود

به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، منوچهر فخری گفت: تقاطع غیر همسطح کوسه هجیج واقع در پارک کودک یکی از پروژ های عمرانی بود که توسط اداره کل راه وشهرسازی عملیات احداث آن آغاز شد.

وی بیان کرد : این پروژه با توجه به اینکه در محدوده شهری بود با توافق صورت گرفته و امضاء توافق نامه فصل مشترک اواخر سال گذشته جهت تکمیل به این شهرداری واگذار شد.

وی اظهارداشت : با توجه به اینکه این تقاطع در کاهش و روانسازی ترافیک نقش بسزایی دارد، برنامه ریزی لازم برای اتمام این طرح نیمه تمام در سال گذشته انجام شد و تکمیل و بهره برداری این تقاطع در اولویت برنامه های عمرانی شهرداری در سال جاری قرار گرفت.

وی افزود : نقشه اولیه این پروژه دارای مشکلاتی بود که اقداماتی نظیراصلاح پلان کلی و شیب های طولی وعرضی مسیرهای گردشی رمپ ها و لوپ ها، طراحی ایمن و ساماندهی ورودی و خروجی پارک کودک، ساماندهی و هدایت آب های سطحی و اجرای طرح های ورودی وخروجی مجتمع های مسکونی از جمله اقدامات لازم در جهت تغییر واصلاح نقشه این پروژه بود.

شهردارسنندج بیان کرد : در اواخر خردادماه سالجاری اتمام عملیات احداث لوپ و رمپ این پروژه به اتمام رسید و بعد از وقفه ای چند ساله تقاطع کوسه هجیج بازگشایی شد و تردد خودروها در آن جریان پیدا کرد.

فخری اضافه کرد : پس از بازگشایی مسیر تقاطع کوسه هجیج عملیات احداث دو رمپ و باند برگشت این پروژه آغاز شد و در حال حاضر عملیات آسفالت این رمپ ها هم در حال اجرا است.

وی از مراحل پایانی تکمیل تقاطع غیر همسطح کوسه هجیج خبر داد و گفت : این پروژه نیمه تمام عمرانی تا پایان مهر ماه تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

فخری با بیان اینکه این پروژه در زمان تحویل به شهرداری 55 درصد پیشرفت فیزیکی داشته گفت : با تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم و زحمتکش این شهرداری و پس از هفت ماه این پروژه در حال تکمیل و بهره برداری است.

وی یادآورشد: امیدواریم با بهره برداری از تقاطع غیر همسطح کوسه هجیج بتوانیم بخشی از مشکلات ترافیکی را در مسیر آبیدر رفع کنیم.

   

برچسب ها

تقاطع غیرهمسطح
مطالب مرتبط بیشتر
بازگشایی تقاطع خیابان‌های یوسفی – شهید بهشتی در مرکز پایتخت تقاطع غیرهم‌سطح ولی‌عصر (عج) دی ماه به اتمام می رسد تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید خرازی با محور 45 متری شهید باقری، در آستانه بهره‌برداری پروژه تقاطع غیرهمسطح قرآن سنندج پاییز امسال به بهره برداری می رسد پیشرفت 57درصدی تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید حکیم با بلوار المپیک احداث تقاطع‌های غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه‌های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی به مرز 80 درصد رسید افتتاح تقاطع غیرهمسطح سه راه تقی‌آباد افتتاح تقاطع غیرهمسطح سه راه تقی آباد افتتاح 5 تقاطع فرامنطقه‌ای در دو سال پیشرفت 90 درصدی پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه خرازی با باقری افتتاح تقاطع غیرهمسطح آیت الله خاتمی یزد به مناسبت دهه فجر پیشرفت اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح در مسیر پروژه احداث ادامه بزرگراه شهید حکیم 3 پروژه عمرانی پایتخت امروز به بهره‌برداری می‌رسد احداث تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید چمران تجهیز کارگاه شد بهره برداری از پل‌های تقاطع غیرهمسطح کاروانسرا سنگی 2 تا پایان آذر تقاطع غیرهمسطح گلشهر زنجان نماد معماری-شهرسازی می شود پیشرفت پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم بهره‌برداری از تقاطع‌ غیرهمسطح بزرگراه شهید خرازی در سال جاری اتمام عملیات سازه‌ای پل تقاطع سه‌راه تقی‌آباد بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید خرازی احداث تقاطع غیرهمسطح دم دستی‌ترین پاسخ به مسئله ترافیک کرج بهره برداری از تقاطع غیر هم سطح شهید «خرازی» و «اردستانی» تا 3هفته آینده افتتاح فاز اول تقاطع سه سطحی معلم با استقبال مردم شیراز مواجه شد بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح فتح-ایران خودرو تا پایان شهریور تکمیل پل تقاطع بزرگراه شهید بروجردی با رودخانه کن، تابستان امسال احداث تقاطع‌های غیرهمسطح کرج مانع توسعه حمل‌ونقل عمومی نشود تقاطع غیرهم‌سطح ولی‌عصر دی‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد تقاطع خلیج فارس 60 روز دیگر در قزوین افتتاح می شود افتتاح تقاطع قدس در قزوین موجب کاهش مصرف سوخت و آلودگی می شود پروژه تقاطع غیر همسطح صیاد شیرازی تردد مردم را تسهیل می کند بهره‌برداری ازیکی از تقاطع‌های بزرگراه شهید خرازی بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح بزرگراه فتح - ایران خودرو در آبان ماه عملیات اجرایی 5 تقاطع غیر همسطح در کرمانشاه به زودی آغاز می شود از تونل صیاد شیرازی تا ایجاد تقاطع زیرسطحی جهان کودک تقاطع های غیرهمسطح نیازمند مطالعات است
Back to top