انتشار تصاویر مخفیانه از سانگ‌یانگ رکستون 2017 حین تست

عصر خودرو: سال جاری در واقع سال هجوم اساسی خودروهای تست کره ای است به طوریکه نه تنها کیا و هیوندای خودروهایی را آماده تست در اروپا دارند، بلکه سانگ یانگ دیگر خودروساز کره ای نیز در صف ایستاده است.

Thursday 18 August 2016 - 16:00:00

انتشار تصاویر مخفیانه از سانگ‌یانگ رکستون 2017 حین تستانتشار تصاویر مخفیانه از سانگ‌یانگ رکستون 2017 حیت تستانتشار تصاویر مخفیانه از سانگ‌یانگ رکستون 2017 حیت تستانتشار تصاویر مخفیانه از سانگ‌یانگ رکستون 2017 حیت تستانتشار تصاویر مخفیانه از سانگ‌یانگ رکستون 2017 حیت تستانتشار تصاویر مخفیانه از سانگ‌یانگ رکستون 2017 حیت تستانتشار تصاویر مخفیانه از سانگ‌یانگ رکستون 2017 حین تست

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از اتواوولوشن، اگرچه برند کره ای سانگ یانگ(به زبان کره ای اژدهای دو سر) موفق ترین شرکت از این حیث در بین کره ای ها نبوده اما در خصوص مدلهای اصلی همچون رکستون به هیچ وجه عرصه را واگذار نکرده است.

نسل قبلی سانگ یانگ رکستون شبیه "یک خوک چاق با چهره مرغ بود" اما  نسل جدید این اس یو وی کره ای را باید زیبا قلمداد کرد.
دستکم از تصاویر جاسوسی منتشر شده که همین یک ماه پیش و در آستانه رونمایی آن در نمایشگاه خودرویی پاریس گرفته شده اند، می‌توان به این نتیجه رسید که رکستون جدید خودرویی جذاب و دوست داشتنی است.

تمام اطلاعاتی که هم اکنون درباره این خودرو وجود دارد اینست که با کُد Y400 نامگذاری شده است که در واقع هیچ معنایی را نمی‌رساند. متاسفانه باید بگوییم که سانگ‌یانگ همانند ب ام و یا دایملر نیست که نامگذاری خودروهایش براساس کُد معنا و مفهومی را داشته باشد.
این شرکت همچنین Y200 را آماده رونمایی دارد که یک وانت بوده و قرار است جانشین کوراندو اسپورت Ute شود.

در برخی از تصاویر، استتار خودرو کنار رفته و نشان می‌دهد که خودرو نمای بیرونی هوشمندانه ای دارد که از کانسپت LIV-1 الهام گرفته شده است.
این خودرو همانند کراس اور کوچک تیوولی سقف شیب داری دارد و یک خط مربع شکل برجسته روی قوس گلگیرها دارد که آن را شبیه جیپ چروکی کرده است.

مهندسان سانگ یانگ با استفاده از فولاد بسیار قوی توانسته اند حدود 50 کیلو از وزن خودرو بکاهند که به کاهش مصرف سوخت خودرو کمک می‌کند.
نیروی محرکه این خودرو از یک موتور جدید بنزینی دو لیتری توربوشارژ در کنار گیربکس هشت دنده تامین می‌شود. اس یو وی جدید سانگ یانگ همچنین با موتور 2.2 لیتری دیزلی نیز عرضه خواهد شد.

برچسب ها

سانگ‌یانگ رکستون
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top