اخاذی زن از شوهر به خاطر عشق به رانندگی

عصر خودرو- زنی که از شوهرش در فضای مجازی برای خرید خودرو اخاذی می کرد به پلیس فتای استان فارس احضار شد.

Monday 11 July 2016 - 13:46:00

اخاذی زن از شوهر به خاطر عشق به رانندگی

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از پایگاه خبری پلیس فتا، سرهنگ سیدموسی حسینی رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: مردی میان سال پس از مراجعه به پلیس فتا و ارایه مرجوعه قضایی مدعی می شود که خود مسئول یکی از بخش های یک اداره دولتی در شیراز می باشد و شخصی با به دست آوردن اسناد و اطلاعات محرمانه کاری او به وسیله شبکه اجتماعی 'واتس اپ' از وی اخاذی و تقاضای مبلغ 20 میلیون تومان کرده است.
وی ادامه داد: در این رابطه پرونده تشکیل و با توجه به حساسیت موضوع، این پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.
رئیس پلیس فتا استان فارس اظهار کرد: شاکی در اظهارات خود با قاطعیت بیان می کند فرد اخاذ از همکارانش می باشد که با داشتن اطلاعات محرمانه کاری برای او ایجاد مزاحمت می کند.
سرهنگ حسینی افزود: کارشناسان پلیس فتا با بررسی های فنی و تخصصی خود متهم را شناسایی وجهت تکمیل پرونده به این پلیس احضار کردند.
وی گفت: متهم این پرونده کسی نبود جز همسر شاکی که در ابتدا جرم خویش را انکار کرده و ابراز بی اطلاعی ازاین موضوع را می کرد، اما پس از رویت مستندات و ادله دیجیتال نسبت به بزه انتصابی خود اعتراف و گفت چند مدت بود که از شوهرم (شاکی) طلب خودرویی را می کردم اما با وجود این که از نظر مالی محدودیتی نداشت از خرید خودرو ممانعت می کرد و بخاطر عشق به رانندگی تصمیم گرفتم از طریقی دیگر خواسته خود را عملی کنم.
رئیس پلیس فتا استان فارس اضافه کرد: همسر شاکی برای عملی کردن نقشه خود زمانی که همسرش در خانه استراحت می کرده به سراغ کیف اداری اش رفته و از اسناد و مدارک محرمانه کاری او عکس می گیرد و سپس شروع به تهدید برای اخاذی از او می کند.
سرهنگ حسینی به کسانی که دچار اخاذ اینترنتی می شوند هشدار داد به هیچ عنوان نباید مبالغی را به این افراد پرداخت کرد و قربانیان می‌بایست هرچه سریعتر به پلیس فتا مراجعه کنند چرا که پرونده‌های پیشین نشان داده افرادی که وجهی را به سوء استفاده کنندگان پرداخت می‌کنند نه تنها مشکلشان حل نشده بلکه فرد اخاذ به دفعات درخواست مبلغ بالاتری می‌کند.

**کلاهبرداری در سایت دیوار با پرداخت بیعانه
فردی که با درج آگهی فروش خودرو در سایت دیوار از شهروندان با دریافت بیعانه کلاهبرداری می کرد،توسط پلیس فتا خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ جواد جهانشیری رئیس پلیس فتا خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: با دریافت مرجوعه قضایی مبنی بر کلاهبرداری در سایت دیوار تیمی از کارشناسان پلیس فتا برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.
وی افزود: در بررسی اظهارات مرد جوان مشخص شد که این فرد پس از برگزاری مراسم عروسی برای کار در آژانس قصد خرید خودرو داشته که در پی درج تبلیغات یک دستگاه خودرو در سایت دیوار با قیمت پایین بلافاصله با فرد فروشنده تماس گرفته و برای از دست ندادن معامله فوری مبلغ 30 میلیون ریال را به صورت کارت به کارت به حساب وی واریز کرده که به محض واریز پول به حساب، فرد کلاهبردار خود را از دسترس خارج و آگهی وی نیز از روی سایت دیوار برداشته می شود.
وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با یک سری تحقیقات در فضای سایبر متهم را که جوانی 26 ساله به نام سعید است را شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.
سرهنگ جهانشیری ادامه داد: در ادامه تحقیقات مشخص شد طی چهار ماه گذشته مبلغ 120 میلیون ریال بابت بیعانه های آگهی جعلی به حساب این فرد شیاد واریز شده است.
رئیس پلیس فتا خراسان رضوی با اشاره به ادامه تحقیقات برای کشف دیگر جرائم احتمالی متهم از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه آگهی فروش در بستر اینترنت و سایت های پر طرفدار واسطه گر اینترنتی نظیر دیوار پس از مشاهده کالا یا خدمات انجام شده، در تکمیل فرایند از بستر حقیقی و فیزیکی استفاده کنند.

** دختر دانشجو به کارت بانکی هم خوابگاهی اش رحم نکرد
فرمانده انتظامی بم از دستگیری یک دختر دانشجو که از کارت بانکی هم خوابگاهیش برداشت غیرمجاز انجام داده بود، خبر داد و گفت: به هیچ عنوان رمزهای کارت خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.
سرهنگ محمد رضا فداء گفت: در پی مراجعه خانمی دانشجو به پلیس فتا فرماندهی انتظامی بم و طرح شکایتی در خصوص برداشت مبالغی از چند حساب بانکی وی بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا کارشناسان پلیس مبارزه با جرایم سایبری بر اساس اقدامات فنی، اطلاعات شاکی و مدارک موجود به یکی از هم اتاقی های این دانشجو مشکوک شدند و طی انجام مراحل فنی این پرونده تحقیقاتی از وی به عمل آوردند.
فرمانده انتظامی بم اظهار داشت: پس از انجام تحقیقات و اقدامات سایبری مشخص شد که این برداشت ها توسط هم خوابگاهی وی صورت گرفته است که این فرد ضمن هماهنگی قضایی دستگیر و پس از مواجهه با مدارک مستدل پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد.
سرهنگ فداء خاطر نشان کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد این فرد به رمز دوم یکی از کارت های بانکی هم خوابگاهی خود هنگام شارژ ژتون غذا دست یافته و در فرصت های مناسب با دست یابی و بررسی سایر کارت های بانکی وی متوجه رمز دوم مشترک آن ها شده و از این طریق اقدام به خرید اینترنتی و شارژ تلفن همراه کرده است.

**واژگونی منجر به آتس سوزی پژو 405 یک کشته و 3 مجروح برجا گذاشت
واژگونی منجر به آتش سوزی پژو 405 در شهرستان دورود یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت.
سرهنگ مرتضی چغلوند رئیس پلیس راه استان لرستان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره تصادف فوتی در محور بروجرد - دورود ، ماموران انتظامی – امدادی ، بلافاصله به محل اعزام شدند. وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد ، یک دستگاه پژو 405 واژگون و دچار آتش سوزی شده که یکی از سرنشینان آن در دم فوت و راننده و دو سرنشین دیگر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند و علت حادثه در دست بررسی است.

**کشف کالای قاچاق 8 میلیارد ریالی
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس استان هرمزگان از کشف پنج دستگاه کانتینر و محل دپو کالای قاچاق به ارزش هشت میلیارد ریال در بندرعباس خبر داد.
سرهنگ اسماعیل مشایخ گفت :در راستای اجرای طرح های ویژه مقابله با قاچاق کالا و ارز و در راستای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی، مأموران انتظامی این شهرستان طی چندین ساعت کار اطلاعاتی و عملیاتی و اقدامات نامحسوس طی 24 ساعت گذشته چند انبار و محل دپـو کالای قاچاق را در یکی از روستاهای اطراف شهرستان بندرعباس شناسایی کردند.
وی افزود: در این راستا تیم های عملیاتی با پوشش اطلاعاتی دقیق در کلیه محورهای مواصلاتی به محل اعزام شدند و در بازرسی از انبارها انواع کالای قاچاق شامل یخچال، کولر گازی، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و تلویزیون کشف شد و همچنین یک دستگاه کامیون کشنده کانتینر که به طرز ماهرانه ای در پوشش سبدهای خالی ، تلویزیون قاچاق در آن جاسازی شده بود توقیف و راننده خودرو را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی بندرعباس ارزش ریالی کالاهای قاچاق مکشوفه در 24 ساعت گذشته را هشت میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: مقابله جدی و بی امان با اخلالگران نظام اقتصادی کشور از اولویت های مهم و اساسی نیروی انتظامی در سال جاری است.

**کشف محموله 7 میلیارد ریالی گوشی تلفن همراه
فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف یک محموله هفت میلیارد ریالی گوشی تلفن همراه در شهرستان سنندج خبر داد.
سردار مسعود خرم نیا افزود: روز گذشته با تلاش ماموران اداره مبارزه با ارز و کالای قاچاق پلیس آگاهی استان، یک محموله گوشی تلفن همراه به ارزش هفت میلیارد ریال در محور دیواندره به سنندج کشف شد.
وی تصریح کرد: این محموله قاچاق مشتمل بر 254 دستگاه گوشی تلفن همراه و 548 عدد لوازم جانبی موبایل در یک دستگاه خودرو سواری سمند جاساز شده و به صورت قاچاق به مقصد سنندج حمل می شد.
این مقام ارشد انتظامی در استان، اضافه کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی استان، خودرو مذکور در ابتدای شهرستان دیواندره شناسایی و در نزدیکی شهرستان سنندج در اقدام غافلگیرانه ماموران توقیف شد.
سردار خرم نیا خاطر نشان کرد: تمام گوشی های کشف شده از نوع هوشمند و خارجی بود و با احتساب دیگر لوازم جانبی مکشوفه، هفت میلیارد ریال قیمت گذاری شد.
فرمانده انتظامی کردستان اضافه کرد: با تشکیل پرونده مقدماتی، خودرو حامل بار قاچاق به پارکینگ منتقل و راننده به همراه پرونده تحویل مقامات قضائی شد.

**کشف یک تن تریاک
فرمانده انتظامی استان فارس از کشف یک تن و 76 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
سردار احمدعلی گودرزی گفت: ماموران انتظامی شهرستان فسا در راستای برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر، با برپایی تور ایست و بازرسی هنگام کنترل خودروهای عبوری در اطراف آن شهرستان، به یک دستگاه وانتمزدا دوکابین مظنون شدند.
وی ادامه داد: زمانی که ماموران قصد متوقف کردن خودرو را داشتند،‌راننده بدون توجه به فرمان ایست ماموران، اقدام به فرار کرد که پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و در بازرسی از آن 727 کیلوگرم تریاک کشف شد.
فرمانده انتظامی استان فارس افزود: در عملیات دیگری این ماموران پس از آنکه به یک دستگاه پژو 405 مظنون شدند، آن را متوقف و در بازرسی از خودرو 163 کیلو و 500 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف کردند.
سردار گودرزی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان نیز پس از آنکه مطلع شدند یک باند قاچاق موادمخدر در حال انتقال یک محموله موادمخدر در جاده های فارس هستند، با استقرار در طول مسیر تردد قاچاقچیان، خودرو وانتمزدا متعلق به آنان را که حامل مواد بود و با یک دستگاه خودرو پژو 405 اسکورت می شد را در اطراف شهرستان شیراز، مشاهده کردند.
وی گفت: با اقدام به موقع ماموران هر دو خودرو متوقف و در بازرسی از وانتمزدا 137 کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه سه قاچاقچی موادمخدر دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: در عملیات دیگری ماموران انتظامی شهرستان نی ریز با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل یک محموله موادمخدر از سیرجان به سمت داراب مطلع شدند و با استقرا در طول مسیر قاچاقچیان یک دستگاه خودرو سمند حامل مواد را که توسط یک دستگاه خورد پژو 405 اسکورت می شد متوقف و در بازرسی از خودرو سمند 38 کیلو و 500 گرم تریاک کشف و در این رابطه چهار قاچاقچی موادمخدر را دستگیر کردند.
سردار گودرزی گفت: در شهرستان آباده نیز ماموران انتظامی آن شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در اطراف آن شهرستان به یک دستگاه خودرو پیکان مشکوک و پس از توقف خودرو، در بازرسی از آن نزدیک به 10 کیلوگرم تریاک کشف و راننده را دستگیر کردند.

**دستگیری سارقان اماکن خصوصی با 35 فقره سرقت
فرمانده انتظامی سلماس استان آذربایجان غربی از دستگیری سارقان حرفه ای با 35 فقره سرقت از اماکن خصوصی خبر داد .
سرهنگ حسین رمزی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی ، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند سارقان را شناسایی کنند؛ در استعلام های صورت گرفته مشخص شد متهمان از سارقان حرفه ای و سابقه دار هستند.
این مقام انتظامی ادامه داد: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، ماموران به صورت نامحسوس، آنها را تحت نظر قرار داده و شب گذشته هر سه نفر را حین سرقت دستگیر کردند؛ در این راستا یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.
رمزی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های پلیسی به 35 فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقداری از اموال مسروقه به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال کشف شد.
فرمانده انتظامی سلماس اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی ، تحویل مقامات قضائی شدند.

**توقیف کامیون با 150 راس دام فاقد مجوز حمل
فرمانده انتظامی شهرستان البرز استان قزوین از توقیف یک دستگاه کامیون 'ولوو' و کشف 150 راس دام فاقد مجوز حمل خبر داد.
سرهنگ ولی الله رسولی راد گفت: ماموران کلانتری 13 بیدستان در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق در عوارضی آزاد راه ' قزوین - کرج 'حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه کامیون ولوو حامل احشام را جهت بررسی و کنترل مدارک متوقف کردند.
این مقام مسئول ادامه داد: در بازرسی ماموران از کامیون بنز تعداد 150 راس گوسفند بدون مجوز حمل اداره دامپزشکی کشف شد.
وی ارزش تقریبی احشام مکشوفه را 750 میلیون ریال اعلام و افزود: احشام کشف شده تحویل اداره دامپزشکی شهرستان البرز و فرد متخلف پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان البرز خاطر نشان کرد: اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

برچسب ها

رانندگیسرقتکلاهبرداریپلیس فتا
مطالب مرتبط بیشتر
کلاهبرداری با نام فروش لاستیک دولتی استفاده از تلفن همراه حین رانندگى چند نمره منفی دارد؟ کلاس‌های نظری آموزش رانندگی اجباری نیست لغو اجباری بودن کلاس‌های آئین‌نامه رانندگی دستور دادستانی برای جمع آوری تابلوهای تبلیغات پیش فروش خودرو در کرج ارجاع پرونده 1300 میلیاردی پیش‌فروش خودرو به دادگستری البرز نداشتن گواهینامه چه تبعاتی دارد؟ کلاهبرداری از 350 نفر در پوشش پیش‌فروش خودرو نقطه کور در رانندگى چیست؟ افزایش میزان تلفات رانندگی در 9 ماهه امسال توصیه‌های پلیس راهور به رانندگان در روزهای برفی و بارانی هشدار درباره سایت های کلاهبرداری در طرح جایگزینی خودرو هشدار پلیس فتا به متقاضیان خرید اینترنتی خودرو لاستیک خودرو و تاثیر آن در حین رانندگی در شرایط بارانی نکاتی که رانندگان باید در روز‌های بارانی بدانند نکاتی که رانندگان باید در روز‌های بارانی بدانند این نکات را هنگام رانندگی در روزهای برفی و بارانی جدی بگیرید تغییر مسیر ناگهانی عامل 8 درصد تصادفات در تهران رانندگی موتورسواران در روزهای بارندگی در سطح معابر ممنوع است 86 سال حبس قطعی برای 15 متهم پرونده کثیرالشاکی فروش خودرو در ساوجبلاغ جدیدترین دردسر برای رانندگان آلمانی کلاهبرداری از 145 کارمند یک شرکت در تهران سهم 90 درصدی خودروهای تولید داخل از کل سرقت چند توصیه‌ ایمنی برای رانندگی در هوای بارانی کلاهبرداری به نام کارت طلایی ماموت خودرو کلاهبرداران، برندگان تضمینی قرعه‌کشی هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری درپوشش فروش فوری و خارج از نوبت خودرو دزدها به پای قهرمان سابق کشتی شلیک کردند و لندکروز او را بردند کلاهبرداری با فروش خودروهای تصادفی تجربه رانندگی با کیا سراتو سایپا بعد از 80 هزار کیلومتر 20 دلیل اصلی وحشت یا اضطراب رانندگی موتورسیکلت سرقتی کشف شد رانندگی با سرعت 417 کیلومتر بر ساعت در بزرگراه آلمان مردان 3 برابر زنان رفتارهای ضد اجتماعی در رانندگی دارند سرقت پلاک خودرو را سریعا به پلیس اطلاع دهید جرایم رانندگی دوبرابر شده تا پایان 99، به اصل خود برگشت احضار عاملان تولید و انتشار ویدیو سرقت خودرو با تصادف ساختگی در تهران به پلیس فتا بی ام و M3 مدل 2022 با حالت‌های مختلف رانندگی در راه است آیا رانندگی با بلبرینگ خراب مشکل ساز است؟ گواهینامه بین المللی: لذت رانندگی در جاده‌های دنیا راننده بی‌گواهینامه دیگر بیمه ندارد کتاب آیین نامه چیست؟ + معرفی و دانلود رایگان هشدار پلیس فتا درباره کلاهبرداری باعنوان "سهمیه سوخت جبرانی" آیا در اختیار قرار دادن خودرو به شخص بدون گواهینامه جرم است؟ آشنایی با فرهنگ رانندگی با خودرو‌های مجهز به گیربکس دوکلاچه (DCT) 20 دوچرخه گران‌قیمت ایتالیایی‌ها به سرقت رفت با قوانین راهنمایی و رانندگی عجیب و غریب در کشور‌ها آشنا شوید جریمه افرادی که هنگام رانندگی لایو می‌گذارند چقدر است؟ کشف 880 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در کشور دلایل روانی که خانم های راننده کمتر تصادف می‌کنند شیوه جدید کلاهبرداری با پیش فروش خودروهای وارد نشده نکاتی مهم که می‌تواند جان شما را در هنگام رانندگی نجات دهد! سرقت خودروهای داخلی بسیار آسان است چرا نشستن کودکان زیر 12 سال بر صندلی جلوی خودرو مجاز نیست؟ هشدار ایران خودرو به متقاضیان در مورد فروش دعوتنامه‌های جعلی 5 نشانه خرابی واتر پمپ خودرو که باید حین رانندگی به آن توجه کنید! آغاز واکسیناسیون رانندگان تاکسی از دوشنبه چند راهکار برای فرهنگ سازی کاهش تصادفات جاده ای بررسی عامل مهارت راننده در حوادث رانندگی خودروی برقی که آلودگی را کاهش می‌دهد توقیف وجریمه سنگین عبور از چراغ قرمز در امارات چرا تامین اجتماعی شفاف سازی نمی کند؟ طراحی و تولید برچسب خودرو ویژه افراد دارای اوتیسم پژوهش فورد درباره استفاده از هدفون حین رانندگی امکان ثبت سرقت خودرو در نرم افزار «پلیس من» 4 شگرد کلاهبرداری در معامله خودرو 5 نکته ساده و کاربردی برای رانندگی ایمن در باران ماجرای واریز نشدن سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی چیست؟ کشف خودروهای سرقتی با کمک اپل؟ استفاده از ماسک در خودروی شخصی ضرورتی ندارد آغاز مانور«موتورسواران خوب» در معابر پایتخت از امروز «کلاهبرداری نیجریه‌ای» این بار با ترفند برنده‌شدن در قرعه‌کشی خودرو تاثیر رانندگی نَرم بر پیشگیری از تصادفات طرح پیشگیری از سرقت خودرو و وسایل داخلی آن تدوین شد ویکتور اَل پیز؛ بدترین راننده تاریخ فرمول یک گزارش نحوه رانندگی با سامانه‌ای داخلی و هوشمند آموزش بیش از 3000 نفر از رانندگان و کارکنان اتوبوسرانی تهران در سال جاری آموزش مجازی رانندگی به زودی راه‌اندازی می‌شود روند صدور گواهینامه رانندگی کشف 84 درصدی خودروهای مسروقه رانندگان پرخطر تهرانی کدامند؟ «رانندگی تهاجمی و حرکات مخاطره‌آمیز» ویژگی رانندگان پرخطر پایتخت هشدار شرکت پخش فرآورده‌های نفتی درباره پیامک‌های جعلی کارت سوخت سه مانع نوسازی پیش پای رانندگان تاکسی رانندگی یعنی تصمیم‌گیری تصادف و رانندگی در حالت مستی چه مجازاتی دارد؟ چگونه استهلاک خودرو را کاهش دهیم؟ باید و نبایدهای امانت دادن خودرو تاثیر شخصیت افراد در نحوه رانندگی حواستان باشد سرتان کلاه بنزینی نرود! عادات و اشتباهات رایج رانندگی پلیس راهور در نرخ گذاری کلاس‌های رانندگی نقشی ندارد داستان تکراری کلاهبرداری امدادخودروهای متفرقه و گلایه‌های مردمی اندازه چرخ چه تاثیری بر ماشین و رانندگی دارد؟ دلایل اصلی خاموش شدن خودرو در هنگام رانندگی هشدارهای پلیس برای رانندگی در روزهای بارانی فریب پیامک جعلی توقیف خودرو را نخورید نکات مهم در رانندگی با خودرو‌های دنده اتوماتیک علامت جدید راهنمایی رانندگی در کانادا! اجرای طرح مبارزه با سرقت وسایل نقلیه در 23 استان کشور توصیه‌هایی برای جلوگیری از حواس‌پرتی در زمان رانندگی 25 درصد متوفیان رانندگی بانوان هستند برگزاری کلاس‌های آیین نامه کاملا اختیاری است فروش موتور 80میلیونی فقط 6میلیون! کلاهبرداری به بهانه فروش خودرو جریمه 100 تومنی برای افرادی که هنگام رانندگی فیلمبرداری می‌کنند مردم مراقب امدادخودروهای جعلی باشند ضریب ایمنی محصولات ایران خودرودربرابرسرقت افزایش یافته است کلاهبرداری 100 میلیاردی لیزینگ خودرو انهدام هولدینگ کاغذی لیزینگ خودرو با 7شرکت در تهران دستگیری عوامل سرقت و فروش موتورسیکلت های سرقتی در فضای مجازی دستگیری عوامل سرقت و فروش موتورسیکلت های سرقتی در فضای مجازی خودروی پلاک نشده نخرید آشنایی با جدیدترین روش کلاهبرداری دلالان خودرو شناسایی 4 شرکت لیزینگ خودرو با کلاهبرداری از حدود 2 هزار نفر چگونه در جاده لغزنده تصادف نکنیم؟ سامانه‌ای برای ارتباط خودروها با یکدیگر حداکثر سرعت رانندگی در شهرها چندکیلومتر است؟ کجا سبقت گرفتن ممنوع است؟ دستگیری سارقان خودرو با60 فقره سرقت در "ملارد" فروش خودرو به قیمت کارخانه، ترفند کلاهبرداران در البرز دستگیری سارقان لوازم خودرو در محله عباس آباد چه اقداماتی بعد از مفقودی یا سرقت پلاک خودرو انجام دهیم؟ ساخت شبیه‌ساز رانندگی خودرو با همکاری دانشگاه خواجه‌نصیر افزایش سرقت خودرو در شهرهای آمریکا هدایت و کنترل وسیله نقلیه توسط رانندگان در شرایط مختلف قیمت‌گذاری خودرو در فضای مجازی غیرقانونی است دستگیری دزد دوچرخه‌های تهران سرقت تجهیزات راهداری 2 برابر شد 200 فقره سرقت لوازم داخل خودرو با خودروی مدل بالا اعتماد راننده های تاکسی به مسافر جوان کار دستشان داد خودرویی که رانندگی با آن در برخی کشورها ممنوع است!+تصاویر جداسازی کابین رانندگان از مسافران در اتوبوس‌های بی‌آرتی رانندگی بدون گواهینامه چه مجازاتی به دنبال دارد؟ کلاهبرداری میلیاردی از خرید خودرو اسپری‌هایی که موجب بهبود دید رانندگان در روزهای بارندگی می‌شود کلاهبرداری تحت عنوان لیزینگ خودرو همچنان قربانی می‌گیرد قاچاقچی موتور ماشین مدل بالا دستگیر شد خرید موتورسیکلت در فضای مجازی سارقان را لو داد فروشنده خودرو خودش دزد خودرو بود فروشنده کلاهبردار خودرو شناسایی شد پیش فروش خودرو شگردی که همچنان قربانی می گیرد در برف و یخبندان چطور رانندگی کنیم؟ دستگیری فردی که به بهانه کسر خلافی خودرو کلاهبرداری می‌کرد در شرایط برف چگونه رانندگی کنیم؟ دستگیری سارق خودرو و موتورسیکلت سرقت تجهیزات ساختمانی با خودروی شاسی بلند محکومیت سنگین مدیرعامل یک شرکت فروش لیزینگی خودرو رانندگان در شرایط نامساعد جوی سرعت مطمئنه را رعایت کنند 80 نفر قربانی شرکت جعلی فروش خودروی اقساطی دستگیری سارق لوازم خودروی محله شهدا دستگیری سارقان لوازم و قطعات خودرو در شرق تهران هشدارهای زمستانی؛ از زندگی تا رانندگی در سرما « بنزین و سبد حمایت معیشتی دولت»سوژه جدید کلاهبرداران مجازی شیوع دردهای اسکلتی عضلانی در رانندگان 2کلاهبرداری میلیاردی با فروش خودروهای امانی فروش اموال سرقتی در سایت دیوار؛ سارق لوازم خودرو در کوهدشت دستگیر شد خرید خانه و ویلای میلیاردی با پول خریداران خودرو در پرونده علیخانی به استقبال سرما برویم جریمه 200 پوندی برای لمس موبایل در حین رانندگی نامه‌نگاری مالباختگان خرید کامیون با رئیس قوه قضاییه دستگیری موتورسواری که 58 موبایل قاپید رانندگان با سرعت مطمئنه از جاده‌های کردستان عبور کنند بایدها و نبایدهای ترافیکی در آب و هوای بارانی خفتگیری رانندگان خودروهای لوکس با "تصادف ساختگی" لو رفت موش ها رانندگی یاد گرفتند 10 شرط مهم برای رانندگی در باران 6 نکته ضروری برای دارندگان خودروی دنده اتومات خانواده‌ها قبل از سن قانونی وسیله نقلیه در اختیار جوانان قرار ندهند چگونه خشم خود را هنگام رانندگی کنترل کنیم؟ انهدام باند سرقت خودرو در محمود آباد 11 خطای رانندگی که به ضرر خودرو است بازداشت سارقان خودرو پس از عملیات تعقیب و گریز در بزرگراه لشگری کاهش سرقت خودرو با کارت سوخت چگونه ممکن است؟ روشی جدید برای سرقت از راننده‌ها؛ با خوراکی بیهوشتان می‌کنند رانندگان سرعت مطمئنه را در روزهای بارانی رعایت کنند هشدار پلیس درمورد کلاهبرداری با بنزین دونرخی باندسارقان سندنمره خودرو در شیراز متلاشی شد تصادف ساختگی برای کلاهبرداری از بیمه تاثیر طراحی محیطی بر کاهش سرقت از خودرو دستگیری سارقان موتورسیکلت شرق تهران ماجرای کلاهبرداری جدید به اسم کارت سوخت سارق حین سرقت موتورسیکلت آپاچی دستگیری شد قبل از رانندگی چه مواردی در خودرو را باید بررسی کنیم؟ کارمند قلابی امداد خودرو به زنان مسن هم رحم نکرد خودروهایی که پس از سرقت قطعه قطعه شده و به فروش می رسیدند سرقت‌های میلیونی مامور قلابی امداد خودرو از پیرمردها کشف موتورسیکلت سرقتی در خیابان پیروزی برنامه ویژه پلیس آگاهی برای برخورد با سارقان موتورسوار باز هم کلاهبرداری در قالب پیش فروش خودرو در گلستان خرید خودرو با چک‌های دزدی قاتل مسافرکش نما دستگیر شد دستگیری برادران سارق خودرو‌های 206 شهروندان در نبرد سرقت لوازم خودرو توسط دو جوان سوناتا سوار سارقان موتورسیکلت‌های شرق پایتخت به دام افتادند سرقت موتورسیکلت در سه ثانیه کلاهبرداری از 100 نفر در فروش قسطی خودرو انهدام باند ترانزیت خودروهای سرقتی رانندگان برای ترددهای جاده‌ای آموزش ببینند حضور اتفاقی پلیس در پمپ بنزین، سارقان خشن را به دام انداخت شیوه نوین فرد سارق برای سرقت از رانندگان مسافرکش عدم‌سوءپیشینه، نداشتن خلاف رانندگی و گذراندن دوره‌های آموزشی خودروهای خودرانی که میلیاردها مایل رانندگی کرده‌اند شگرد جدید کلاهبرداران در فروش اقساطی خودرو راندن روی لبه تیغ 4 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در مراغه کشف شد کلاهبرداری هزار میلیاردی کارمند یکی از خودروسازهای بزرگ افزایش 9 درصدی سرقت خرد در پایتخت شوماخر هم اندازه من کاپ نگرفت هشدار رئیس پلیس راهور در مورد کلاهبرداری با عنوان" فروش خودروی خارجی با پلاک گذر موقت" سرقت خودرو در تهران، فروش در شهرستان تجمع تاکسی‌رانان تهران در اعتراض به فعالیت تاکسی‌های آنلاین شرط جریمه نشدن خودروها در طرح جدید ترافیک پایتخت سارقان خودرو در قزوین زمینگیر شدند دستگیری کلاهبردار خودرو در بیمارستان قلب شهید رجایی دستگیری مرد خیرنما به اتهام کلاهبرداری خودرو مرغ‌دزدی برای بنزین بی‌ام‌دبلیو سرقت دیوار صوتی در بزرگراه آزادگان تهران کلاهبرداری از 1000 نفر در یک شرکت هرمی با وعده خرید سهام ب ام و و اپل راه‌اندازی سامانه‌ای برای رای دادن شهروندان به تاکسیران‌ها دستگیری باند سارقان موتورسیکلت دستگیری سارق موتورهای پارک شده مقابل بیمارستان‌ها سرقت جدید؛ آیینه بغل خودروهای مدل بالا دستگیری راننده موتورسیکلت قانون شکن دستگیری سارق لوازم خودرو با 200 فقره سرقت در شرق تهران دستگیری 3مرد در حال تکه تکه کردن پراید دزدی 124 لاستیک خودرو ی صفر در امریکا ظرف 40 دقیق انهدام باند سارقان خودرو در شمال شرق پایتخت خط عابر سه بعدی، راه حلی ساده و ارزان برای کاهش حوادث رانندگی تشریح جزئیات لو رفتن اطلاعات تعدادی از رانندگان تپسی تاکنون شکایتی در خصوص تاکسی اینترنتی واصل نشده راننده بی احتیاط نوه خود را زیر گرفت دستگیری زوج سارق حرفه ای لوازم خودرو سارقان لوازم خودروها با 70 فقره سرقت در فردیس دستگیر شد در هوای بارانی چگونه رانندگی کنیم بایدها و نبایدهای رانندگی در روزهای بارانی هشدارهای فنی در مورد رانندگی در برف و باران توصیه پلیس برای رانندگی در جاده های کویری اصول رانندگی خودرو در آب چیست؟ توصیه پلیس فتا درباره نحوه ارسال کمک‌های نقدی به سیل‌زدگان استمهال پرداخت بدهی محکومین رانندگی مازندران و گلستان برخورد قانونی پلیس با رانندگان پر‌خطر شهروندان در تعطیلات نوروزی مراقب سارقان خودرو باشند نکاتی که رانندگان باید در طول سفر رعایت کنند سلامت روانی و جسمی رانندگان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد سرقت از دختر اینستاگرامی با اجاره خودرو مدل بالا یک کشته و 8 مصدوم در تصادف زنجیره‌ای تریلی با اتوبوس در خراسان رضوی مسافران با رعایت قوانین رانندگی ایمنی سفرشان را تضمین کنند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در کرج فروش اسپورتیج با سند ال 90 روایت شفر از رانندگی ایرانی‌ها دزدان خودرو پس از سرقت «بی ام و» داخل کانال آب سقوط کردند آمارسرقت خودرو در پایتخت افزایش نداشته است هر 15 روز به تهران می آمدم و با دوستم یک موتورسیکلت سرقت می کردیم کشف خودروی سرقتی میلیاردی در ساری شناسایی متهم با قمستی از پلاک خودرو جعل پلاک برای سرقت لوازم داخل خودرو چطور رانندگان در برف نخواهند ماند؟ سارقان علائم راهنمایی و رانندگی دستگیر شدند دستگیری یک نفر در ارتباط با انبار پنج میلیاری لوازم یدکی در بجنورد بانوان نباید در داخل ماشین‌ها بدون حجاب باشند اعتراف به بیش از 350 فقره سرقت لوازم و محتویات داخلی خودرو سارق 100 فقره سرقت داخل خودرو در کرج ستگیر شد دستگیری سارق ایربگ پژو 206 کلاهبرداری با خودروهای ارزان قیمت! سرقت خودرو با جرثقیل‌های امدادی سارقان در آبادان به پلاک خودروها هم رحم نکردند فریب دختران دم بخت با خودروی شاسی بلند و ویلا کلاه گشادی که سر خریدار یک خودرو رفت شرایط رانندگی برای افراد بدون گواهینامه دستگیری اعضا باند سرقت خودرو در پایتخت خداحافظی همسر 97 ساله ملکه بریتانیا با رانندگی چگونه در برف و یخ رانندگی بهتری داشته باشیم؟ زنان بغلان در افغانستان برای اولین بار پشت فرمان نشستند سرقت خودرو پرادو فقط به خاطر 25 میلیون تومان فروش موتورسیکلت‌های مسروقه کمتر از صد هزار تومان به اتباع بیگانه و خرده فروشان ایرانی‌ها اهل تعارف‌اند جز در رانندگی سارقی که ماشین و عابربانک مالباخته را با هم می‌دزدید سارقان خودرو، مأمور پلیس را کشتند تابلوهایی که با مجوز شهرداری در کمین جان رانندگان نشسته‌اند حادثه رانندگی در جاده هرسین 3 کشته بر جا گذاشت سرقت خودرو حمل پول با بیل مکانیکی پلیس حق رفع توقیف خودروی رانندگان مست را ندارد پلیس به گوشی قاپی زن و شوهر هونداسوار پایان داد کلاهبرداری 50 میلیاردی به بهانه فروش خودرو لزوم رعایت فاصله طولی مناسب به هنگام بارندگی معتادم، تحصیلکرده‌ام، آرم خودرو می‌دزدیدم! دستگیری دزد فوق‌لیسانسه که آرم خودروهای لوکس را می‌دزدید چطور در برف رانندگی کنیم؟ سرقت علائم راهنمایی و رانندگی در اهواز فقط چند ثانیه خودروی رئیس باشگاه میلان سرقت شد تلفن همراه بلای جان رانندگان در ایتالیا سارقان رادار کروز خودرو‌های جنسیس در پایتخت دستگیر شدند باند 31 نفره سارقان لاستیک‌ خودرو متلاشی شد قدرت نمایی و عربده کشی به خاطر پارک غیرمجاز خودرو کلاهبرداری اینترنتی درقالب فروش خودرو و وام کم بهره باند سارقان سندنمره کار 100 دستگاه خودرو در هرمزگان متلاشی شد کلاهبرداری به اسم پلیس راهور البرز رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه حرکت کنند زورگیرها برای طعمه قرار دادن مسافران از آرم آژانس استفاده می‌کردند سارقان سابقه دار قطعات خودرو در شاهین دژ دستگیر شدند در هنگام خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنید کارهایی که نباید در خودرو انجام داد سرقت با تصادف ساختگی روش جدید سارقان باند سارقان حرفه ای سند نمره کارخودرو در البرز دستگیرشدند لزوم رانندگی در روز بارانی با چراغ روشن توانمندسازی زنان اندونزی در رانندگی هشدارهایی درباره رانندگی در شرایط زمستانی واژگونی خودرو حامل دانش‌آموزان در جاده لغزنده لرستان 10 شرط مهم برای رانندگی در باران لزوم رعایت سرعت مطمئنه در حین رانندگی در فصل بارندگی سارق به 100 فقره سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کرد کلاهبرداری با مکمل زوری در جایگاه‌های سوخت سارق حرفه ای قطعات داخل خودرو شناسایی و دستگیر شد رانندگان خودروهای منتقل شده به پارکینگ با 120 یا 110 تماس بگیرند اعتراف سارق سابقه‌دار به دزدیدن روزانه 3 دوچرخه سرقت هزار متری کابل‌های برق و خودرو در غرب تهران باند سرقت از داخل خودرو در تهران و کرج به دام افتادند رانندگان سرعت خودروهارا باتوجه به شرایط جوی استان تنظیم کنند سارقان 31 دستگاه خودرو در البرز روزانه زندان شدند اصلاح فرهنگ رانندگی؛ نیاز امروز جامعه توصیه‌هایی برای رانندگی در روزهای بارانی ماجرای کلاهبرداری تر و تمیز یک «دخترنما»: 5 میلیون بده تا سوار ماشینت کنم! خودرویی که خستگی راننده را تشخیص داده و برایش مناسب سازی می کند اعلام بیشترین جرائم پایتخت در تابستان 97 اخلاق در رانندگی، بایسته ای که مغفول مانده است گول آگهی سایت های خرید و فروش خودرو را نخورید رانندگی ایمن ضامن سلامت جان حرکت به سمت مرگ باورهای غلط رانندگی! رانندگی در فضای باز چقدر آب میخورد؟ حمله با خودرو به سوی عزاداران حسینی +عکس رانندگان در شب‌های محرم بادقت و سرعت مطمئنه رانندگی کنند انهدام باند جاعلان اسناد و مدارک شماره‌گذاری خودرو ولوو محبوب‌ترین خودروی رانندگان آمریکایی باندی که برای گرفتن پلاک تهران خودروها اسناد جعلی ارایه می کرد، متلاشی شد باند "سرقت، اوراق و جعل اسناد خودرو" در قم متلاشی شد کشف خودروهای سرقتی گران‌قیمت و دستگیری سارق در نهاوند باند سارقان وسایل خودرو در دهدشت منهدم شد پایان سرقت‌های سریالی «حسین دوقلو» و «مجید دختر» در جنوب تهران دروازه‌‌بان تاتنهام بازداشت شد+عکس پلیس شایعه «کمبود کارت خام» برای صدور گواهینامه رانندگی را تکذیب کرد دستگیری عاملان زورگیری مسلحانه از رانندگان خودروهای سنگین دستگیری 70 نفر در قم به دلیل ایجاد تصادف ساختگی همه چیز درباره چگونگی سرقت خودروها پیامد بی احتیاطی بزرگترها به خطر افتادن جان کودکان است هشدار پلیس به رانندگان برای تغییر مسیرهای ناگهانی وسایل نقلیه چراغ ها و علائم هشدار دهنده محورهای ارتباطی کلاله سرقت شد دستگیری باند 12 نفره سارقان موتورسیکلت فروش خودروی چپی به جای خودرو صفر خارجی در فضای مجازی چگونگی محاسبه فاصله طولی لازم با خودروی جلویی باند بزرگ سند نمره خودرو منهدم شد کلاهبرداری با وعده فروش خودرو صفر کیلومتر سارق لوازم خودرو با 23 فقره سرقت در اهواز دستگیر شد ردیابی موتورسیکلت‌های سرقتی با میکروفون و جی پی اس صندوق رفاه رانندگان تشکیل می شود دوربین مداربسته سارقان لوازم داخلی خودرو را لو داد سرقت ب ام و اجاره ای کار دست داماد داد واکنش سراج به اظهارات رییس پلیس فتا درباره تکذیب هک شدن سایت وزارت صنعت کلاهبرداری میلیاردی با ترفند فروش اقساطی خودرو در اصفهان کلاهبرداری در مترو با استفاده از دستگاه‌های شارژ بلیت کار کردن با برق خطرناکتر است یا خودرو؟ مجازات رانندگی در حالت مستی چیست؟ راننده‌ای که امروز باعث مرگ 5 نفر شد، چه مجازاتی دارد؟ جیب بر خطوط مترو و بی آر تی را شناسایی کنید + عکس دستگیری عرضه کنندگان قطعات تقلبی خودرو با برندهای معتبر در قم تمایل دزدان به سرقت لوازم خودرو بیشتر شده است دستگیری سارق با 130 قطعه لوازم مسروقه خودرو خودرو قربانی اول سرقت در کشور اعلام شد سارق به همراه خودروی سرقتی در کنگان دستگیر شد حذف زبان ترکی از آزمون آیین‌نامه رانندگی در اتریش خرید خودروی لوکس با جعل عابربانک کلاهبرداری یک میلیاردی با عکس خودروهای لوکس دستگیری سارقی که خودرو را برای مسافرکشی سرقت کرده بود سیستمی که تماس با موبایل هنگام رانندگی را ردیابی می کند هشدار پلیس به شهروندان درباره فروش لیزینگی خودرو حقوق 3300 ساعت اضافه کار طلب دارم سرقت از خانه نازی‌آبادی‌ها برای خرید خودروی لوکس احتیاط های دوست داشتنی سرقت کامپیوتر‌های خودرو پس از 4 روز آزادی از زندان خودرو 20 نماینده مجلس دزدیده شد عامل سرقت خودرو و ربودن نوزاد در مشهد دستگیر شد «دزدان» موبایل‌ خانم‌های راننده دستگیر شدند رسیدگی به مطالبات اخیر رانندگان بخش حمل و نقل جاده‌ای سارق دوستدار پژو206 دستگیر شد کلاهبرداری 10 میلیاردی زن 29 ساله از خریداران خودرو چرا مهارت جهت‌یابی در افراد مختلف، متفاوت است؟ فوت سالانه 17 هزار نفر در سوانح جاده ای فوتبال دوستان هیجان خود را در رانندگی دخیل نکنند سرقت با شگرد بیهوش کردن رانندگان خالی‌کردن جیب مردم به بهانه صدور مجوز جایگاه‌ سوخت‌‌ جاده‌ای صاحب خودرو 206 سارق باتری‌های شرق تهران بود+ توصیه‌های پلیسی انهدام باند کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه با تصادفات ساختگی رانندگی زن چینی با ماشین بازی در خیابان سوژه کاربران شد رانندگان، تعطیلات را حادثه‌ساز نکنند خوروی سرقتی در الیگودرز به چاه آب سقوط کرد جنسیت در مسیریابی تاثیر دارد دستگاه های فرهنگی با حساسیت بیشتری به مسئله رانندگی بپردازند مالخرهای خودرو در بومهن به دام افتادند یک جنگ تمام‌عیار شهری برای شما که عاشق خودرویتان هستید اسپری دافع باران، تضمین یک رانندگی ایمن سرقت و زورگیری از رانندگان خودروهای مسافرکش پایتخت رانندگان کامیون خواستار رفع ممنوعیت درمسیر هرات یزد به شهر بابک شدند مدل جدید کلاهبرداری در خرید اقساطی خودرو باند سارقان خودرو و موتورسیکلت در شیراز منهدم شد تصادف‌ ساختگی و کلاهبرداری اینترنتی شگرد سارقان پایتخت رانندگان در هنگام بارندگی فاصله طولی را رعایت کنند سارقان حرفه ای خودرو در مراغه دستگیر شدند ایرانی‌ها تروریست نیستند اما وحشتناک رانندگی می‌کنند! مسیر مرگ! معلم قلابی سارق مینی بوس از آب در آمد کیفیت خواب رانندگان بهتر می‌شود شلیک پلیس، پایان فرار سارق خودروی سواری 2 سارق موتور سیکلت در شهرستان لردگان دستگیر شد سارق خودروهای میدان انقلاب در دام پلیس کلاهبرداری با وعده صفرکردن خلافی و اعطای گواهینامه سه مرد مست ، 30 خودرو را تخریب کردند بازداشت سارق لوازم اتومبیل‌های ستارخان+ عکس رانندگان شب قبل از سفر خواب کافی داشته باشند موسیقی خستگی ترافیک را کاهش می‌دهد دستگیری دزد لوازم 80 خودرو استان‌های دارای بیشترین قربانی در حوادث رانندگی نوروزی+‌نمودار کاهش تلفات جاده ای و سرقت اولویت های مهم پلیس در سال 97 انهدام باند سرقت خودرو در شرق تهران دستگیری سارق کامپیوتر خودروها در قلهک هشدارهایی برای محافظت از خودرو در نوروز سارق موتورسیکلت در ایست و بازرسی پلیس گرفتار شد آخرین جزییات پرونده «ماکسیما» در پلیس آگاهی واژگونی با سهم 40 درصدی بیش‌ترین علت تصادفات دیروز عدم توقیف خودروهای با بیش‌ازیک‌میلیون‌تومان جریمه برخورد پلیس پایتخت با سرعت غیرمجاز خودروها در نوروز جهانگیری به کمپین «نه به تصادفات جاده ای» پیوست هشدار پلیس به بیش از 2میلیون نوگواهینامه در نوروز رانندگان در صورت انجام تخلفات حادثه‌ساز از سفر باز می‌مانند رانندگان منضبط در ایام نوروز جایزه می گیرند آرامش روان‌تان را حین رانندگی حفظ کنید تا ... به اخلاق در رانندگی پایبند باشیم راه بازاست و جاده دراز انهدام باند ربایندگان خودرو با جرثقیل در پایتخت سرقت بنز میلیاردی در بلوار ارتش توسط زورگیران خشن رشد 32 درصدی صدور گواهینامه در سال 96 دزد بنز سوار دستگیر شد مامور راهنمایی و رانندگی قلابی دستگیر شد+ عکس رانندگان قانون مدار به جام جهانی می‌روند سارقان قطعات خودرو در قم دستگیر شدند هشدار پلیس تهران به خانم‌های راننده دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو با شلیک پلیس 5 دست‌انداز رانندگی در زمستـان ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در خودروی خاموش در فرانسه ظن پلیس به پلاک مخدوش خودرو، سارقان خودرو را گرفتار کرد انهدام باند سارقان لوازم داخلی خودرو در مرکز پایتخت تعقیب فردی‌که میلیاردها تومان ازخریداران‌خودرو کلاهبرداری کرده فرجام تلخ عشق به خودروهای مدل بالا شمار زیاد پرونده های قتل بخاطر بوق زدن و جای پارک اعتراف سارق قطعات خودرو به 6 فقره سرقت شرکت فارادی مدعی سرقت اسرار تجاری توسط مدیر سابقش شد سارقان به سراغ خودروهای پوشیده از برف می روند توصیه‌های امدادی که در سفر‌های زمستانی باید از آن‌ها اطلاع داشته باشید 16 توصیه مهم برای رانندگی در برف دستگیری سارق خودرو 206 توسط ماموران راهنمایی و رانندگی در سال چند اتومبیل و موتورسیکلت دزدیده می‌شود؟ دستگیری سارقان لوازم داخلی خودرو در مرزداران سارق لوازم خودرو در گاندی گرفتار شد سرقت آمبولانس از بیمارستان کلاهبرداری یک میلیارد و 800 میلیونی از سرپرست تیم ملی کشتی نگاهی به عادات و رفتارهای غلط رانندگی پرونده سارق داخل خودرو با 27 فقره سرقت بسته شد ادامه کلاهبرداری در پوشش فروش کارت امدادخودرو رانندگی شما نشانه شخصیت شماست مراقب سارقان در پمپ بنزین باشید بلاروس کشوری با کمترین آمار تخلفات رانندگی درجا روشن‌ماندن پیشرانه چه معایب و ایراداتی دارد؟ حرکت برمدار دور آرام دختران پرشیا دزد به دام افتادند دستگیری 11 سارق مسلح جاده‌ای مسیر اندیمشک_خرم آباد انهدام باند سرقت خودرو با 10 فقره سرقت در شهرستان آمل شناسایی و دستگیری مجرم سابقه دار تخریب کننده خودروهای منطقه فلاح حمله باند دزدان خانوادگی به کامیونها و وانت ها 5 هشدار مهم برای رانندگان عبور از چراغ زرد راهنمایی و رانندگی جریمه 2 میلیون ریالی دارد چطور رانندگان در برف نخواهند ماند؟ پایان سرقت های سریالی سارقان سابقه دار لوازم داخلی خودرو در ولنجک سرقت مسلحانه در پوشش فروش خودرو سارق محتویات خودرو با 35 فقره سرقت در مهاباد دستگیر شد تکذیب سرقت خودروی حامل کودک سه ساله تعقیب سارق از تکرار حادثه بنیتا جلوگیری کرد سارقان خودرو با 20 فقره سرقت در اسلامشهر دستگیر شدند انهدام باند سارقان لوازم داخلی خودرو در غرب تهران دستگیری سارق خودرو در کرمان توسط پلیس خاش تعقیب و گریز نفس گیر برای دستگیری سارقان خودرو کلاهبرداری از شرکتهای بیمه در پوشش تصادف‌های ساختگی حکم استرداد بنز S500 و یک میلیارد هدیه عروسی برای همدستان بابک زنجانی کشف 62 درصد خودروها و ‌موتورسیکلت های سرقتی در هفته گذشته تاثیر ترمز‌های ABS بر روی رانندگی نحوه پرداخت خلافی خودرو بدون هیچ هزینه‌ای! ورود کلاهبرداران به بازار خودرو برای نخستین بار یک زن راننده اتوبوس مسافربری برون شهری در گناباد شد کاهش چشمگیر سرقت در پرایدهای مدل 1386 به بعد فضای مجازی برای خودروها امن است کلاهبرداری 30 میلیاردی از بیمه با تصادف ساختگی ادعای عجیب کارشناسان تا 25 سال دیگر رانندگی ممنوع می شود سهم رانندگان در تصادفات جاده ای 1.25 درصد است شرکت رنو به رانندگان زن سعودی رنو کپچر هدیه می‌دهد به کمپین «با احتیاط میرانم» بپیوندید ماجرای زن عربستانی که در اولین جلسه تعلیم رانندگی جان خود را از دست داد سارق حرفه‌ای لاستیک خودروهای شاسی بلند دستگیر شد عربستان اظهارنظر درباره قانون رانندگی زنان را ممنوع کرد خستگی در حال رانندگی و راه‌کارها دندان تیز خودروسازان خارجی برای 9 میلیون زن سعودی خودروسوار بازداشت فردی که رانندگان زن عربستانی را تهدید کرد بهترین و بدترین شهرها برای رانندگی شاه عربستان سرانجام مجوز رانندگی به زنان در این کشور را صادر کرد چگونه در شهر رانندگی کنیم؟ جای خالی اعمال محدودیت برای نوآموزان رانندگی در خیابان‌های پر ترافیک تهران 3 عامل مهم دعواهای رانندگی هشدار استفاده از تلفن‌همراه با این سامانه کشف هزار حلقه رینگ و لاستیک سرقتی شکایت دسته جمعی فوتبالیست‌های مشهور از رفیق کلاهبردار روشهای کاهش مصرف سوخت، آلاینده ها و نیز کاهش استهلاک خودرو در عادتهای روزانه رانندگی کاهش سالیانه 85 هزار تصادف رانندگی با سامانه نگه‌دارنده بین خطوط استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی تسلط فرد را 40 درصد کاهش می دهد رفتار خشن ترافیکی مردان ایرانی3برابر زنان ارائه مشاوره به رانندگان خطرآفرین هنگام رانندگی ورزش کنید! دستگیری اعضای باند سرقت وسایل داخل خودرو با 20 فقره سرقت درالبرز دستگیری سارق خودرو در خرم‌آباد با 20 فقره سرقت سارقان قطعات داخل خودرو در ایلام دستگیر شدند دستگیری سارقان حرفه‌ای لوازم داخلی خودرو در پایتخت فناوری جدید استفاده از موبایل هنگام رانندگی را تشخیص می دهد دستگیری سارقی که خودرو و نوزاد هشت ماهه را به سرقت برده بود رانندگی بیش از دو ساعت در روز و کاهش سطح هوش کشف 21 دستگاه ECU کامپیوتر خودرو دستگیری اعضاء باند سارقان خودرو با 21فقره سر قت در البرز یک زن دوچرخه دزدیده شده‌اش را از دزد دوچرخه دزدید سیستم ردیاب در خودروها نصب می شود راه‌های جلوگیری از سرقت خودرو بروایت یک سارق! راه‌های جلوگیری از سرقت خودرو را بشناسید گفت‌وگو با مربی سابق تیم ملی و ملوان پشت فرمان کامیون افزایش سرعت مساوی با دو برابر شدن مصرف سوخت رانندگی شبانه خطر تصادف را تا 10 برابر افزایش می‌دهد امداد کلاهبرداران! استفاده از تلفن همراه حین رانندگی،40 درصد مغز را ناهشیار می‌کند دستبند پلیس بر دستان جیب‌بر حرفه‌ای مترو سارق حرفه‌ای داخل خودرو دستگیر شد+عکس 8 نکته کلیدی برای رانندگی ایمن سارق خودرو با شاه کلیدش به دام افتاد هشدار در مورد رانندگی با کفش پاشنه بلند هشدار انجمن صنفی واردکنندگان خودرو درباره کلاهبرداری برخی شرکت‌ها تهرانی ها رکورد محرومیت از رانندگی را زدند رانندگی جزء مشاغل سخت و زیان آور می‌شود؟ سارق قطعات داخل خودرو در بوشهر دستگیر شد علل رفتارهای مخاطره‌آمیز جوانان در رانندگی باند بزرگ سارق محموله های خودروهای سنگین در پلدختر متلاشی شد چه کارهایی در هنگام رانندگی باعث مرگ شما می شوند؟ راه حل جالب نیسان برای کنار گذاشتن گوشی در حین رانندگی چپ دست‌ها بیشتر تصادف می‌کنند دستگیری 3 زن جیب بر خطوط BRT خطرناک‌ترین و امن‌ترین کشورهای دنیا برای رانندگی کجاست؟ هشدار سخنگوی ناجا به جیب‌برهای موتوسوار دستگیری سارق زن با 10 فقره سرقت خودرو سرقت پلاک خودروی دیپلماتیک ایران در قازان روسیه دستگیری سارق با 60 فقره سرقت داخل خودرو افزایش 100 درصدی کشف خودرو در ایام نوروز شاهد بهبود رفتار ترافیکی و کاهش تصادفات هستیم محرومیت 20 هزار راننده پرخطر از سفر نورزی تا کنون/160 کشته و 3000 مجروح حوادث رانندگی در نوروز امسال توصیه های ایمنی برای رانندگی در جاده ها هنر رانندگی شبانه با فناوری V2X نوع رانندگی ما عوض خواهد شد این خوراکی‌ها نمی‌گذارد هنگام رانندگی خوابتان بگیرد تاکسیرانی از ابزار الکترونیک بهره ببرد تسهیل رسیدگی به پرونده های سرقت از مسافران نوروزی انهدام باند جیب‌بُرهای مترو حماقت راننده او را مشهور کرد +تصاویر حرکت‌های کششی بعد از هر 50 دقیقه رانندگی لزوم انجام حرکات کششی بعد از هر 50 دقیقه رانندگی رانندگان در طول سفر نوروزی مراقب ستون فقرات خود باشند تهرانی ها، رکورددار تخلفات حادثه ساز رانندگی هشدار های پیشگیری از سرقت موتور سیکلت و خودرو رانندگی پیرمرد 92 ساله با اسکوتر در اتوبان شلوغ کلاهبرداری شرکت آمریکایی-ترکی از پروژه جاده‌سازی در افغانستان تجمع روز گذشته مالباختگان لیزینگ خودرو در آزادشهر جزئیات دستگیری سارقان خودرو حمل پول پاسارگاد سارقان خودرو حمل پول بانک پاسارگاد دستگیر شدند بازداشت دختری درعربستان به جرم رانندگی سارق سابقه‌دار قطعات خودرو در کنگان دستگیر شد عاملان سرقت پلاک خودرو در گناوه شناسایی شدند توضیح بانک پاسارگاد در مورد سرقت خودروی پول رسان سارقان اتومبیل‌شان را عوض کردند دستگیری دو سارق مترو و BRT+عکس انهدام باند حرفه ای سند نمره خودرو خودرویی که توسط صاحبش به سرقت رفت شکار جیب‌بر سابقه دار داخل BRT+عکس اختراعی برای رانندگی در برف بدون زنجیر چرخ یک زن می‌تواند بدون اجازه شوهرش شغل رانندگی تاکسی داشته باشد؟ شرایط رانندگی برای مبتلایان به صرع دستگیری باند سارقان داخل خودرو با 18 فقره سرقت در دشتستان رانندگی ضعیف قدرتمندترین زن جهان دزدان احمق حین فرار سر از اداره پلیس درآوردند +تصاویر درخواست سازمان ملل از عربستان برای دادن مجوز رانندگی به زنان فروش خودروهای چپی به اسم بی‌رنگ سرما تا مغز استخوان 10 توصیه برای رانندگی بهتر در شب این زن از مسافران مترو جیب‌بری کرده است + عکس مالباختگان وشاکیان ازسارق جیب بر BRT به پایگاه هشتم آگاهی مراجعه نمایند کشف 2.5 میلیارد تومان وجه نقد و خودروهای لوکس از 4 متهم اینترنتی انهدام باند سارقان محتویات خودرو در ملارد زورگیران مسلح رانندگان زن به دام افتادند کودکان امروزی، رانندگی را تجربه نخواهند کرد سارق متواری پیرمرد 70 ساله را زیر گرفت +تصاویر توصیه‌های زمستانی به رانندگان 80 درصد سارقان موتورسیکلت سابقه دار هستند خطری کوچک با اثری بزرگ حالا بزن بریم برف بازی ! زن‌ها بیشتر دوست دارند، برای خودروی خود اسم بگذارند تبلیغ و فروش زیر قیمت خودروهای لوکس شگرد مجرمانه کلاهبرداران اینترنتی آبمیوه ای که 2 میلیون تومان آب خورد زورگیری پلیس پشت چراغ قرمز رانندگی نکنید غذای مجانی بخورید! هشدار درباره کلاهبرداری پیش فروش خودرو 3 توصیه به رانندگان تهرانی در شرایط بارندگی فروش خودروهای چپ کرده به‌جای صفر + عکس دستگیری دو سارق خودرو در مرکز تهران فروش خودروهای دزدی با مدارک جعلی این 10 عادت بد رانندگی را ترک کنید تا خودروی شما سالم بماند! ضد خواب هوشمند برای رانندگان بیابان و خیابان تماس های تلفنی برای ارائه تسهیلات و خدمات امدادخودرو غیرقانونی است دستگیری خواهران دزد در ایستگاه BRT برخی خریداران خودرو همچنان در دام کلاهبرداران هشدارراهداری درباره کلاهبرداری در جاده ها کدام کشور ها بهترین و بدترین رانندگان را دارند؟ 5 گروه رانندگان پر‌خطر را بشناسیم! رانندگی با برگه قبولی آزمون ممنوع است 10 نکته برای اینکه راننده بهتری باشیم آیا زنان در حین رانندگی عصبانی‌تر از مردان هستند؟ جیب‌بر اتوبوس‌های تندرو دستگیر شد سارق حرفه ای داخل خودرو با 6 فقره سرقت در قزوین دستگیر شد رانندگی محشر مرد بدون دست +تصاویر رانندگی این مرد بدون دست محشر است +تصاویر مرد چینی خودروی گم‌شده‌اش را پیچک پوش پیدا کرد کاهش بودجه پلیس انگلیس، علت کاهش ثبت تخلفات رانندگی استراحتگاه های بین راهی و خواب آلودگی راننده دستگیری باند سارقان باطری خودرو در شهرستان کرمانشاه از رانندگـــی بیشتـــر لذت ببرید تصادف ساختگی برای اخاذی از پسر پورشه‌سوار روزی 10 هزار حادثه برای رانندگان پوکمون گو باز با 10 عادت بد رانندگی که باید کنار گذاشته شوند آشنا شوید کاهش حوادث جاده ای نیازمند افزایش مهارت رانندگی جاده ایمن و تقویت فرهنگ رانندگی، شاه کلید پیشگیری از سوانح جاده ای دستگیری سارق حرفه ای خودرو با 67 فقره سرقت در بندرعباس انهدام باند سارقان وسایل نقلیه در خرم‌آباد دزدان شیشه‌ای خطوط اتوبوس‌های تندرو پایتخت دستگیر شدند دستگیری سارقان مسافر نما با 21فقره سرقت خودرو درالبرز دزدانی که گشت نامحسوس راه انداخته بودند دستگیری جیب‌بر مترو با 40 فقره سرقت افزایش 107 درصدی کشفیات سرقت خودرو در کرمانشاه از خودروهای بدون بیمه تا رانندگان فاقد گواهینامه سرقت رینگ و تایر 48 دستگاه شورولت از نمایندگی عملیات پلیس پایتخت برای دستگیری دزد خودروهای شمال شهر سرقت برای خرید «بنز» تعقیب دزد بی آر تی 2 کیلومتر با پای پیاده رانندگی، نماد تربیت و شخصیت افراد راننده‌های کامیون مواظب قلب خود باشند بازی‌های رایانه‌ای مهارت رانندگی را تقویت می‌کنند چرا افراد آرام حین رانندگی خشن می‌شوند؟ چندکامیون‌قطعات‌خودروهای مسروقه در مخفیگاه دزدان جیب بر بی آر تی‌های شرق تهران دستگیر شد رانندگی با چاشنی هیجان دستگیری مامورقلابی که می خواست برای مردم خودرو بخرد تجربه‌ای متفاوت از رانندگی با لازارت وازوما GT برترین شبیه‌سازهای رانندگی در خانه +عکس کلاهبرداری از زنان راننده در پوشش کارمند امداد خودرو کشف 124 حلقه لاستیک قاچاق در ملایر کلاهبرداری از خانم‌های پولدار به شیوه پمپ بنزینی! مجازات‌های جدید در انتظار رانندگان فاقد گواهینامه گواهینامه جعلی راننده بنز این خودرو دزد می‌گیرد عاملان کلاهبرداری از 400 راننده وانت بار در اراک دستگیر شدند سرقت چراغ راهنما، پروژکتور و گاردریل! دستگیری رهبر ارکستر قلابی با بنز اجاره‌ای دزدان رینگ و لاستیک خودروهای خارجی پایتخت دستگیر شدند سرقت 4 لاستیک میلیونی اسپورتیج زن راننده خودروی شاسی بلند در دام توطئه سه پسر جوان شغل رانندگان وسایل حمل‌ونقل برون شهری در ردیف مشاغل سخت قرار می‌گیرد رابطه فرهنگ رانندگی و روانشناسی رانندگی انهدام باند پرجمعیت سرقت از خودرو باند سرقت لوازم داخل خودرو پایتخت متلاشی شد چگونه بدون کمر درد رانندگی کنیم؟ سرقت مسلحانه آقای بازیگر +عکس دستگیری 2 سارق و کشف 16 فقره سرقت در قزوین دستگیری 2 سارق محتویات داخل خودرو در شهریار جزئیات کلاهبرداری 300 میلیارد تومانی با 1500 شاکی یک سارق با 12 فقره سرقت در قزوین دستگیر شد اتهام پسر 13 ساله به فروش گذاشتن خودرو 130 میلیونی به قیمت 45 میلیون در دیوار افزایش بیش از 180 درصدی کشفیات داخل خودرو در زنجان انهدام دو باند کلاهبرداری میلیاردی در پایتخت یک ساعت رانندگی در روز 2 کیلو اضافه وزن می‌آورد ! سارق شیک پوش خودرو‌های گران قیمت پایتخت به دام افتاد سرقت از طلافروشی برای خرید خودرو لوکس رانندگی تمساح + تصاویر اعتراف سارق داخل خودرو به 28 فقره سرقت در قم محرومیت از رانندگی با 30 نمره منفی رانندگان بی‌مبالات؛ شهرنشین‌هایی که هنوز شهروند نشده‌اند خودرو سارقان بانک تجارت بجنورد کشف شد نصب آثار فرهنگی در اتوبان‌ها حواس رانندگان را پرت می‌کند جیب‌بر حرفه‌ای برای دوازدهمین بار در BRT به دام افتاد چند نکته مهم درباره رانندگی در این روزها کشف خودرو سرقت شده در بندرانزلی در شهرستان رودسر دستگیری هفت سارق لوازم خودرو در یاسوج سارق سابقه دار موتورسیکلت بازداشت شد راننده خودران شوید حس ششم هم رانندگان گوشی به دست را نجات نمی‌دهد رانندگی مرد نابینا 1.3 میلیون دلار را بازگرداند+تصاویر سارق محتویات خودرو در گرگان دستگیر شد سرکرده باند سارقان خودروهای شمال پایتخت توسط برادرش لو رفت باند سرقت قطعات خودرو در اراک متلاشی شد کسانی که پلیس هم حریفشان نمی‌شود!+تصاویر دزد زبل در "جنسیس" اجاره ای به دام افتاد فروش قطعات میلیونی خودروبه قیمت 120 هزارتومان پنچری، تصادف ساختگی و خفه‌کنی شگرد باند پیرمردها اونتادور، گاو خشمگین لامبورگینی قفل عجیب ماشین از ترس دزد " پاک کوئن های" چه خودروهای کره ای را در ایران بیشتر می بیند!؟ تنبل‌ترین خودروهای دنیا را بشناسید +عکس سارق پلاک خودروهای نقده دستگیر شد دزد حرفه ای محتویات خودور در بهارستان دستگیر شد تصاویر جیب‌بر‌های خطوط BRT تهران منتشر شد کمپین توئیتری برای منع استفاده از موبایل حین رانندگی باند سارقان مسلح و سند نمره خودرو منهدم شد سرقت دستگاه های‌ کارت‌خوان ثابت در خط 9 بی‌آر‌تی سرقت خودرو در شمال تهران با ساطور چه تعداد از رانندگان دنیا، درحالت مستی پشت فرمان می‌نشینند و کشته می‌شوند؟ تشکیل 2900 پرونده رانندگی در حال مستی اظهارنظر مفتی سعودی درباره رانندگی زنان دکتر قلابی ماشین 800 میلیونی سوار بود آموزش رانندگی با مازاراتی روکش طلا رانندگی در سایه کهکشان راه شیری سارق قطعات خودرو با 23 فقره سرقت در بجنورد دستگیر شد واکاوی در تصادفاتی که کام سفرهای نوروزی‌ را تلخ کرد دو بیماری خطرناک در کمین رانندگان سارق حرفه ای در آزادشهر دستگیر شد جزئیات نرخ جدید جریمه‌های رانندگی + جدول می‌گفتند «تو باعث خجالت مایی» سرقت و زورگیری تحت عنوان مسافرکش دستگیری‌ جیب‌بر اتوبوس‌های بی‌آر‌تی برای بار سی‌وششم دستگیری جیب‌بر سابقه‌دار در داخل اتوبوس BRT راه آهن – تجریش+عکس 7 فرمان برای بیدار ماندن پشت فرمان سارقان حرفه‌ای خودروهای خوی دستگیر شدند دلال خودرو زورگیر از آب درآمد دستبرد میلیونی پدر و پسر خلافکار به انبار لوازم یدکی ماجرای کلاهبرداری از رانندگان تاکسی به نام سرهنگ بازنشسته ناجا کلاهبرداری اینترنتی در مشهد با آگهی فروش خودرو دستگیری سارق حرفه ای محتویات داخل خودرو در کنگاور جزئیات دستگیری سارقان خودرو در آتشگاه کشف 36 دستگاه خودور و موتورسیکلت سرقتی در شیراز سارقان حرفه ای به 39 فقره سرقت خودرو در کشور اعتراف کردند جمهوری آذربایجان برای لغو متقابل روادید رانندگان ایرانی اقدام کند برگزاری هفتمین مسابقات رالی استان تهران در منطقه 15 این دزد، عامل سرقت از زنان در خط BRT آزادی - خاوران بود وزیر خارجه عربستان درباره رانندگی زنان چه گفت؟ در جاده‌های لغزنده چگونه برانیم؟ سارق خودرو درهنگام فرار ازدست پلیس به کام مرگ فرو رفت جیب بر مسافران اتوبوس‌های BRT پایتخت را شناسایی کنید جزئیات سرقت مسلحانه دو سانتافه‌ در تهران سارق باطری‌های خودروهای سنگین به دام افتاد دستگیری سارق قطعات خودرو دستگیری سارقان مسافرکش در اراک این 3 دوست خلافکار به 500 خودرو دستبرد زده‌اند سرقت از تاکسیرانان با خنده و شوخی! دستگیری باند سارقان نمایشگاه موتورسیکلت در بم زنان رانندگان بهتری نسبت به مردان هستند اتوبانی در روسیه دزدیده شد هیجان رانندگی در کنار شیرها و ببرها این بانوی معلول، راننده آژانس بود تجربه رانندگی با اولین اتومبیل جهان را ببینید میخ صد تومانی که شاید برای لوکس سواران چند میلیون آب بخورد فریب آگهی فروش «خودرو ارزان» را نخورید توضیح «رشیدپور» درباره سرقت از ماشینش عامل سرقت‌های خودرو‌های مدل بالای پایتخت با تیر هوایی تسلیم پلیس شد سرقت شبانه از خودرو رضا رشیدپور+عکس وسایل منزل و خودروی شخصی‌ام را به سرقت بردند دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو با 240 فقره سرقت در شهریار دزدان رینگ و لاستیک شهر تهران دستگیر شدند خودرو حامل 30 میلیارد ریال اسکناس در مرز مهران توقیف شد جاعل قبض های پارکینگ در اراک دستگیر شد سارق حرفه ای خودرو در ارومیه دستگیر شد پلیس بازی یک جوان در خیابان های تهران! زنان عربستان رای دادند اما هنوز اجازه رانندگی ندارند چهار دستگاه خودرو سرقت شده در شهر زنجان در کمتر از دو ساعت کشف شد سارقان 13 دستگاه خودرو پراید در ساوجبلاغ دستگیر شدند رانندگی 35 کیلومتری دو کودک 12 و 13 ساله برای نجات خانواده شان؛ پدر خانواده کشته شد اقدامات مؤثر منطقه 20 در راستای ارتقای کیفیت رانندگی رانندگی در هوای بارانی ویژگی‌های رانندگی در هوای بارانی دستگیری سه جیب‌بر حرفه‌ای خطوط BRT+ عکس زورگیری در پوشش مسافربری فعالیت شرکت غیر قانونی فروش اقساطی خودرو در اراک متوقف شد کلاهبرداری چند ده میلیاردی تحت عنوان فروش اقساطی خودرو و تحویل یک روزه برگزاری دوره های آموزشی برای تقویت فرهنگ رانندگی فروش اقساطی خودرو در فضای مجازی کلاهبرداری بود مال‌خر لاستیک‌ ماشین‌های شاسی بلند دستگیر شد صدور گواهینامه رانندگی آسان شده است سن رانندگی‌تان چقدر است؟ رانندگی اردوغان با اتومبیل گلف خاص متقاضیان وام 25 میلیونی خودرو مراقب کلاهبرداران باشند بایدها و نبایدهای چگونگی استفاده از ضدیخ در خودروها رانندگانی که زودتر بیماری زانو می‌گیرند رانندگی خانمها بد است یا افتضاح؟! جیب‌بر حرفه‌ای BRT دستگیر شد شما پاسخ دهید؛ چرا بد رانندگی می‌کنیم؟ صنعت بیمه آلمان 262میلیون یورو بابت سرقت خودرو خسارت پرداخت کرد کلاهبرداری پیامکی با وام 25 میلیونی خودرو تیغ زدن وزیر سابق بهداشت در یکی از خیابان‌های تهران ناکامی سارقان مسلح در سوقصد به خودروی حامل پول بانک صادرات در شرایط سخت چگونه رانندگی کنیم اعتراف سارق قطعات خودرو به60 فقره سرقت در قم تصاویری از شکار پژو سوار شیطان صفت پایتخت دستگیری کلاهبردار تصادف ساختگی در روانسر فریب 130 نفر زن و مرد در رویای خودرو لوکس بیشترین سرقت در شهرستان خرمدره مربوط به ربودن موتورسیکلت است قاچاق با خودروهای دولتی! سارق وسایل داخل خودرو با 25 فقره سرقت در قرچک دستگیر شد دستگیری باند سارقان دوچرخه برداشت غیرمجاز 600 میلیونی از حساب یک نمایشگاه‌دار اتومبیل خرید خودرو 130 میلیونی با چک تضمینی جعلی سارق محتویات خودرو در زاهدان دستگیر شد هشدار اورژانس کشور درباره استفاده از شبکه‌های اجتماعی حین رانندگی عاملان سرقت خودرو در شرق پایتخت دستگیر شدند استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای فرهنگ‌سازی رانندگی دستگیری سارقان دوربین‌های جاده‌ای مهران شگردهای سودجویان در تصادفات ساختگی هنگام ترکیدگی لاستیک ترمز نکنید کلاهبرداری با تبلیغ فروش خودرو ارزان سیاسیون پشت رُل انتقاد از سرقت لوازم خودرو در پارکینگ‌های معرفی شده پلیس راهور شلیک پلیس آخر خط زورگیران بزرگراه‌ها رانندگی تا 15 سال دیگر ممنوع خواهد شد! جزییات زورگیری باموتور پالس مشکی انهدام باند سارقان موتورسیکلت در مراغه خودزنی برای استفاده ازبیمه شخص ثالث جشن تولد 101 سالگی با رانندگی تانک انهدام باند سارقان دستگاه «ای سی یو » خودرو در تبریز مدیریت خشم در رانندگی رفتارهای تهاجمی و خشونت در رانندگی دستگیری کلاهبردارانی که اتومبیل‌های تصادفی را به نام «ماشینِ خانم دکتر» به مشتریان قالب می‌کردند ماشین سارقان مسلح در کرمانشاه با تیراندازی پلیس متوقف شد دستگیری سرکرده باند سرقت لوازم خودرو پایان نافرجام سارق خودرو و منزل با 20 فقره سرقت بازداشت سارقانی که در لباس مسافرکشی به زنان ودختران تجاوز می کردند ارتقای فرهنگ رانندگی در دستور کار مسئولان زنجان قرار گیرد اگر رانندگی طولانی در پیش دارید این میوه را حتمابخورید! بازداشت مسافرکش هایی که در تاریکی شب به زنان تجاوز می کردند هر راننده‌ای مسافرکش نیست سرطان پوست در سمت چپ صورت رانندگان برادرزاده قلابی آقای وزیر دستگیر شد سارقان جلیقه‌پوش، جیب‌بران اتوبوس‎های BRT نیز بودند خوردو شخصی فردوسی‌پور مورد دستبرد قرار گرفت توزیع رایگان کلاه ایمنی به همراه موتورسیکلت در همدان زورگیری با سمند سفید شگردهای عجیب سارقان مسافر برنما لو رفت متلاشی شدن باند موتورسواران کیف قاپ در پاکدشت رانندگی به روایت زنان پشت رل مراقب کیف‌قاپان موتورسوار باشید 20 دستگاه موتورسیکلت و خودرو سرقتی در سمنان کشف شد جلوگیری از رانندگی در زمان مستی با حسگر جدید زورگیری در پوشش فروش خودرو دستگیری سارق 30 فقره سرقت داخل خودرو در زنجان مکافات رانندگی با ماشین‌های قرمز رنگ کم آبی بدن برای رانندگان خطرناک است «راننده فَشِن 206» دزد اموال دختران جوان درآمد حداقل و حداکثر دستمزد رانندگان انهدام باند سارقان موتورسیکلت در دزفول زن جوان سارق حرفه‌ای لوازم خودرو اعتراف سارق حرفه‌ای به 120 فقره سرقت قطعات خودرو در قم رانندگی دیوانه‌وار سارق زورگیر با کامیون کمپرسی در بزرگراه دریافت پلاک، بیمه و کارت سوخت با اسناد جعلی سارق داخل خودرو به 100 فقره سرقت اعتراف کرد رانندگان قانون مدار مسوولیت پذیرتر هستند تمرین رانندگی درناحیه صنعتی آیسک مسافرنماهای زورگیر دستگیر شدند ضرورت پرداخت جریمه‌های معوقه تخلفات رانندگی در گیلان خرید ویلا و خودرو‌های شاسی بلند با پول‌های دزدی دستگیری سارقان خودروهای شرق پایتخت به دنبال شلیک 3 گلوله
Back to top