فرماندار دشتی عنوان کرد

مدیریت عدم نقض معابر و پیاده‌روها توسط کسبه و اصناف

عصر خودرو- فرماندار شهرستان دشتی گفت: مهم‌ترین عامل سد معبر نقض حریم معابر عمومی و پیاده‌روها توسط کسبه و اصناف است که باید در این زمینه مدیریت شود.

Friday 24 June 2016 - 13:04:00

مدیریت عدم نقض معابر و پیاده‌روها توسط کسبه و اصناف

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  فارس ، غلامرضا مهرجو صبح امروز در حاشیه بازدید از مراکز عرضه مواد غذایی اظهار داشت: هدف ما ثبات و آرامش بر بازار عرضه مواد غذایی در شهرستان است که در حال حاضر ثبات قیمت در دشتی حاکم است.

فرماندار شهرستان دشتی افزود: در ماه رمضان الحمدالله بدون کمبود تأمین مایحتاج موردنیاز مردم در حال سپری شدن است و بر همین اساس هماهنگی و برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته و تمام کالاهای موردنیاز مردم در این ماه پر خیروبرکت در حال انجام است.

وی بابیان اینکه یکی از برنامه‌ها در ماه رمضان سد معبر است ادامه داد: راهکارهای رفع مشکلات سد معبر و ساماندهی مشاغل مزاحم با رعایت کامل حقوق مردم، کسبه و دست‌فروشان انجام می‌شود.

مهرجو گفت: مهم‌ترین عامل سد معبر نقض حریم معابر عمومی و پیاده‌روها توسط کسبه و اصناف است که باید در این زمینه مدیریت شود.

وی تأکید کرد: مدیران در بحث سامانه 124 و بهداشت محیط، سد معبر و قیمت‌ها نظارت و عمل کنند و باید تلاش شود خدمات مطلوب‌تری به مردم ارائه شود.

مهرجو یادآور شد: بهداشت محیط بر برنج‌های خارجی و شربت‌های سان کوئیک وارداتی تاریخ‌مصرف مندرج نظارت بیشتری داشته باشند و نباید مواد غذایی تاریخ‌مصرف گذشته در دست مردم قرار گیرد و این وظیفه ما را دوچندان می‌کند.

امرالله احمدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتی نیز گفت: مرغ منجد بین 4500 تا 4700 تومان، گوشت قرمز منجمد 20000 هزار تومان، گوشت گرم قرمز با 25 هزار تومان و شکر 2600 در هر کیلو عرضه می‌شود.

مجید مختاری رئیس مجمع امور صنفی شهرستان دشتی نیز گفت: 13 نقطه شهرستان طرح ضیافت در نظر گرفته‌شده است اما به خاطر اشباع بودن کالاها مواد غذایی و ارزان بودن آن در بازار مصرف توسط صنوف در شهرستان عاملین حاضر به تهیه این مواد غذایی نیستند.

برچسب ها

پیاده رو
مطالب مرتبط بیشتر
توقف خودرو در پیاده روها نقض حقوق شهروندی است پیاده‌روهای مخصوص برای معتادان به موبایل در چین پیاده‌روسازی سلیقه‌ای شهروندان متوقف می‌شود حمل و نقل پایدار و ترویج پیاده‌روی در دستورکار شهرهای جدید پله از پیاده روهای پایتخت حذف می‌شود وقتی پیاده روها در خدمت عابران پیاده نیست ارائه برنامه برای جلوگیری از ورود موتورسیکلت‌ها به پیاده روها کل تهران را بگردیم یک پیاده رو استاندارد پیدا نمی‌کنیم تبدیل معابر ماشین‌رو به پیاده‌راه نیازمند کار کارشناسی است خیابان ولیعصر شهریار به پیاده رو تبدیل می‌شود این پیاده‌رو شارژ می‌شود پیاده‌روها با سنگ فرش خورشیدی روشن می‌شوند آغاز مناسب‌سازی پیاده‌روهای طهران قدیم پیاده روها وگذرگاه های عرضی عابران استاندارد سازی می شود استمرار بی‌نظمی در زیرگذر قائمِ شهریار آماده سازی مسیرهای تردد و پیاده‌روی جنب دریاچه جنگل قائم پیاده روهای کنگاور در اشغال خودروها پلیس فلوریدا خودش را جریمه کرد تولید برق ارزان از پیاده‌رو! انتقاد از پیاده‌راه‌سازی آرام در سی تیر طرح ایمنی عابرین پیاده در محورهای مواصلاتی استان البرز اجرا می‌شود محدوده میدان بهارستان پیاده‌‌ راه نمی‌شود مناسب سازی معابر جنوب پایتخت برای معلولان و جانبازان قشنگ ترین پیاده‌روهای دنیا ساخت 26 پیاده رو در برنامه 5 ساله دوم مصوب شده است پیاده‌روها کیفیت لازم را در شهر ندارند ساماندهی و تعریض پیاده‌روها در مسیر غربی خیابان ولیعصر (عج) به تصویب رسید اجرای طرح تعریض پیاده‌روی خیابان امام
Back to top