پورشه تصاویری از پانامرا 2017 منتشر کرد

به گزارش عصر خودرو: پورشه یک طراحی، تصویر و ویدئو از نسل بعدی پانامرا را منتشر کرد.

Wednesday 08 June 2016 - 18:50:00

پورشه تصاویری از پانامرا 2017 منتشر کردپورشه تصاویری از پانامرا 2017 منتشر کردپورشه تصاویری از پانامرا 2017 منتشر کردپورشه تصاویری از پانامرا 2017 منتشر کردپورشه تصاویری از پانامرا 2017 منتشر کردپورشه تصاویری از پانامرا 2017 منتشر کردپورشه تصاویری از پانامرا 2017 منتشر کردپورشه تصاویری از پانامرا 2017 منتشر کردپورشه تصاویری از پانامرا 2017 منتشر کردپورشه تصاویری از پانامرا 2017 منتشر کرد

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از لفتلین نیوز، این تصویر اولین نمایش رسمی از نمای عقب پانامرا جدید است و یک طراحی جدید را نشان میدهد که به نظر می‌رسد برخی عناصر سبکی را از تازه ترین خانواده 911 وام گرفته است.

گفته می‌شود این شرکت چندین مورد ارتقا از جمله نیروی محرکه عقب، سیستم اگزوز اسپرت و لانچ کنترل روی این خودرو اعمال کرده است. رانندگان همچنین از یک سیستم سرگرمی پیشرفته برخوردار خواهند بود.
جزئیات بیشتر درباره پانامرا جدید در شایعات، اطلاعات درز کرده از شرکت و تصاویر جاسوسی آمده است. این سدان روی یک پلتفرم جدید که اننظار می‌رود چند صد پوند از پلتفرم کنونی سبک تر باشد، ساخته خواهد شد. انتظار میرود موتور V8 توربوشارژ جدید پانامرا جدید 550 اسب بخار نیرو و 568 اسب بخار گشتاور تولید کند. نسخه های هیبریدی و الکتریکی این خودرو نیز در مرحله بعدی تولید خواهند شد.
پانامرا 2017 احتمالا اولین بار در نمایشگاه خودرویی پاریس در پاییز امسال رویت خواهد شد. رونمایی اولیه این خودرو مربوط به نسخه سدان آن است و نسخه استیشن این خودرو نیز در مرحله بعدی معرفی می‌شود.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

پورشه پانوراما
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top