معرفی مروارید پاگانی!

عصر خودرو: پاگانی پرل وایرا که به صورت اختصاصی برای یک مشتری خوش شانس و البته بسیار ثروتمند ساخته شده خودرویی منحصر به فرد است که هنر و علم را برای دستیابی به محصولی نزدیک به کمال ترکیب می کند.

Tuesday 17 May 2016 - 11:53:00

معرفی مروارید پاگانی!معرفی مروارید پاگانی!معرفی مروارید پاگانی!معرفی مروارید پاگانی!معرفی مروارید پاگانی!معرفی مروارید پاگانی!معرفی مروارید پاگانی!معرفی مروارید پاگانی!معرفی مروارید پاگانی!معرفی مروارید پاگانی!

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصر ایران، طی چند وقت گذشته خبرهایی درباره فعالیت شرکت پاگانی روی پروژه ای هیجان انگیز منتشر شده و سرانجام این شرکت با معرفی جدیدترین شاهکار چهار چرخ خود به کنجکاوی دوستدارانش پایان داد. محصول جدید پاگانی که به نام پرل (Pearl) شناخته می شود ابرخودرویی دلربا است که نسخه ای با تولید یک دستگاه از مدل وایرا محسوب می شود.

پاگانی پرل وایرا که به صورت اختصاصی برای یک مشتری خوش شانس و البته بسیار ثروتمند ساخته شده خودرویی منحصر به فرد است که هنر و علم را برای دستیابی به محصولی نزدیک به کمال ترکیب می کند.

ورودی هوای روی سقف نخستین بخشی است که پرل را از وایرا استاندارد متمایز می سازد و در کنار آن باله دو تکه عقب، اسپلیترهای بازطراحی شده جلو و دیفیوزر فعال جلب توجه می کنند. همچنین، در داخل کابین استفاده ار مرغوب‌ترین مواد مانند چرم سفید و فیبر کربن فضایی دلنشین را خلق کرده اند.

جزئیات فنی درباره پاگانی پرل وایرا ارائه نشده است اما یکی دیگر از مدل های منحصر به فرد وایرا که با همکاری شرکت هرمس شکل گرفته دارای پیشرانه توربو دوقلو 6 لیتری مرسدس-AMG 12 سیلندر خورجینی بوده است که توانایی تولید 720 اسب بخار نیرو و 1,000 نیوتن متر گشتاور را دارد و در بدترین حالت احتمالا شاهد ارقامی مشابه برای پرل نیز خواهیم بود.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

پاگانیموتور توربوسیلندر
مطالب مرتبط بیشتر
با خودرویی که جوش آورده چه کنیم؟ پاگانی هوایرا رودستر BC رسما معرفی شد تغییر قیافه به سبک توربو! معرفی نسل جدید پورشه " پانامرای جی تی اس" با قدرت 450 اسب بخار (+عکس) جک S5 اتوماتیک در برابر ‌هایما S7 توربو؛ بلندقامتانِ توربو چینی نگاهی به سورن ELX توربو به عنوان نخستین خورو توربو تولید داخل کوچولوی تندوتیز آلمانی گرانترین خودروهای جهان در 2018 چند میلیون دلار می‌ارزند معروف‌ترین خودروهای توربو در ایران گزارش تصویری از حضور پاگانی در موتورشو ژنو 2018 محبوبیت از دست رفته ... بررسی آپشن خودروهای خاص و گران‌قیمت تولید سیلندر موتور سیکلت در ایران بومی می‌شود 30 درصد افزایش قدرت برای خودروهای توربو؛ عرضه ریس چیپ‌های آلمانی توسط داتیس خودرو پورشه پانامرا توربو S هیبرید؛ یک استیشن 680 اسب‌بخاری! هرگز یک خودروی موتور 4 سیلندر نخواهیم ساخت روغن زدن شمع‌ها و تابیدگی احتمالی سیلندر در سمند EF7 بررسی 10خودرو‌ لوکس جهان 10 خودروی گران جهان کدامند؟ (+عکس) پاگانی طراح داخلی هواپیما شد+تصاویر خبرهای خوب از پاگانی تفاوت آرایش خطی و خورجینی سیلندر در خودروها کارخانه و نمایشگاه جدید کمپانی پاگانی آماده بهره برداری می‌شود گران‌ترین خودروهای جهان + عکس خودرو 12 سیلندر در ایران +عکس ساخت موتور دیزلی در ابعاد یک ساختمان 4 طبقه+تصاویر نسخه‌های خاص «BMW سری 7» تصاویر رنو کولیو 250 اسب بخاری لو رفت آوانته 201 اسبی با شتاب 8 ثانیه با باشگاه خودروهای 12 سیلندر جهان آشنا شوید تولید انبوه سورن توربوشارژ فردا آغاز می شود موتورهای توربوی کوچک مورد استقبال قرار گرفتند ماشین پاگانی هوایرا را ببینید پاگانی زوندا مدل 2013 را ببینید پرواز پاگانی در واشنگتن
Back to top