نگاهی به خودروهای افراد مشهور ایرانی و خارجی

کی چی سوار می‌شه!؟

عصر خودرو: سیاستمداران، بازیگران و خواننده‌های محبوبی را از کل جهان و علی‌الخصوص ایران برای شما انتخاب کرده‌ایم تا ببینیم در دوران محبوبیت و قبل از آن که کسی آنها را بشناسد، سوار بر چه خودروهایی می‌شدند.

Tuesday 29 March 2016 - 11:53:00

کی چی سوار می‌شه!؟کی چی سوار می‌شه!؟کی چی سوار می‌شه!؟کی چی سوار می‌شه!؟کی چی سوار می‌شه!؟کی چی سوار می‌شه!؟کی چی سوار می‌شه!؟کی چی سوار می‌شه!؟کی چی سوار می‌شه!؟کی چی سوار می‌شه!؟کی چی سوار می‌شه!؟کی چی سوار می‌شه!؟کی چی سوار می‌شه!؟کی چی سوار می‌شه!؟کی چی سوار می‌شه!؟کی چی سوار می‌شه!؟

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این مطلب تعدادی از ستاره‌های چند دنیای مختلف را گرد هم آورده‌ایم تا نظاره‌گر این باشیم که در دوران مختلف زندگی شخصی خود، چه خودروهایی را انتخاب کرده‌اند. افراد مشهور ایرانی و خارجی مورد انتخاب ما غالبا از همان آغاز دوران حرفه‌ای خود، مالک خودروهای گران‌قیمت و لوکس نبوده‌اند و بعضا حتی در حال حاضر هم که بسیار سرشناس و محبوب هستند تمایلی به خرید خودروهای گران‌قیمت ندارند. ضمن معرفی خودروهای چند تن از سلبریتی‌های ایرانی و خارجی، با ما همراه باشید تا ببینیم چه کسی، چه خودرویی سوار می‌شود!

محمد‌رضا گلزار: سوپر‌اسپرت‌های خاطره‌انگیز پایتخت
گلزار را همگی با آهنگ‌های خاطره انگیز گروه موسیقی آریان به یاد داریم. خودروی گلزار در آن زمان پژو 206 بود و بعد از جدا شدن از این گروه به خودروهای لوکس و سوپر‌اسپرت روی آورد. این نوازنده و بازیگر مشهور ایرانی 2 دستگاه از برترین سوپر‌اسپرت‌های خاص ایران را به صورت گذر موقت به ایران وارد کرد. محمدرضا گلزار که از آن به عنوان اولین مرد فتومدل پس از انقلاب اسلامی یاد می‌شود، سوپر‌اسپرت آئودی R8 زرد‌رنگ را به عنوان اولین خودروی لوکسش به ایران وارد کرد که این خودرو در چند سکانس فیلم شش و بش نیز خودنمایی کرد.
خودروی بعدی گلزار فراری F430 کبریولت سفید با سقفی قرمز رنگ بود که به خیابان‌های پایتخت جلوه‌ای بی‌بدیل بخشیده بود. گلزار با این اسب تک‌شاخ فراری نیز عکس‌های مدلینگ فراوانی را به ثبت رساند که درآمدزایی بسیاری را علاوه بر محبوبیت فراوان برای او به ارمغان آورد.
گلزار در عکس‌های یادگاری با خودروهای بی‌نظیر و خاص بیژن فقید نیز به‌تازگی دیده می‌شود. بوگاتی ویرون و رولزرویس خودروهایی هستند که آرتیست برجسته ایرانی در پشت فرمان آنها نشسته است. همچنین او که کارت مربیگری اسکی هم دارد، در پیست دیزین نیز با رنجروور L322 دیده شده است.

sylvester stallone: عشق قدرت و سرعت
این ستاره بی‌بدیل ژانر اکشن در دنیای پر رمز و راز‌ هالیوود، خود را عاشق قدرت و سرعت معرفی می‌کند و البته در این رابطه نیز اظهار می‌دارد پول در رسیدن به این عشق برای او بی‌معناست.
ستاره این روزهای سری فیلم‌های Expendables علاقه خاصی به فراری دارد. فراری‌هایی که او در طی این چند سال خریداری کرده است عبارتند از: 599 GTO ،‌California و 612 Scaglietti و گفته است که قصد خرید لافراری را نیز دارد.
2دستگاه ویرون که یکی از آنها کانورتیبل بوده است نیز توسط این ستاره ‌هالیوودی تا سال 2012 خریداری شده بود. نکته قابل توجه در مورد بوگاتی‌های Sylvester دو‌رنگ نبودن این خودروهاست، به نحوی که یکی از آنها تماما مشکی و دیگری نقره‌ای است.
SL 65 Black series با 620 اسب بخار و E63 AMG نیز از بنزهای او به شمار می‌روند و تنها خودروی آمریکایی آن نیز فورد موستانگ نقاشی شده با شعله‌های آتش و رینگ‌های 20 اینچی است. در کنار همه این اتومبیل‌ها، خودرو لوکس و تجملاتی رولزرویس فانتوم نیز به عنوان خودروی تشریفاتی او محسوب می‌شود و از بنتلی کانتیننتال روباز هم برای تفریح در خیابان‌های لس‌آنجلس استفاده می‌کند.

Celine Dion: لوکس‌پسند به معنای واقعی کلمه
خواننده مشهور کانادایی به واسطه ثروت هنگفت همسرش و شهرتی که از خوانندگی در فیلم بی‌نظیر تایتانیک به دست آورد، زندگی تجملاتی و فوق‌لوکسی را انتخاب کرده است. Celine Dion در دوران نوجوانی با فولکس گلفی که از پدرش قرض می‌گرفت، رانندگی می‌کرد و به قول خودش حتی به ذهنش هم خطور نمی‌کرده که روزی سوار بر یکی از لوکس‌ترین خودروهای تاریخ شود.
این خواننده مالک یک دستگاه رولزرویس کورنیش مدل 1995 است که طبق اظهاراتش پس از جت شخصی‌اش به نام Bombardier، این خودرو به عنوان دومین وسیله نقلیه مورد علاقه‌اش به شمار می‌رود. او علاوه بر همه اینها مالک میباخ زپلین 62 نیز است و فرزندانش را با این خودرو تا کالج همراهی می‌کند.
این خواننده‌ هالیوودی به خودرو علاقه وافری دارد و کمپانی کرایسلر نیز همیشه به عنوان یکی از مهمانان ویژه در هنگام معرفی خودروهای جدیدش از او دعوت به عمل می‌آورد. گفتنی است همسر او نیز یک دستگاه بنتلی کانتیننتال و یک فراری F12 دارد و سلن‌دیون نیز مازراتی گرن توریسمو مشکی با تریم داخلی به رنگ قرمز را به عنوان خودروی اسپرت خود برگزیده است.

علی دایی: از رنو 5 تا کواتروپورته!
شهریار معاصر ایران، وضعیت مطلوب مالی خود را مدیون زحماتش در آلمان و ایران و البته هوش و ذکاوت پدرش می‌داند. شاید اولین خودرویی که از علی دایی، ستاره فراموش‌نشدنی دنیای فوتبال ایران و آقای گل جهان به یاد داریم، رنوی سفیدی باشد که از آن در برنامه 90 شبکه 3 سیما رونمایی شد.
در آن کلیپ که به مناسبت تولد آقای گل جهان دوباره پس از 2 دهه پخش شد، علی دایی را با رنو 5 و تیپ عجیب و غریبی می‌بینید! او پس از بازگشت از اروپا و تجربه فینال لیگ قهرمانان با بایرن مونیخ، علاقه وافر خود به بنز را کنار گذاشت و سوار بر رقیب سنتی این کمپانی اشتوتگارتی شد. BMW سری 5 با کد E34 خودرویی بود که دایی این بار برای سواری در تهران آن را برگزیده بود.
شاید تا قبل از اینکه مرسدس بنز S350 را در سریال جایزه بزرگ ببینیم؛ تنها نظاره‌گر آن به عنوان خودروی شخصی کاپیتان تیم ملی بودیم. اعتبار فوتبال ایران در سال‌های مربیگری‌اش برای پرسپولیس نیز با پورشه پانامرا 4S و کاین به کمپ تمرین این تیم می‌رفت و حتی در روزهای بعد از استعفا نیز سوار بر نسل قبل مازراتی کواتروپورته با رنگ مشکی در خیابان‌های تهران رؤیت می‌شد.
شایان ذکر است اعتبار فوتبال ایران با خودرو پرادو 4 درب نیز به همراه اخوی خود تصادف بسیار سختی را ‌ تجربه کردند‌ که خوشبختانه دایی پس از انجام عمل‌های متعدد دوباره سلامتی خود را به دست آورد. علی دایی که امروزه از آن می‌توان به عنوان یکی از ورزشکاران عشاق خودروهای لوکس یاد کرد، در کنار پرادو و لندکروزر، مالک لکسس LX570 نیز بوده است و همین امر علاقه او به خودروهای گران‌قیمت ژاپنی را نیز نشان می‌دهد.

محمد‌جواد ظریف: سوار بر خودرویی بی‌آلایش
خودروی اصلی یکی از بزرگ‌ترین دیپلمات‌های کشورمان، نهمین نسل از تویوتا Crown است. این خودرو از زمان دیپلمات ارجمند جناب آقای خرازی وارد وزارت امور خارجه شده است و هم‌اکنون نیز مورد استفاده دکتر محمد‌جواد ظریف قرار می‌گیرد.
از ظواهر این خودرو پیداست که تماما ضد گلوله بوده و امید می‌رود حداقل تاب تحمل گلوله‌هایی به کالیبر 7.62 را نیز داشته باشد.
نکته جالب در مورد این خودرو این است که اولین نسل از خودروی لوکس ژاپنی‌ها که آن را همپای S کلاس مرسدس بنز و سری‌7 BMW می‌دانند، یعنی لکسس LS بر پایه پلت‌فرم این خودرو ساخته شده است. همچنین جالب است بدانید چهاردهمین نسل از این خودرو لوکس و فول سایز تویوتا در سال 2012 به بازار عرضه شده و هم‌اکنون با تغییرات جزئی قابل خریداری است.
همچنین لازم به ذکر است خانواده او در دوران قبل از سفر محمد جواد به آمریکا و دانش‌آموختگی در مدرسه علوی نیز مالک خودروی پژو 504 بودند و هم‌اکنون نیز گفته می‌شود خانواده ایشان مالک پژو پارس هستند.

Justin Bieber: طی‌کردن ره صد ساله در یک شب!
شاید تصور کنید که این خواننده محبوب سن زیادی نداشته و حتی ممکن است به تازگی گواهینامه رانندگی دریافت کرده باشد‌ اما بر‌خلاف تصور شما این خواننده آمریکایی که میلیون‌ها نوجوان طرفدار او هستند، در اولین گام، خودروی فراری F430 تیونینگ شده توسط نویتک روسو را خریداری کرد و بعد از آن با انواع خودروهای گران‌قیمت، خوراک عکاسان پاپاراتزی در مجله‌ها شد.
او دارای یک بنز اسپرینتر به رنگ مشکی مات نیز هست که داخل آن با سلیقه هر چه تمام‌تر توسط طراحان داخلی برجسته دنیا تزئین شده است. کادیلاک CTS کوپه و اسمارت فورتو نیز خودروهای دیگر جاستین هستند که به رنگ مشکی مات درآمده‌اند. او به دنیای خودروهای اسپرت نیز علاقه فراوانی دارد و از خودروهای او در همین زمینه می‌توان به لامبورگینی گالاردو، فراری 458 و اسپایکر پوشیده شده از کروم نیز اشاره کرد.
نکته جالب در مورد این خواننده این است که به خودروهایی با رنگ متالیک علاقه‌ای ندارد و خودروهای او اغلب مشکی مات، سفید ساده و یا کرومی هستند و همچنین تمامی خودروهای وی سفارشی بوده تیونینگ شده نیز هستند.

‌Megan Fox: از خودروی برقی تا G Class 12سیلندر!
فیلم تعطیلات و یا بازی در سریال مشهور «کمک» را در سال 2001 مطمئنا به یاد دارید. قبل از این دو اثر به یادماندنی که به عنوان سکوی پرشی برای مگان فاکس به سوی فوق ستاره شدن قلمداد شود، او اعتقاد داشت برای کاهش آلودگی محیط زیست باید خودروی برقی‌ای همچون تویوتا پریوس سوار شد.
در آن زمان تب خودروهای برقی همانند امروزه در آمریکا و اروپا فراگیر نشده بود اما این بازیگر و مدل مشهور فرانسوی - ایرلندی اعتقاد راسخی به خودروی خود داشت و دیگران را هم به راندن و خرید این نوع خودروها دعوت می‌کرد.
نقش‌آفرینی در سریال «آرزو و ایمان» برای این بازیگر شهرت و پول بسیار زیادی به ارمغان آورد که منجر به تغییر نگرش وی به انتخاب خودرو در زندگی شخصی نیز شد. او با ثروتی که از این دو سریال و فیلم به‌یادماندنی تعطیلات به دست آورد، به عنوان اولین قدم در زندگی لوکسش، یک دستگاه مرسدس بنز G Class 12‌سیلندر را برای عبور و مرور در شهر خریداری کرد که انتقادات بسیاری را از سوی منتقدان جدی آلودگی هوا نسبت به تغییر نگرش این بازیگر به همراه داشت.
مگان فاکس در چند سال اخیر به صورت مقطعی نیز سوار بر خودروهای محبوبش نظیر فورد موستانگ، کامارو SS و ... که در فیلم‌های ترانسفورمرز نقش‌آفرینی می‌کردند نیز دیده شده است؛ اما آنچه بر همگان محرز است خرید 2‌دستگاه G Class به رنگ‌های مشکی و سفید است که اولی 8 سیلندر و دومی 12 سیلندر است که با توجه به مشخصات فنی این دو خودرو به هیچ عنوان دوستدار محیط زیست محسوب نمی‌شوند!

امیر قلعه‌نویی: آردی سوار سابق و S Class سوار فعلی
مربی خوشنام لیگ خلیج فارس و قلب هر استقلالی که قرارداد جدیدش را با تیم تراکتورسازی به امضا رسانده است، روزی سوار بر خودروی آردی می‌شده است. رکورددار قهرمانی در لیگ برتر ایران در سال‌های دور با آردی بر سر تمرینات تیم‌های خود حاضر می‌شد، اما حالا به لطف قهرمانی‌های پی در پی با تیم‌هایی نظیر سپاهان و استقلال و تبدیل شدن به یکی از موفق‌ترین مربی‌های لیگ برتر، امروزه به عنوان یکی از عشاق برند ستاره آلمانی معرفی می‌شود.
امیر قلعه‌نویی تا قبل از نقل مکان به تبریز با مرسدس بنز کلاس S اتاق W222 در خیابان‌های پایتخت تردد می‌کرد و حتی قبل از آن نیز مالک بنز کلاس CLS و E نیز بوده است. امیر پاشای تبریزی‌ها و ژنرال تهرانی‌ها به برند مازراتی نیز علاقه فراوانی دارد و حتی گفته می‌شود فرزند ذکور او نیز مالک یک دستگاه مازراتی گرن توریسمو است.
علاوه بر همه اینها امیر‌خان قلعه‌نویی با لکسس RX و LX نیز در خیابان‌های تهران دیده شده است، اما با همه این‌ تفاسیر با توجه به مرسدس بنزهای مختلفی که این مربی خوشنام فوتبال ایران خریداری می‌کند، می‌توان او را عشق بنز نامید!

مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی: موشک‌های ایرانی سوار بر موشک‌های آلمانی
پورشه کاین 4S یکی از خودروهای محبوب مهدی مهدوی‌کیاست که در سال‌های بازنشستگی در ایران از آن سواری می‌گیرد. او در سال‌های دور و اقامت در آلمان نیز سوار بر 2 مدل مختلف از اسپانسر رسمی تیم خود یعنی آئودی بود.
A3 و A5 خودروهایی بودند که موشک ایرانی برای عبور و مرور در آلمان انتخاب کرده بود.
علی کریمی نیز با انتخاب‌هایی که در خرید خودرو دارد، عاشق برند BMW قلمداد می‌شود. در سال‌هایی که به انتهای دوران بازیگری‌اش در تیم پرسپولیس و استیل آذین ختم می‌شد، با BMW سری 3 در تمرین‌های این دو تیم حضور می‌یافت و حالا در دوران آویختن کفش‌هایش روی دیوار نیز، مالک BMW سری 7 است.
علی کریمی که از پیکان استیشن گوجه‌ای رنگش به عنوان اولین مرکبی که با پول خودش خریداری کرده است در مصاحبه‌های تلویزیونی یاد می‌کند، چندی پیش برای حمایت از آسایشگاه معلولان به آن چوب حراج زد و توسط یک فرد مشهدی با 2 باب مغازه تجاری به قیمت 508 میلیون تاخت زده شد.

مهدی پاکدل: کواتروپورته نیلی‌رنگ در دوران متأهلی
برادر کوچک‌تر حسین پاکدل، نویسنده، مجری و کارگردان ایرانی کار بازیگری خود را در سال 1376 پس از انصراف از رشته گرافیک دانشگاه آزاد شروع کرد. خودروی اول او در آن زمان پراید بوده است و بعد از آن هم در سال‌های بازیگری در تئاتر و دور ماندن از تلویزیون نیز پژو 405 را خریداری کرده‌ که به قول خودش از آن خاطره‌های بسیاری دارد. این بازیگر توانای ایران که به‌تازگی در فیلم حضرت محمد‌(ص) نیز نقش‌آفرینی کرده، در سال‌های قبل نیز مالک خودروی BMW سری 5 بوده است و بعد از ازدواج با دیگر افتخار سینمای ایران، خانم بهنوش طباطبایی، مازراتی کواتروپورته را خریداری کرده است. لازم به ذکر است خودروی او دارای رنگ بسیار خاصی است که تعداد این نوع مازراتی در کشورمان انگشت‌شمار است.

ملکه الیزابت دوم: بنتلی شیشه‌ای
Bentley State Limousine نام خودرویی است که به صورت سفارشی و تنها 2 عدد برای ملکه بریتانیای کبیر ساخته و پرداخته شده است. خاندان سلطنتی بریتانیا بلااستثنا از خودروهای بسیار لوکس ساخت کشورشان استفاده می‌کنند و بیشتر هم به استفاده از خودروهای کلاسیک ‌تمایل دارند، به نحوی که آستون مارتین DB6 مدل 1969 در مراسم ازدواج باشکوه شاهزاده ویلیام به عنوان خودروی مخصوص حمل عروس در کاخ باکینگ‌هام انتخاب شده بود.
اگر از رنجروورهای سیستم امنیتی این خاندان و یا جگوارهای مختص حمل وزرا و سران بریتانیا بگذریم، تنها بنتلی خوش‌رنگ ملکه الیزابت دوم بسیار جلب توجه می‌کند.
این خودرو را در عصر حاضر به عنوان جایگزینی برای درشکه سلطنتی این خاندان برگزیده‌اند و از سال 2002 به این سمت نیز از سوی خاندان سلطنتی، این خودرو به عنوان نماد قابل احترامی محسوب می‌شود. این بنتلی که قسمت انتهایی سقف آن برای رؤیت شدن ملکه از داخل خودرو از شیشه ضد‌گلوله ساخته شده است، مجهز به پیشرانه 8‌سیلندر به قدرت 400 اسب بخار و 800 نیوتن‌متر گشتاور است و می‌تواند تا 210 کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد. این خودرو مانند کادیلاک پرزیدنت اوباما مجهز به انواع و اقسام سیستم‌های امنیتی و هشداری و حتی بدنه‌ای مقاوم در برابر راکت‌های با کالیبر بالا نیست؛ اما به پیشرفته‌ترین فیلترهای تسویه گازهای شیمیایی و میکروبی مجهز است و همچنین بدنه ضد‌گلوله آن نیز می‌تواند تاب توان در برابر انفجار بمب‌های کنار جاده‌ای را داشته باشد. شایان ذکر است این خودرو بر پایه خودروی بنتلی Arnage ساخته شده است؛ اما از آن 83 سانتی‌متر کشیده‌تر، 24 سانتی‌متر بلندتر و 8 سانتی‌متر عریض‌تر است.

زلاتان ابراهیموویچ: عشق فراری
زلاتان که امسال در 32 بازی در جام‌های مختلف 32 گل به ثمر رسانده، به گفته خودش مجذوب دست‌پرورده‌های مارانللو است. این بازیکن سوئدی تا به حال مالک 3 دستگاه فراری F430، 612 اسکالیتی و انزو بوده است و به نقل از خودش هیچ خودرویی طعم انزو را ندارد.
علاقه مرد اول چند سال اخیر سوئد به خودرو بی‌نظیر است تا حدی که در کتاب خاطراتش که پپ گواردیولا و بارسلونا را حسابی به چالش می‌کشد، از پورشه 911 کررا خود هم می‌گوید که بعد از رانندگی دلنشین با پورشه باید با سردی تمام در تمرین بارسلونا حاضر می‌شده است.
زلاتان بعد از حضور نه‌‌چندان موفق در بارسلونا، راهی آث میلان شد و در آن دوران با گالاردو صورتی‌رنگش حسابی نظرها را به خودش جلب کرد. در دوران حضورش در ایتالیا مازراتی هم یک خودروی سفارشی گرن‌توریسمو نیز برای وی فراهم کرد و علاوه بر همه اینها از اسپانسر خود آئودی نیز یک دستگاه S8 ‌ دریافت کرده بود.
نکته جالب در مورد آقای گل لوشامپیونه، انتخاب ولوو C30 T5 به عنوان خودروی شهری و استفاده خانواده‌اش است که به ملیتش نیز اشاره دارد.
هم‌اکنون نیز زلاتان مالک پورشه 918 اسپایدر است و با این خودرو در تمرین‌های تیم پاری‌سن‌ژرمن فرانسه حاضر می‌شود.

محمد اصفهانی: ثروتمند اما دوستدار خودروهای ساده
یکی از خواننده‌های حنجره طلایی‌ سبک پاپ و سنتی ایران، خودش به ضرس قاطع بیان می‌کند که در دوران تحصیل و پس از ازدواج در تهران، با پراید مسافر جابه‌جا می‌کرده است و اولین خودروی خود را پراید معرفی می‌کند.
این خواننده محبوب که رکورددار پرفروش‌ترین آلبوم پاپ در ایران است، بعدها یک دستگاه خودروی پژو 405 به رنگ بژ را خریداری کرد که به قول خودش در آن روزها شغل شریف مسافرکشی را کنار گذاشته
بود.
خودروی بعدی خواننده آهنگ نون و دلقک نیز سونوتا NF نام داشت و در حال حاضر نیز محمد اصفهانی مالک خودروی کمری نسل قبل است.
این خواننده بزرگ با اینکه دارای ثروت زیادی است‌ اما به گفته خودش خیلی اهل دنیای پر زرق و برق و البته لوکس نیست که این امر را می‌توان از انتخاب خودرو توسط این خواننده ارجمند نیز متوجه شد.

برچسب ها

فوتبالسینما
مطالب مرتبط بیشتر
جزیبات وحشتناک از تصادف کمدین سرشناس + عکس تماشای فیلم به سبک سینما از طریق خودرو رونمایی رونالدو از خودروی یک میلیون یورویی جدیدش در لیسبون + عکس کامبیز دیرباز مجری یک مسابقه اتومبیل‌رانی متفاوت می شود ارتباط سینما و خودرو؛ از نگاهی دیگر تمهیدات مترو برای تماشاگران فوتبال ایران و الدحیل علی دایی از سایپا اخراج شد آرزوی راننده مشهور فرمول‌یک برای اینتراخت فرانکفورت جرج کلونی در نقش بنیان‌گذار یک کمپانی خودروسازی استفاده 65 هزار نفر از تماشاگران مسابقه دربی 89 از مترو محدودیتهای تردد در زمان برگزاری دربی تهران خدمات رسانی مترو تهران به تماشاگران دربی 89 اعلام آمادگی پلیس برای برگزاری دربی پایتخت ما اضافی‌ها حقوق نگرفتیم تا فوتبالی‌ها دستمزد و پاداش بگیرند جزئیات دادگاه مهدی قائدی از زبان مادر مرحوم شاکر دایی به خاطر کارگران سایپا بیخیال بازیکن خارجی شد در آستانه سال نو میلادی مدافع بایرن مونیخ خودروی 6 میلیارد تومانی خرید + عکس مهدی قائدی محکوم شد/ 731 روز حبس و 230 میلیون دیه حکم قطعی برای مهدی قائدی صادر نشده است خودروی رئیس باشگاه میلان سرقت شد اعمال محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به ورزشگاه سردار جنگل رشت محکومیت پیکه به دلیل تخلف رانندگی و درگیری با پلیس تمهیدات پلیس راهور در اطراف ورزشگاه آزادی تمهیدات اتوبوسرانی تهران برای بازی پرسپولیس-تراکتورسازی گران‌ترین خودرو‌های بازیکنان دنیای فوتبال+ تصاویر خلیل‌زاده نزدیک بود زیر اتوبوس پیکان برود! تهمیدات ترافیکی فینال جام باشگاههای آسیا/ممنوعیت پارک کنار اتوبان وقتی اتوبوس ژاپنی‌ها در تهران خراب شد استقرار کامل پلیس راهور در اطراف استادیوم آزادی آمادگی پلیس راهوربرای برقراری نظم ترافیکی در جشن قهرمانی پرسپولیس خدمات رسانی مترو به تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن خدمات رسانی مترو به تماشاگران مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا تمهیدات اتوبوسرانی تهران برای بازی پرسپولیس و کاشیمای ژاپن خودروی جالب هوادار پرسپولیس در ورزشگاه کاشیما ساکر مجری معروف چه خودرویی سوار می شود؟ سرویس دهی مترو به 65هزار پرسپولیسی محدودیت‌های ترافیکی بازی پرسپولیس-السد قطر اعلام شد آماده باش مترو برای جابه‌جایی تماشاگران دیدار پرسپولیس و السد اطلاعیه شرکت واحد اتوبوسرانی برای بازی پرسپولیس و السد شاسی بلند پر فروش روایت هستی‌ مهدوی‌فر از سانحه رانندگی تلخی که برایش رخ داد مرسدس دوست داشتنی ماجرای تصادف و بستری شدن بهرام عظیمی در بیمارستان خدمات رسانی مترو تهران به تماشاگران مسابقه فوتبال تیم ملی ایران و بولیوی تمهیدات پلیس پیشگیری پایتخت برای دربی امروز خدمات رسانی متروی تهران به تماشاگران شهرآورد 88 آماده‌باش صد درصدی مأموران پلیس راهور تهران برای دربی 88 تمهیدات ویژه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای دربی پایتخت آماده‌باش پلیس راهور برای دیدار پرسپولیس و الدحیل تمهیدات شرکت واحد اتوبوسرانی برای جابجایی تماشاگران بازی پرسپولیس و الدحیل پلیس: تماشاگران از مترو استفاده کنند/ مترو: برنامه ای برای انتقال تماشاگران بازی استقلال-السد نداریم تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی بازی استقلال-السد اعلام شد دروازه‌‌بان تاتنهام بازداشت شد+عکس مسعود جعفری جوزانی تصادف کرد جابجایی حدود 32 هزار تماشاگر فوتبال توسط مترو در روز جمعه خودروی شیک شفر برای حضور در تمرینات شرکت هیوندای،دستمزدکی‌‍روش برای سرمربیگری کره رابرعهده گرفت تصادف جورج کلونی با موتورسیکلت آخرین وضعیت «مهدی فخیم زاده» بعد از تصادف تصادف مهدی فخیم زاده در جاده چالوس فوتبال دوستان هیجان خود را در رانندگی دخیل نکنند آمادگی امدادخودرو ایران برای ارائه خدمات ویژه پس از مسابقه ایران و پرتغال « ساعد سهیلی» براثر تصادف در جاده کندوان مصدوم شد ستارگان 4 چرخ تمهیدات شرکت واحد برای برگزاری فوتبال ایران-ازبکستان هشدار رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران به تماشاگران فوتبال افزایش سرویس‌دهی مترو به تماشاگران مسابقه فوتبال استقلال و ذوب‌آهن تمهیدات پلیس راهور برای بازی فوتبال امروز خودروی شفر عوض می شود آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی برای مسابقه پرسپولیس و السد قطر قطارها امروز به علت تکمیل ظرفیت ورزشگاه آزادی در این ایستگاه توقف نمی‌کنند توصیه‌های ایمنی پلیس پایتخت به تماشاگران دربی 86 آخرین وضعیت ترافیکی معابر منتهی به استادیوم آزادی خدمات دهی متروی تهران به تماشاگران شهرآورد 86 تمهیدات ترافیکی پلیس تهران برای دیدار استقلال و پرسپولیس تمهیدات شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای دربی86 تشکیل پرونده قضایی برای تصادف بازیکن استقلال تهران در بوشهر پرونده مهدی قائدی وارد فاز تازه‌ای شد رضایت خانواده شاکر برای اهدای اعضای فرزندشان آخرین وضعیت مهدی قائدی از زبان پزشک معالجش سانحه رانندگی برای بازیکن پرسپولیس ماجرای تیراندازی به خودروی یک فوتبالیست ستاره پرسپولیس برای خانم بازیگر BMW خرید هیجان جام جهانی با مدیران خودرو واگذاری پرسپولیس به سایپا شدنی نیست ایران‌خودرو باشگاه استقلال را بردارد؛ سایپا پرسپولیس را! تمهیدات ترافیکی پلیس تهران برای بازی استقلال و پرسپولیس رونمایی از اتوبوس رویایی تیم ملی آلمان علی دایی سفیر راهنمایی و رانندگی شد تصادف کریم بنزما در اطراف شهر مادرید حراج خودروی پروین در غیاب وی وین رونی بازداشت شد درآمدزایی 20میلیون دلاری "خودران‌ها" برای "هنر هفتم"! +عکس بازیگری که مادام العمر خودروی لوکس رایگان می‌گیرد امیدوارم روحیه ورزشکاری و قهرمانی بتواند سایپای جدیدی را به یادگار بگذارد خودروهای محبوب بازیکنان لیگ برتر انگلستان تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای بازی سوپرجام بوگاتی‌سواری محمدرضا گلزار در دبی تام هنکس به فیات رویایی اش می‌رسد+تصاویر فولکس‌واگن جای بنز را در تیم ملی آلمان گرفت ویدئوی مربوط به پل واکر در یوتیوب پربازدیدترین شد ستاره 21 ساله انگلیسی با خودروی گرانقیمتش سوژه شد+عکس گفت‌وگو با مربی سابق تیم ملی و ملوان پشت فرمان کامیون رییس پیکسار: در «ماشین‌ها 3» به پل نیومن ادای دین کرده ایم همکاران باواریایی مأمور 007! آقای معمولی فوتبال سفیر کمپانی اوپل تشریح تمهیدات اتوبوسرانی برای ‌فوتبال ایران_ ازبکستان تمهیدات ترافیکی پلیس برای بازی ایران و ازبکستان مجری سابق "تخت گاز" راهی بیمارستان شد ماشین بازهای ازبک در راه استقلال خدمات دهی متروی تهران به تماشاگران دیدارهای تیم‌های ملی فوتبال و والیبال خودروهای راجر مور در نقش جیمزباند +عکس حضور «باندراس» و «بلدوین» در فیلم «لامبورگینی» تدابیر ترافیکی پلیس راهور برای بازی پرسپولیس- الوحده خودرو علی پروین در روزگار جوانی تمهیدات پلیس راهور پایتخت برای بازی فوتبال پرسپولیس تصویری از اتوبوس‌ اختصاصی پرسپولیسی‌ها ویشکا آسایش راننده کامیون می شود! /عکس تصادف بسیار شدیدی داشتم فتحعلی اویسی بازیگر سینما و تلویزیون از تصادف جان سالم به در برد توضیحات افشارزاده در خصوص تصادف خطرناکش واژگون شدن خودرو مدیرعامل سابق استقلال در تصادف +عکس سینمای ماشین‌های دهه 50 میلادی سرانجام اتوبوس مدرن و جدید تیم ملی فوتبال ایران پلاک شد اتوبوس مدرن شاگردان کی‌روش و معضلی به نام شماره‌گذاری! تاریخچه ورود اتومبیل به تهران در «از کجاوه و ماشین دودی تا مترو» رونالدو پشت فرمان بوگاتی شیرون مرد خوش‌شانس، ماشین جرج هریسون را مفت خرید ترافیک عادی در محدوده استادیوم آزادی خبرهای ضد و نقیض از تصادف مرگبار دروازه بان نفت آبادان برانکو خودرو مهدی طارمی را گرفت تصادف خواننده سرشناس در بزرگراه حادثه برای همسر و فرزند مرحوم هادی نوروزی تصویری از خودرو جدید رونالدو شب برفی جاسم کرار کنار خودرواش در تبریز تریلر انیمیشن Cars 3 منتشر شد ماجرای جالب سرقت خودروی باشگاه استقلال تهران بازیگر «در حاشیه» با اتوبوس تصادف کرد مهاجم سابق آرسنال و خودرو گرانقیمتش+عکس خودرو جدید و گرانقیمت جاسم کرار واکنش باشگاه استقلال به اهدای خودرو به برخی از بازیکنان Fast and furious 8 در اسکار عقاب آسیا در غرفه MAN خودرو لوکس 6 میلیاردی بازیگر معروف+ عکس احمدرضا عابدزاده، در غرفه MAN در نمایشگاه حمل‌ونقل حضور خواهد یافت ژست جالب کریستیانو رونالدو در کنار ماشین خاصش! باشگاه پرسپولیس 3 دستگاه اتوبوس اسکانیا خریداری می‌کند خودرو جدید کارلوس کی‌روش تمهیدات ترافیکی پلیس در روز بازی ایران_کره‌جنوبی باران کوثری یک سال پس از تصادف وحشتناکش «غزال ایرانی» در «سینما روایت» اکران و نقد می‌شود بالوتلی با خودرو گران‌قیمت مدیربرنامه‌هایش تصادف کرد! خودرو 500 میلیونی فوتبالی‌ها نصیب یک خانم 61 ساله شد بازگشت مجریان محبوب Top Gear به دنیای خودرو استقرار 11 آمبولانس و اتوبوس آمبولانس تمهیدات ترافیکی پلیس پایتخت برای دیدار سرخ‌آبی‌ها استقرار نیروهای راهور اطراف استادیم آزادی از ساعت 6 صبح جمعه رونمایی از اتومبیل‌های لوکس رومن آبراموویچ + عکس بهترین گلزن تاریخ استقلال خرید و فروش خودرو می‌کند پرسپولیسی‌ها هم صاحب اتوبوس اختصاصی شدند بازیگر سریع و خشن همکاران خود را بزدل خواند خودرو فوق لوکس جاسم کرار(عکس) شکایت خانواده بازیگر هالیوودی از کمپانی اتومبیل‌سازی خودرو لوکس زوج مشهور سینمای ایران طارمی با این خودرو لوکس به باشگاه رفت رونمایی رونالدو از ماشین تازه‌اش وقتی حقیقی ماشین های فیات را تست می کند! لوکس سواران فوتبال ایران؛ ستاره ها چه اتومبیل هایی سوار می شوند؟ موردی عجیب برای موردی عجیب! برگه خلافی بلندبالای بازیگر ایرانی / عکس خودروهای سری جدید فیلم ترنسفورمرز لو رفت+تصاویر جشن روزنامه سینما با حمایت کرمان موتور برگزار شد خودرو ستاره‌های هالیوود در معرض دید قرار گرفت ایران خودرو فرمان پیکان را به جلالی سپرد خودرویی در پارکینگ های ورزشگاه پذیرش نمی‌شود تکمیل ظرفیت پارکینگ‌های خودرو اطراف ورزشگاه آزادی تمهیدات مترو برای جابجایی تماشاگران به ورزشگاه آزادی تهران آماده‌باش 100 درصدی پلیس راهور فاتب موتورسواری گوچی در هلند با مترو به سینما آزادی بروید سرویس دهی اتوبوسرانی به تماشاگران تراکتورسازی ستـارگان ماشین‌باز عابدزاده در جاده شمال تصادف کرد حکم دادگاه به نفع پورشه در تصادف منجر به مرگ ستاره هالیوود صورت سیاه و خون‌آلود جرمی کلارکسون پس از یک حرکت نمایشی خطرناک خودرو ویژه کریس رونالدو راببینید «جمعه‌ایرانی‌»؛ عیدی راهنمایی و رانندگی کارشناسی سینماگران ایرانی بر ابرخودروهای جهان در «گاراژ 888» تکذیب خبر تصادف دایی تمرینات پرسپولیس و استقلال نمایشگاه خودرو های لوکس! حکم دادگاه برای مجری «تخت گاز» صادر شد بدشانسی‌ مت لو بلانک در اولین جلسه «تخته گاز» جدیدترین استون مارتین جیمزباند 3.48 میلیون دلار فروخته شد بازیگر «معمای شاه» در تصادف رانندگی جان باخت خودرو شخصی محمد مایلی‌کهن در سفر به شمال واژگون شد وحشت‌آفرینی جکی چان در لندن خانم بازیگر در حال مسافرکشی با پژو یک بازیگر مشهور مجری «تخت گاز» شد حمید استیلی تصادف کرد خسارت یک میلیاردوششصد میلیون تومانی خودرو ستاره شالکه مشکل جدید آقای مجری واکنش جالب بازیگر مشهور پس از جریمه شدن! عجیب‌ترین خودروها را کدام بازیکن‌ها دارند؟ سرقت در 60 ثانیه اِلِنــور جانشین‌های کلارکسون و تیمش در «تخت گاز» معرفی شدند رونمایی بازیکن رئال مادرید از خودرو جدیدش موتورسیکلت پرنده مهدی پاکدل تاریخ نمایش فصل جدید «تخت گاز» مشخص شد فراری 3 میلیون دلاری برای بازیگر هالیوودی جا ندارد خودرو لوکس ستاره لالیگا بعد از تصادف سخت هدیه طارمی بالاخره به نام محرمی سند خورد شیشه اتوبوس استقلال را شکستند «پل واکر» مسئول مرگ خودش بود فوتبالیست سرشناس به دنبال وام 25 میلیونی خرید خودرو! با جذاب‌ترین ماشین‌های جیمز باند آشنا شوید کاش فوتبالت هم مثل ماشینت سطح بالا بود! آلودگی هوای تهران برنامه کروش را عوض کرد مخرب‌ترین صحنه‌های تصادف تاریخ سینما پراید سوار شدن را توهین نمی دانم اسطوره باشگاه بایرن مونیخ را با پراید از فرودگاه بردند یک شرکت خودروسازی اسپانسر استقلال در دربی81 اتوبوس استقلالی ها تصادف کرد آخرین شاهکار جگوار به جیمزباند می‌رسد زندگی پیام صادقیان این شکلی تغییر کرد انتقاد هواداران دورتموند از آئوبامیانگ به خاطر پارک غیرقانونی خودرو حسام نواب صفوی از تصادف رانندگی جان سالم بدر برد باران کوثری از بیمارستان مرخص شد خودرو جدید جیمز باند را ببینید «دی کاپریو» رسوایی گروه خودروسازی فولکس واگن را فیلم می‌کند آخرین اخبار از وضعیت جسمانی باران کوثری گروه ناظری در راه بازگشت به تهران تصادف کرد پیام صادقیان پراید چه کسی را سوار می شود؟ باران کوثری امروز جراحی می‌شود باران کوثری دچار سانحه رانندگی شد روایت مهرداد میناوند از واژگون شدن لندکروزش خودرو مهرداد میناوند در نوشهر واژگون شد نخستین تصویر مجریان سابق «تخت گاز» در برنامه تازه‌ بدبیاری دستیار موتورسیکلت سوار برانکو خبر تصادف و به کما رفتن علی دایی تکذیب شد خودرو لوکس جایزه تماشاگرانی که به دیدار عمان - ایران بروند واکنش کمپانی پورشه به شکایت دختر پل واکر تحویل پراید به بازیکنان سایپا به جای پول قرارداد شکایت دختر بازیگر «سریع و خشمگین» از کمپانی پورشه دوست داشتم به زمانی بازگردم که پیکانم در اختیارم بود پیکان علی کریمی 508 میلیون فروخته شد روزی که هوادار خوش‌شانس فوتبال مازراتی برد مزایده پیکان علی کریمی ب ام و چپ کرده برای محسن مسلمان نبود رقم قرارداد جرمی کلارکسون اعلام شد عکسی از ماشین جدید اپرا وینفری امیدواری هم‌تیمی دنیل داوری به استفاده همه از دوچرخه به جای خودرو! دستمزد مجری سابق «تخت‌گاز»در برنامه جدید خودرو کاپیتان تیم ملی عکس ماشین جدید مجری سابق «تخت گاز» نیکوکارترین بتمن دنیا در سانحه رانندگی کشته شد جگوار 150 هزار دلاری ستاره هالیوود پیام تازه مجری جنجالی سابق «تخت گاز» راز ساکت شدن کرار فاش شد! تصویر خودرو میلیاردی که علی را به دردسر انداخت تماس مرموزی که کرار را وا داشت تا بی خیال بی ام دبلیو شود و بماند! تصادف اتومبیل 125 هزار پوندی ستاره فوتبال و کشف مواد محرک در آن فروش خودرو 66 ساله سریال های تلویزیون به مبلغ 185 میلیون خودرو لوکس ستاره فوتبال اظهارات سبک دست در خصوص خودرو ب ام و جاسم کرار اتوبوس بازیکنان هرتا‌برلین هدف گلوله قرار گرفت یار جنجالی استقلالی ها با گرفتن ماشین آرام می گیرد؟ بودجه‌ای باورنکردنی که آمازون در اختیار کلارکسون وتیم سابق «تخت گاز» می‌گذارد ماشین‌بازی به سبک تَن‌تَن نوای خوش آمازون در گوش مجری سابق «تخت‌گاز» فرزاد مجیدی با ماشین انگلیسی اش در تمرین استقلال سوژه می شود حراج کادیلاک معروف سریال Mad Men ماجرای خرید BMW به داد و فریادهای کرار در باشگاه استقلال ربط داشت! همه فرزنـدان ارسطو! مجری تخت گاز کارفرمای تازه پیدا کرد گزارش تصویری از 15 خودرو هیجان‌انگیز در دنیای فانتزی زیر فشار واگذاری دو تیم به خودروسازان نمی‌رویم رئیس‌جمهوری که راننده مسی شد کلکسیونی از ماشین‌های مسی را ببینید کرار جاسم، عاشق اتومبیل های لوکس و شاسی بلند! مجری «تخت‌گاز» کارش را با «دکتر هو» مقایسه می‌کند تولید و پخش نسخه آلمانی تاپ گیر عکسی از خودرو لوکس مهاجم رئال مادرید آینده‌نگری بی‌بی‌سی کار دست مجری «تخت‌گاز» داد سران ورزشی‌ها چه شغلی دارند و چه ماشینی سوار می‌شوند؟ جاسم کرار و لندکروزش در عراق چه کسی جسارت جایگزینی کلارکسون را دارد؟ مجتبی محرمی ماشینی که طارمی به او داد را می فروشد خرید سرخابی‌ها توسط شرکت‌های خودروسازی در دستور کار نیست وقتی عمو فتیله ای ها ماشین ها را دستمال می کشیدند اقدام رئیس شرکت خودرو سازی کره‌ای برای ریاست فیفا استقلال و پرسپولیس را به جای خودروسازان به شهرداری‌ها می‌دادند ورود خودروسازان به منطقه بحران اظهارنظر پوری حسینی درباره چند و چون مزایده چهارم سرخابی‌ها ایران‌خودرو و سایپا رد صلاحیت شدند! مزایده چهارم باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس باز هم لغو شد از خودرو لوکس سرمربی پرسپولیس رونمایی شد برنده مزایده سرخابی ها امروز ظهر اعلام می شود+ لیست قیمت پیشنهادی خریداران واکنش‌‌مسئولان‌به‌حضورخودروسازان‌درمزایده‌سرخابی واگذاری قریب الوقوع سرخابی‌ها به خودروسازان! نتیجه مزایده سرخابی‌ها فردا اعلام می‌شود رد شائبه اجاره یا مذاکره برای فروش سرخابی‌ها سمند و نیوان ابتکار جزو بخش خصوصی هستند خرید تیم ورزشی یعنی افزایش قیمت خودرو تعجب رئیس خصوصی‌سازی از دل‌نگرانی مردم در واگذاری سرخابی‌ها به خودروسازان شاکیان انتقال سرخابی‌ها به جاده مخصوص واگذاری سرخابی ها به خودروسازان پر حرف و حدیث می شود اعتراف جالب جرمی کلارکسون دولت خودروسازان را به خرید سرخابی ها مجبور نکرده است سه وزیر درخواست سایپا را تقریبا رد کردند زیر پای شرکت‌های خودروسازی در مزایده سرخابی‌ها سفت نیست مخالفت مجلسی‌ها با واگذاری سرخابی‌ها به خودروسازان مازراتی یک میلیارد و 500 میلیونی آقازاده ورزش! با خرید استقلال و پرسپولیس توسط خودروسازان مخالفم واگذاری استقلال و پرسپولیس به خودروسازان خصوصی‌سازی واقعی است؟ برگ برنده مخالفان وزیر واگذاری استقلال و پرسپولیس به دو شرکت خودروساز‌ هنوز قطعی نیست‌ خودروسازان برنده مزایده چهارم استقلال و پرسپولیس می‌شوند حمایت از فوتبالی شدن خودروسازان نعمت زاده را به کارت زرد سوم نزدیک کرد خودروسازان صرفاً در حوزه خوروسازی فعالیت کنند تا کیفیت کار خود را بالا ببرند خودروسازان از کجا پول خرید استقلال و پرسپولیس را تهیه می کنند؟ قطعه سازان:اگر پول دارید، طلب ما را بدهید حمایت وزیر از ورود خودروسازان به خرید سرخابی‌ها وزیر صنایع وارد حواشی فوتبال می‌شود دوئل سایپا و ایران‌خودرو بر سر سهام سرخابی‌ها واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به خودروسازان منع قانونی ندارد پرسپولیس واستقلال را به احترام مردم به خودروسازان واگذارنکنید واکنش نعمت‌زاده به خرید سرخابی‌ها توسط خودروسازان آشنایی با متقاضیان جدید خرید سرخابی‌ها به دلیل شبه دولتی بودن صنعت خودروسازی, واگذاری سرخابی‌ها به آنها خلاف قانون است حضور یک خودروساز در مزایده سرخابی‌ها گفت و گوی مدیرفروش مدیران خودرو با برترین های استقلال و پرسپولیس خودرو سازان منعی برای حضور در مزایده چهارم ندارند سرخابی‌ها به جاده مخصوص می‌آیند خودروسازان به جای خرید استقلال و پرسپولیس بدهی‌شان را بدهند خودروسازان تمایلی به خرید استقلال پرسپولیس دارند؟ ماشین طارمی دستم نرسید تصمیم ازبالا برای استقلال و پرسپولیس تاکید بر جلوگیری از اجبار شرکت‌های خودورسازی برای خرید استقلال و پرسپولیس چه سرنوشتی در انتظار سرخابی‌هاست؟ حراج خودرو ستاره معروف سینما سایپا سهام خود در تراکتورسازی را واگذار کرد خودروسازان، مشتریان قطعی سرخابی‌ها؟ اجبار خودروسازان به خرید سرخابی ها غیرقانونی است هیچکدام ازشرکت های خودروسازی سرخ آبی‌ها را نمی خرند مدیرعامل ایران خودروحرف آخر را زد:سرخابی ها را نمی خریم برخی قصد دارند به زور استقلال و پرسپولیس را به خودروسازان واگذار کنند سه دلیل برای نخریدن سهام سرخابی‌ها توسط خودروسازان بت ون به جای بت من !
Back to top