جعبه کمک‌های اولیه خودرو کیتوتک به سبد بازار فروش اینترنتی رسید

عصر خودرو- 3 محصول نانویی مورد تایید ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در لیست کالاهای فروش اینترنتی قرار گرفت.

Saturday 05 March 2016 - 12:47:00

جعبه کمک‌های اولیه خودرو کیتوتک به سبد بازار فروش اینترنتی رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد ویژه توسعه فناوری، به منظور توسعه بازار و سهولت در تهیه و خرید محصولات نانویی، ستاد نانو و یک استارتاپ با یکدیگر همکاری خواهند کرد. شروع این همکاری با قرار گرفتن 3 محصول نانویی مورد تایید ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در لیست کالاهای این شرکت است.

این 3 محصول به شرح زیر است؛

ماسک نانویی
محصول ماسک نانویی یکی از تولیدات شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران (سُها) است. این شرکت یکی از سازندگان تجهیزات بهداشتی و پزشکی کشور است. ماسک‌های نانویی با دارا بودن نانو الیاف پلیمری جاذب ریزگردها و دیگر آلاینده‌ها است. فناوری پوشش‌دهی نانوالیاف، باعث افزایش کارایی ماسک در مقایسه با انواع دیگر شده است.

جعبه کمک‌های اولیه خودروکیتوتک

کیتوتک، برندی ایرانی است که فرآورده‌های ترمیم زخم و بندآورنده خونریزی تولید می‌کند. تمامی محصولات کیتوتک مجوز وزارت بهداشت و استانداردهای جهانی را اخذ کرده است. کیف کمک‌های اولیه خودرو در ابعاد مناسب برای استفاده در خودرو، کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی طراحی شده و حاوی اقلام ضروری جهت انجام کمک‌های اولیه است.

جعبه کمک‌های اولیه پیشرفته کیتوتک

این محصول نیز توسط شرکت کیتوتک تولید شده و مانند جعبه کمک‌های خودرویی این شرکت، تمامی مجوزها و استانداردهای لازم را اخذ کرده است.

  

برچسب ها

محصولات نانویی در صنعت حمل ونقل
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top