نمایشگاه خودرو ژنو (16)

تویوتا C-HR 2017 رسما رونمایی شد

عصر خودرو: تویوتا در نمایشگاه خودرویی ژنو از کراس اور C-HR 2017 به طور رسمی رونمایی کرد.

Thursday 03 March 2016 - 21:09:00

تویوتا C-HR 2017 رسما رونمایی شدتویوتا C-HR 2017 رسما رونمایی شدتویوتا C-HR 2017 رسما رونمایی شدتویوتا C-HR 2017 رسما رونمایی شدتویوتا C-HR 2017 رسما رونمایی شدتویوتا C-HR 2017 رسما رونمایی شدتویوتا C-HR 2017 رسما رونمایی شدتویوتا C-HR 2017 رسما رونمایی شدتویوتا C-HR 2017 رسما رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، هنوز اطلاعات کمی درباره جزئیات این خودرو وجود دارد ولی C-HR خودرویی است که تویوتا آن را یک کوپه پنج درب معرفی کرده و متعهد شده که این شاسی بلند یک تجربه رانندگی دلپذیر را ارائه خواهد کرد.

C-HR در واقع نسخه کوچکتری از  RAV-4 است زیرا تویوتا تابحال در دسته کراس اورهای کوچک خودرویی نداشته است.

این کراس اور شهری روی پلتفرم معماری جهانی جدید تویوتا(TNGA) ساخته خواهد شد. جزئیات فنی این خودرو هنوز منتشر نشده است اما گزارشها حاکی از اینست که این خانواده متشکل از مدلهای بنزینی متعارف و دستکم یک خودروی هیبریدی است که فن آوری آن از نسل چهارم تویوتا پریوس که همین چند ماه قبل معرفی شد، قرض گرفته شده است.

CH-R نسخه تعدیل شده کانسپت CH-R است که دو سال قبل در نمایشگاه خودرویی پاریس رونمایی شد.

این خودرو طراحی آینده نگرانه کمتری دارد و همانطور که پیش بینی می‌شد در مسیر تغییر از یک خودروی مفهومی به یک مدل تولید شدنی، تعداد دربهای آن افزایش یافته است. اما دستگیره های درب عقب خودرو در ستون C تعبیه شده اند که باعث شده این کراس اور شبیه یک کوپه شود.

تویوتا این کراس اور را برای رقابت با نیسان جوک در نظر گرفته است.

تویوتا ابتدا قرار بود C-HR را تحت برند سیون تولید کند اما از آنجا که تویوتا اعلام کرده این برند را به زودی منحل خواهد کرد، تحت برند تویوتا تولید خواهد شد. این خودرو در روزهای آینده به صورت آنلاین پیش فروش خواهد شد.

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

نمایشگاه خودرو ژنو 2016
Back to top