نمایشگاه خودرو اصفهان (23)

پایان با شکوه گردهمایی خودرویی‌ها در نصف جهان

عصر خودرو: دوازدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان امروز به پایان می‌رسد و به‌جرئت می‌توان گفت اصفهانی که برای این نمایشگاه سنگ تمام گذاشتند.

Saturday 20 February 2016 - 16:30:00

پایان با شکوه گردهمایی خودرویی‌ها در نصف جهانپایان با شکوه گردهمایی خودرویی‌ها در نصف جهانپایان با شکوه گردهمایی خودرویی‌ها در نصف جهانپایان با شکوه گردهمایی خودرویی‌ها در نصف جهانپایان با شکوه گردهمایی خودرویی‌ها در نصف جهانپایان با شکوه گردهمایی خودرویی‌ها در نصف جهانپایان با شکوه گردهمایی خودرویی‌ها در نصف جهانپایان با شکوه گردهمایی خودرویی‌ها در نصف جهانپایان با شکوه گردهمایی خودرویی‌ها در نصف جهانپایان با شکوه گردهمایی خودرویی‌ها در نصف جهانپایان با شکوه گردهمایی خودرویی‌ها در نصف جهان

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، برگزاری منظم نمایشگاه، تبلیغات مناسب شهری از همه مهم‌تر بازدید کم‌سابقه مردم از نمایشگاه موجب شد، امیدواری‌ها برای خداحافظی با رکود و ایجاد رونق در دل فعالان صنعت خودرو افزایش یابد. در این نمایشگاه هوندا با رونمایی دو محصول جدید حضور ژاپنی‌ها را پررنگ کرد و عظیم خودرو نیز با رونمایی از محصولات هاوال زنگ خطر را برای دیگر شاسی‌بلند ها به صدا درآورد.
اما در نمایشگاه امسال یک اتفاق دیگر نیز افتاد و آن حضور نداشتن ایران‌خودرو و سایپا به‌عنوان حاضران همیشگی نمایشگاه‌ها بود، اتفاقی که برخلاف همیشه به مذاق اصفهانی‌ها خوش‌آمد.
گفتنی است این نمایشگاه با حضور شرکت‌های ، خودروسازان راین، شرکت کرمان موتور، رامک خودرو، شرکت صنایع مدیا موتورز کیش، شرکت توسعه خدماتی بازرگانی نگین خودرو ایرسا، بهمن موتور، پرشیا خودرو، ، مدیران خودرو، شرکت گلرنگ موتور فامیلی، کارمانیا، عظیم خودرو (هاوال) در 10 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار شد.

برچسب ها

نمایشگاه خودرو اصفهان 94
Back to top