با اجرای طرح بانک قوامین جیب تاکسیرانان پراز پول خرد شد

عصر خودرو- مدیریت شعب بانک قوامین در استان چهارمحال و بختیاری در راستای ارائه خدمات مطلوب به همشهریان، طرح توزیع پول خرد بین رانندگان تاکسی های درون شهری را اجرایی کرده است.

Tuesday 02 February 2016 - 13:10:00

با اجرای طرح بانک قوامین جیب تاکسیرانان پراز پول خرد شد

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصر اعتبار، این اقدام منحصر به فرد مدیریت شعب بانک قوامین دراستان چهارمحال وبختیاری بر اساس توافق و تعامل صورت گرفته با ناظر پولی بانک مرکزی و سازمان تاکسیرانی انجام شده و در این طرح شعبه امیرکبیر بانک به عنوان شعبه توزیع کننده پول خرد انتخاب شده است.
در این طرح از یکهزار راننده تاکسی درون شهری در استان هر ماه 100نفر از سوی سازمان تاکسیرانی برای دریافت پول خرد در بازه زمانی مشخص به شعبه امیرکبیر مراجعه می کنند و پس از افتتاح حساب تا سقف 150هزار تومان سکه در ارقام 100،200 و500تومانی دریافت می کنند.
همچنین با توجه به بررسی های صورت گرفته در اجرای این طرح، پایش اطلاعات نشانگر بازخورد بسیار مطلوب این طرح بین رانندگان تاکسی و مسافران است به طوری که آنان خواستار تداوم اجرای این طرح شدند.
لازم به ذکر است؛ در اجرای این طرح پول خرد مورد نیاز بانک قوامین از طریق ناظر پولی استان تامین شده و از طریق واحد خزانه ومبادلات مدیریت شعب بانک قوامین به شعبه توزیع کننده تحویل داده می شود.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

بانک قوامینتاکسیرانان
مطالب مرتبط بیشتر
سازمان تامین اجتماعی درباره بیمه رانندگان تاکسی پاسخ دهد ضوابط تبلیغات درون تاکسی‌ها در گرو تصویب شورای عالی ترافیک کشور پرداخت یارانه بیمه‌ تاکسیرانان جدید در مرحله کلید خوردن تجمع تاکسی‌رانان تهران در اعتراض به فعالیت تاکسی‌های آنلاین نوسازی ناوگان تاکسیرانی منتظر خودروسازان داخلی است اعطای کارت اعتباری 5 میلیون تومانی معیشتی به تاکسیران‌ها بخشودگی پرداخت هزینه های آموزش برای تاکسیرانان فقط تا پایان آبان راه‌اندازی سامانه جامع اطلاعاتی رانندگان تاکسی رانندگان تاکسی که کرایه اضافی دریافت کنند جریمه می شوند آمادگی 120 دستگاه تاکسی برای جابجایی زائران مراسم ارتحال امام (ره) راه اندازی دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانان آیا داشتن مدرک دیپلم برای رانندگان تاکسی الزامی است؟ پیکان تاکسی‌ها در برزخ لوکس 200‌میلیونی یا پراید 20‌میلیونی؟ "رانندگی تاکسی" شغل محبوب در کره شمالی افزایش کرایه مسافربرهای شخصی در بندرعباس ترددخودروهای شخصی ازسه راه حبیبی به میدان انقلاب سنندج ممنوع شد ماراتن نفس گیر تاکسی‌دارها با مسافربرهای شخصی تهدید تاکسیرانان دهلی به خودکشی اعتصاب رانندگان پرتغالی علیه یک اپلیکیشن موبایلی 200 راننده تاکسی در بلاتکلیفی بیمه رانندگان تاکسی اصفهان مشکلی ندارد هر نوع تاکسی دربستی تخطی از قانون نیست تخفیفات 50 درصدی برای تاکسیرانان زمان اعمال نرخ های جدید کرایه تاکسی جزئیات مشکل قطع بیمه تعدادی از تاکسیرانان تجمع تاکسیرانان در اعتراض نسبت به عدم پرداخت سهم حق بیمه 24 بهمن پایان ثبت نام تاکسیرانان در مقطع کارشناسی
Back to top