فروش ویژه دی وی دی مزدا New

عصر خودرو- پرونیکس فروش ویژه دی وی دی فابریک مزدا New به همراه دوربین عقب ونقشه GPS را به مدت دو روز دراختیار مشتریان وعلاقمندان به این خودرو گذاشته است.

Tuesday 26 January 2016 - 16:32:00

فروش ویژه دی وی دی مزدا New

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»، از مشخصه های اصلی این محصول میتوان به پنل 7 اینچی،نوع صفحه نمایش HD،پورت USB-AV-AUX،کارت خوان 4گیگابایت که قابل ارتقا  تا 32 گیگ بایت است  اشاره کرد.
چهار خروجی صدای RCA ،فرمت های پخش MP3-MP4-MPEG-WAV-WMA-AV،قابلیت انتقال موسیقی وعکس و ویدئو از طریق کارت SD،بلوتوث داخلی وقابلیت پخش موزیک های گوشی همراه از طریق اسپیکر ها از قابلیت های دیگر این دستگاه است.
برند پرونیکس که این روزها بسیار فعال در زمینه لوازم جانبی والکترونیکی خودرو است سعی کرده خدمات متفاوتی وویژه ای به مشتریان ومصرف کنندگان محصولات خود بدهد.
یکی از این خدمات  ویژه که برای مشتریان هم بسیار حائز اهمیت است.گارانتی  وخدمات دو ساله محصولات است.
مشتریان در حال حاضر به دنبال کالا هایی هستند که خدمات بهتری داشته باشند از این رو پرونیکس در این حوزه سرمایه گذاری زیادی انجام داده تا بتواند مشریان را به سوی خود جذب کند.
علاقه مندان به این برند برای اطلاعات بیشتر به سایت www.poronix.ir مراجعه کنند تا از قیمت و مشخصات کامل محصولات آگاه شوند.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

مزدا جدید
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top