به همت شرکت نمایشگاهی آرانو دومین هم اندیشی ملی حرکت پاک برگزار شد

عصر خودرو- دومین هم اندیشی ملی "حرکت پاک، با محوریت دوچرخه و وسایل نقلیه برقی و هیبریدی" برگزار شد.

Sunday 24 January 2016 - 12:18:00

به همت شرکت نمایشگاهی آرانو دومین هم اندیشی ملی حرکت پاک برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» ، شرکت  نمایشگاهی آرانو دومین هم اندیشی ملی "حرکت پاک، با محوریت دوچرخه و وسایل نقلیه برقی و هیبریدی" را، در تاریخ 2 بهمن 94، همزمان با آخرین روز برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی ایران رایدکس ( موتورسیکلت، قطعات، لوازم یدکی، موتورهای برقی، هیبریدی و تجهیزات وابسته)، از ساعت 3 تا 5 در محل سالن همایش مصلی جنوبی تهران، با حضور 120 نفر از رکاب زنان حامی حرکت پاک با دوچرخه، مدیران عامل شرکتهای فعال در حوزه های مرتبط و صاحب نظران حوزه فناوری و محیط زیست برگزار نمود. دفتر توسعه پایدار و محیط زیست وزارت ورزش و جوانان، حامی اصلی برگزاری این همایش می باشد.
از جمله سخنرانان دومین هم اندیشی ملی "حرکت پاک، با محوریت دوچرخه و وسایل نقلیه برقی و هیبریدی"، سرکار خانم فریبا خاک زاد برگزارکننده هم اندیشی و دومین نمایشگاه بین المللی ایران رایدکس و مدیر عامل شرکت تندیس تجارت آرانو، جناب آقای رضا شجیع ریاست محترم دفتر توسعه پایدار و محیط زیست وزارت ورزش، جناب آقای مهندس امیرفاتح وحدتی معاون دفتر توسعه پایدار و اقتصاد محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست، جناب آقای منصوری ریاست محترم اتحادیه فروشندگان موتور سیکلت دوچرخه و لوازم یدکی، جناب آقای مخصوص عضو هیئت مدیره باشگاه رکاب زنان غرب تهران، جناب آقای بهمن ضیاء مقدم دبیر انجمن صنعت موتور سیکلت ایران، جناب آقای داروین صبوری جامعه شناس از دفتر توسعه پایدار وزارت ورزش و جوانان، آقای پرویز شجاعی پارسا رئیس کمیته رکاب زنان کنوانسیون گردشگری ایران، جناب آقای علی شادلو فعال محیط زیست و مدیر عامل موسسه آموزشی وگردشگری آوای ارسباران، و همچنین صاحبان ایده و محصولات فناوری های مرتبط با حرکت پاک بودند.

محورهای دومین هم اندیشی ملی "حرکت پاک، با محوریت دوچرخه و وسایل نقلیه برقی و هیبریدی"، دوچرخه و هوای پاک، راهکارهای کاهش آلودگی هوا از طریق دوچرخه و وسایل نقلیه برقی و هیبریدی، فرهنگ سازی در جهت کاربری وسایل نقلیه برقی و هیبریدی، بهبود وتوسعه صنعت موتورسیکلت و دوچرخه و استفاده از فناوریهای داخلی و بین المللی در جهت بهبود صنعت می باشد.

در اختتامیه این هم اندیشی، از سوی دفتر توسعه پایدار و محیط زیست وزارت ورزش و جوانان، از نمایندگان فعالان و حامیان حرکت پاک از طریق دوچرخه و وسایل برقی و هیبریدی، تقدیر به عمل آمد.

نمایشگاه ایران رایدکس 29 دی تا 2 بهمن 94، در محل مصلی جنوبی تهران برگزار شد و  وبسایت رسمی این نمایشگاه www.iranridex.com ، تلفن ستاد برگزاری 02122845412 و ایمیل شرکت  info@arano.co می باشد.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

دومین نمایشگاه بین المللی ایران رایدکس
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top