تأمین زیر ساخت قطار پرسرعت تهران- اصفهان

عصر خودرو- با برداشته شدن رسمی تحریم طرح های ریلی در کشور سرعت بیشتری می گیرد .

Saturday 23 January 2016 - 16:46:00

تأمین زیر ساخت قطار پرسرعت تهران- اصفهان

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مدیرعامل شرکت راه ‌آهن جمهوری اسلامی ایران درباره طرح راه‌اندازی قطار سریع‌السیر در مسیر تهران- اصفهان گفت: مشکل تأمین اعتبار این طرح ماه گذشته حل، و ال‌سی‌های این طرح عملیاتی شد که در 3 سال آینده از پروژه قطار تند رو تهران- اصفهان بهره ‌برداری می‌شود.

مفتاح، محسن پورسیدآقایی از برگزاری مناقصه تأمین ناوگان قطار پرسرعت تهران- قم- اصفهان خبر داد و گفت: زیمنس از شانس‌های جدی برای تأمین ناوگان قطار پرسرعت در ایران خواهد بود.

محسن پورسیدآقایی گفت: در بخش زیرساخت حمل و نقل ریلی، دولت متولی سرمایه‌گذاری است و بخش خصوصی در این بخش سرمایه‌گذاری نمی‌کند همچنین کشورهای خارجی آماده سرمایه گذاری در طرح های ایران با تعهد دولت مبنی بر بازپرداخت وام هستند .

مدیرعامل شرکت راه ‌آهن جمهوری اسلامی ایران افزود: برای تأمین ناوگان قطار سریع‌السیر تهران- قم- اصفهان مناقصه‌ای بر اساس مشخصات فنی که مشاور خارجی به ما خواهد داد٬ برگزار می‌کنیم که در آن مناقصه شرکت‌های مختلفی از جمله زیمنس حضور دارند و بسته به شرایط ، از میان تمام شرکت‌کنندگان مناقصه٬ یکی برگزیده می‌شود.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

قطارهای برقیقطار سریع‌السیر
Back to top