قرارداد ساخت 5 هزار تراکتور سنگین بین ایران و چک امضا شد

عصر خودرو- در حاشیه دیدار هیئت تجاری جمهوری چک ،قرارداد ساخت 5 هزار دستگاه تراکتور سنگین بین دو شرکت ایران و چک امضا شد.

Monday 18 January 2016 - 09:32:00

قرارداد ساخت 5 هزار تراکتور سنگین بین ایران و چک امضا شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از صبحانه، نادر وثوق مدیر شرکت تند تک تیز اردبیل که این قرارداد را از طرف ایران امضا کرد در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: قراراست شرکت زنور تراکتور چک با سرمایه گذاری 5 میلیون یورو خط تولیدی شرکت ما در اردبیل را برای ساخت تراکتور سنگین تجهیز کند.

وی افزود: قرار است درپایان سه ساله قرارداد کل فناوری ساخت این تراکتور ها به ایران منتقل شود .

وی در پاسخ به این سئوال که چرا با شرکت تراکتور سازی تبریز قرارداد منعقد نکردید هم گفت: تراکتورسازی تبریز توانایی ساخت تراکتورهای سبک و نیمه سنگین را دارد و ما با انعقاد این قرارداد می توانیم صاحب فناوری ساخت تراکتورهای سنگین باشیم و این محصول را علاوه بر ارائه در داخل به کشورهای همسایه بخصوص عراق و آذربایجان صادر کنیم .

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

تراکتور سازی
Back to top