فرماندار اهواز تاکید کرد:

لزوم حضور پررنگ تر برندهای ایرانی در نمایشگاه خودرو خوزستان

عصر خودرو- فرماندار اهواز بر حضور بیشتر برندهای ایرانی در یازدهمین نمایشگاه خودرو خوزستان تاکید و ابراز امیدواری کرد تا در سال های آینده برپایی این نمایشگاه نیز تاریخ مشخصی داشته باشد.

Thursday 14 January 2016 - 09:08:00

لزوم حضور پررنگ تر برندهای ایرانی در نمایشگاه خودرو خوزستان

به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، اسماعیل ارزانی بیرگانی عصر امروز در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه اولین نمایشگاه تخصصی متالوژی، فولاد، معدن، ریخته گری وصنایع وابسته و یازدهمین نمایشگاه خودرو، قطعات و مجموعه های خودرویی خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نمایشگاه خودرو برندهای مختلفی مشاهده نشد اما زحمت زیادی برای برپایی این نمایشگاه نیز صورت گرفته است.

ارزانی خواستار حضور بیشتر و پررنگ تر برندهای ایرانی در چنین نمایشگاه هایی شد و ابراز امیدواری کرد تا در سال های آینده برپایی این نمایشگاه نیز تاریخ مشخصی داشته باشد.

فرماندار اهواز در ارتباط با خروجی های این نمایشگاه گفت: نمایشگاه محل تبادل اطلاعات و برند و همچنین محل مناسبی برای معرفی تولیدات است.

ارزانی انتقاد کرد: متأسفانه استان خوزستان چندان به حوزه تولید قطعات خودرو ورود پیدا نکرده و بیشتر تولیدات مربوط به تهران، مشهد و کرمان است.

وی در ارتباط با نمایشگاه تخصصی فولاد و متالوژی گفت: یک مجموعه کامل فولادی از سال های گذشته در این استان فعالیت داشته که این مجموعه شامل شرکت های مادر این صنعت می شود.

فرماندار اهواز ادامه داد: شرکت های فعال فولاد در استان تولیدات با کیفیتی در زمینه میلگرد، ورق و سایر مواد آهنی دارند. در حقیقت مجموعه فولاد با اقتصاد استان خوزستان گره خورده است.

ارزانی بیان کرد: در حال حاضر بزرگترین کارخانه فولاد کشور در استان خوزستان مستقر و در حال فعالیت است. اگر در سایر استان ها نیز کارخانه های فولاد تأسیس شده ولی شروع فعالیت آنها از خوزستان بوده است.

وی عنوان کرد: در استان خوزستان باید به تربیت نیروهای متخصص در حوزه فولاد هم توجه کرد، البته هم اکنون در کارخانه فولاد کشوری نیروهای متخصص خوزستانی در حال فعالیت هستند. قطعا پیشرفت های روزافزون در حوزه فولاد تأثیرات مستقیمی بر اقتصاد استان می گذارد.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

نمایشگاه خودرو خوزستان
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top