فولکس جزئیات بیشتری از کانسپت جدید خود منتشر کرد؛

Budd-e از وسایل شخصی راننده خبر دارد

عصر خودرو: فولکس واگن جزئیات و تصاویری بیشتری از کانسپت جدید خود موسوم به Budd-e را قبل از رونمایی رسمی در نمایشگاه CES لاس وگاس منتشر کرد.

Thursday 07 January 2016 - 11:07:00

Budd-e از وسایل شخصی راننده خبر داردBudd-e از وسایل شخصی راننده خبر داردBudd-e از وسایل شخصی راننده خبر داردBudd-e از وسایل شخصی راننده خبر داردBudd-e از وسایل شخصی راننده خبر داردBudd-e از وسایل شخصی راننده خبر داردBudd-e از وسایل شخصی راننده خبر داردBudd-e از وسایل شخصی راننده خبر داردBudd-e از وسایل شخصی راننده خبر داردBudd-e از وسایل شخصی راننده خبر داردBudd-e از وسایل شخصی راننده خبر داردBudd-e از وسایل شخصی راننده خبر دارد

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از لفتلین نیوز، Budd-e اولین خودروی ساخته شده روی پلتفرم جدید خودروهای برقی فولکس واگن به نام "پلتفرم الکتریکی مدولار"(MEB) است.

این پلتفرم به طور مشخص برای ساخت خودروهای برقی طراحی شده است. پلتفرم جدید فولکس دارای یک پک باتری تخت 101 کیلوواتی بر ساعت است که تقریبا در سرتاسر طول خودرو کشیده شده است. این راهکار برای افزایش طول عمر باتری باعث شده که Budd-e بتواند مسافت 373 مایل را با یک بار شارژ بپیماید و همچنین سرنشینان فضای جاداری را که از یک ون انتظار دارند در اختیار داشته باشند.
نیروی محرکه این خودرو از یک موتور برقی که روی هر اکسل تعبیه شده تامین می شود. این ون می تواند به حداکثر سرعت 149 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.

همچنین شاهکار فولکس در مورد این خودرو اینست که بدون نیاز به سیم و به مدد سیستم شارژ القایی شارژ می شود. این سیستم به تدریج در سالهای آینده برای خودروهای برقی فولکس واگن و آئودی ارائه خواهد شد.
جدیدترین کانسپت فولکس واگن 4.5 متر طول و 190 سانتی متر عرض و 180 سانتی متر ارتفاع دارد. ابعادی که 50 سانتی متر کوتاه تر، 7.5 سانتی متر باریک تر و 10 سانتی متر مرتفع تر از هوندا اودیسه است.

طراحی V شکل نمای جلو و ستونهای D شکل این کانسپت باعث میشود که به این نتیجه برسیم که طراحان فولکس واگن در طراحی آن از فولکس ون که چندین دهه در آلمان و خارج از آن تولید شده الهام گرفته اند.
این مفهومی هوشمند قادر به دریافت بروز رسانی های وضعیت آب و هوا بوده و اگر خودرو تشخیص دهد که باران در پیش خواهد بود می تواند به راننده بگوید آیا چتر در خود هست یا خیر.

همچنین در صورتیکه که مالک خودرو یکی از وسایل شخصی اش را در داخل خودرو جا بگذارد، این خودرو منحصربفرد قادر است این موضوع را از طریق اسمارت فون مالک به وی اطلاع دهد.
اگرچه Budd-e به عنوان یک خودروی مفهومی ارائه شده، اما فولکس مشخصا اعلام کرده که نسخه تقلیل یافته ای از این خودرو قبل از پایان دهه جاری میلادی روانه بازار خواهد شد.

آنچه مسلم است اینست که تمام خودروهای برقی فولکس واگن روی پلتفرم MEB ساخته خواهد شد و فولکس واگن قصد دارد به یکی از اولین خودروسازانی تبدیل شود که سیستم مولتی مدیا هوشمند کنترل شونده با حرکت دست را روی خودروهای اقتصادی نصب می کند.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

فولکس
مطالب مرتبط بیشتر
فروش ضعیف فولکس برقی در چین بازنشستگی زودهنگام 4000 نفر در فولکس واگن افزایش دستمزد کارکنان فولکس کورس شاسی بلندهای فولکس با هم فولکس دستی به روی محصولاتش در نیمه عمرشان کشید پایان عمر خودروسازی برای استرالیا فراخوان فولکس واگن برای Caddy سفره فولکس‌واگن در چین بزرگتر می‌شود تداوم صدرنشینی فولکس در فروش فولکس‌واگن در آمریکای شمالی کارخانه تولید خودروی برقی می‌سازد فولکس‌واگن صفر چند؟ نگاهی به امپراطوری عظیم فولکس واگن افزایش سهم فولکس‌واگن از بازار خودروی آفریقا نسل بعدی بیتل‌های فولکس‌واگن مشخصات کامل فولکس واگن گلف GTI مدل 2018 در ایران معرفی فولکس تیگوان 7 صندلی (+عکس) پرفروش های آلمانی به ایران رسیدند فروش محصولات فولکس با تحویل 30 روزه پرفروش‌های فولکس واگن فولکس قورباغه‌ای خودروی محبوب مردم حَبَشه! +عکس ارائه بیش از 60 ایده نوین خودرویی به فولکس واگن مظنه خودرو فولکس در بازار با 20 میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ فولکس واگن گیربکس سازی Renk را می‌فروشد ناوگان 5 عضوی فولکس برای نمایشگاه جورجیا+تصویر فولکس بیتل لیموزین کلاسیک در ایران +عکس پیش‌بینی رشد سوددهی فولکس گفت و گوها با فولکس ادامه دارد حقوق مدیران فولکس واگن محدود می‌شود فولکس به دنبال شراکت با بزرگترین سرویس کرایه خودرو چین برنامه فولکس برای فروش سالانه 1.5 میلیون خودرو الکتریکی و هیبریدی اشکودا اکتاویا 2017 را رو کرد+تصاویر شاسی بلند جدید فولکس واگن +عکس مدیرعامل فولکس از رسوایی آلایندگی بی اطلاع بوده است احتمال تأخیر بیشتر در تولید فولکس واگن اولین کارخانه باتری خودروهای الکتریکی فولکس در چین احداث می شود صف فولکس های قدیمی در غرب تهران عصبانیت فولکس واگن از کندی روند تحقیقات آلایندگی فولکس به هر قربانی رسوایی تقلب 5 هزار دلار می پردازد فولکس 91 هزار دستگاه پاسات را فرامی خواند فولکس و پورشه 800 هزار دستگاه کاین و توارگ را فرامی خوانند فولکس واگن 3 هزار تن از کارکنانش را اخراج می کند فولکس آپ و پولو با پکیج بیتس به روز می‌شوند فرصت یک‌ماهه فولکس برای تعمیر دیزلی‌ها مقامات فولکس از سال 2014 از مشکل خودروهای خود خبر داشته اند زیباترین فولکس های دنیا فولکس با دادستانی آمریکا همکاری نمی کند تیگوان با انرژی خورشید قابلیت آفرود دارد فولکس قورباغه ای کروک با رنگ خاص در تهران
Back to top