حمایت از تولیدکنندگان خودروهای غیربنزینی با مصوبه کمیسیون صنایع مجلس

عصر خودرو- عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: کمیسیون با مصوبه امروز خود بر حمایت از تولیدکنندگان خودروهای با سوخت برقی و... تأکید و وزارت صنعت را مکلف به حمایت از تولیدکنندگان این خودروها کرد.

Sunday 13 December 2015 - 20:04:00

حمایت از تولیدکنندگان خودروهای غیربنزینی با مصوبه کمیسیون صنایع مجلس

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، حسین گروسی نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون صنایع مجلس گفت: در جلسه امروز لایحه قانونی در خصوص حمایت از صنایع نوین برای کاهش آلایندگی هوا در کمیسیون به عنوان کمیسیون فرعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: مواد 17، 18 و 19 این لایحه در کمیسیون صنایع بررسی و به تصویب رسید که بحث حمایت از تولیدکنندگان خودرو با سوخت جایگزین را مطرح کرده بود.

عضو کمیسیون صنایع مجلس اظهار داشت: در این لایحه موضوع حمایت از تولید خودروهای برقی، خورشیدی و... مطرح شده بود و براساس این مصوبه وزارت صنعت باید از تولیدکنندگان این خودروها حمایت لازم را به عمل آورد.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

خودروهای غیربنزینی
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top