کُلاژی بصری از خواستنی ترین شاسی‌بلند های بازار!

عصر خودرو: کوروس بعد از تنها 51 دستگاه خودرویی که در حضور آزمایشی اش در اروپا فروخت، تمامی توجهش را معطوف به بازار داخلی چین کرده است.

Monday 02 November 2015 - 21:34:00

کُلاژی بصری از خواستنی ترین شاسی‌بلند های بازار!کُلاژی بصری از خواستنی ترین شاسی‌بلند های بازار!کُلاژی بصری از خواستنی ترین شاسی‌بلند های بازار!کُلاژی بصری از خواستنی ترین شاسی‌بلند های بازار!کُلاژی بصری از خواستنی ترین شاسی‌بلند های بازار!

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، جدیدترین ساخته اش برای این بازار نیز کراس‌اوور سایز-متوسط کوروس5 است که ماه آینده در نمایشگاه خودرو گوانژو رونمایی خواهد شد.

در طراحی بدنه 4.587×1.878×1.676 میلیمتر Qoros5، با تمام جذابیتی که در خود دارد، رد پای فرم بدنه ماکان، طراحی قسمت مقابل رنج‌روور ایووک و طرح شیشه های جانبی و نمای عقب اسپورتیج در این کُلاژ بصری کاملا مشهود است.

جدای از تصاویر بدنه هم فعلا اطلاعات دیگری منتشر نشده جز اینکه موتور آن از نوع 1.6 لیتری توربو 154 اسبی است، متصل به گیربکس 6 سرعته دو کلاچ.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

کوروس
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top