فرانسوی‌ها هم خودروی فرانسوی سوار نمی‌شوند

عصر خودرو- خودروهای فرانسوی در مقایسه با برندهای ژاپنی یا آلمانی، کمترین میزان اعتماد در جهان حتی در خود فرانسه را دارا هستند.

Thursday 29 October 2015 - 12:04:00

فرانسوی‌ها هم خودروی فرانسوی سوار نمی‌شوند

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از تسنیم، چندسال پیش روزنامه لاتریبون فرانسه با استناد به تحقیق انجام شده توسط مجله تخصصی ماشین «موتور پرس»(Motor Presse) در مورد پنج کشور سوئیس، برزیل، آلمان، فرانسه و چین، در گزارشی اعلام کرد که بازارهای این کشورها کمترین میزان اعتماد را نسبت به خودروهای فرانسوی داشته اند.

این آمار نامطلوب شرکت های فرانسوی در حالی نشان از اوضاع ناگوار آنها دارد که از سال 2012 تاکنون به دلیل تحریم ایران وضعیت آنها بدتر نیز شده است و کمتر می توانند برای تحقیق و توسعه هزینه کرده و مدل های خود را به روز کنند.

بر اساس مطالعات این مجله ماشین؛ در خود کشور فرانسه، تنها 24 درصد از دارندگان رنو و سیتروئن و 21 درصد از دارندگان پژو از ماشینهای خود رضایت کامل را دارند در صورتیکه میزان پذیرش و رضایتمندی از خودروهای ژاپنی و آلمانی به 70 درصد رسیده است.

آمارهای سال 2013 نشان می دهند که خودروهای فرانسوی پژو و رنو رتبه های 29 و 30 را [در مقایسه با سایر برندهای ماشین] در آلمان به خود اختصاص داده اند و این وضعیت برای سه برند معروفِ فرانسه در کشور لهستان بسیار ناامیدکننده تر است به این صورت که این خودروها، از لحاظ میزان رضایتمندی مشتریان در سه رتبه آخر قرار گرفته اند.

روزنامه فرانسوی لاتریبون نگاه بازارهای جهانی نسبت به خودروهای فرانسوی را نگران کننده دانست و براساس تحقیقات موتور پرس اذعان داشت که شرایط خودروهای فرانسوی در سایر کشورهای اروپایی مانند اسپانیا، سوئد و ایتالیا نیز چنگی به دل نمی زند.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

خودروهای فرانسوی
Back to top