کاوازاکی نینجا ZX-10R؛ هیولای جذاب!

عصر خودرو: کاوازاکی نینجا ZX-10R به پیشرانه 998 سی‌سی چهار سیلندر خطی مجهز شده که از پیستون ها، میل بادامک ها و یک سرسیلندر جدید بهره می برد.

Wednesday 21 October 2015 - 09:20:00

کاوازاکی نینجا ZX-10R؛ هیولای جذاب!کاوازاکی نینجا ZX-10R؛ هیولای جذاب!کاوازاکی نینجا ZX-10R؛ هیولای جذاب!کاوازاکی نینجا ZX-10R؛ هیولای جذاب!کاوازاکی نینجا ZX-10R؛ هیولای جذاب!کاوازاکی نینجا ZX-10R؛ هیولای جذاب!کاوازاکی نینجا ZX-10R؛ هیولای جذاب!

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران، کاوازاکی به تازگی از جدیدترین مدل موتورسیکلت سوپربایک محبوب خود یعنی نینجا ZX-10R رونمایی کرده است. این موتورسیکلت از نظر زیبایی شناسی همانند مدل پیشین خود از سطحی بالایی برخوردار است، در شرایطی که با بهبودهای صورت گرفته در عملکرد، لبخند بزرگتری را روی لبان موتورسوار می نشاند.

کاوازاکی نینجا ZX-10R به پیشرانه 998 سی‌سی چهار سیلندر خطی مجهز شده که از پیستون ها، میل بادامک ها و یک سرسیلندر جدید بهره می برد و یک میل لنگ سبک‌تر، دهانه بازطراحی شده با ساسات الکترونیکی و یک جعبه هوای 25 درصد بزرگ‌تر در این موتورسیکلت به کار گرفته شده اند.

تمامی این بهبودها به قدرت بیشتر پیشرانه منجر شده اند که توانایی تولید 210 اسب بخار نیرو و 83.7 پوندفوت گشتاور را دارد. برای متوقف کردن این نینجای پر توان ترمزهای ساخت شرکت برمبو به کار گرفته شده اند تا موتورسوار از کنترل ایمن سرعت تا حد ممکن اطمینان کامل داشته باشد. کاوازاکی نینجا ZX-10R به سیستم مدیریت زاویه مجهز شده که به موتورسواران تازه کار نیز اجازه می دهد از پیچ ها همانند یک حرفه ای عبور کنند. مدل پایه این موتورسیکلت برچسب قیمت 16 هزار دلاری را یدک می کشد.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

موتورسیکلت فراجاده ای
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top