قیمت پیکان در سال 1354 چقدر بود؟

عصر خودرو : علی نقیب، کارآفرینی که مهمان برنامه تلویزیونی روزآمد بود در بخشی از مرور موفقیت های زندگی خود به قیمت پیکانی که در سال 1354 از پدرش هدیه گرفته بود اشاره کرد.

Saturday 12 September 2015 - 16:32:00

قیمت پیکان در سال 1354 چقدر بود؟

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، بر اساس گفته های نقیب یک پیکان در آذر سال 1354 قیمتی معادل 28 هزار و 800 تومان داشته است. 

 علی نقیب، کارآفرینی که مهمان بخش فرش قرمز برنامه تلویزیونی روزآمد شبکه پنج سیما بود در بخشی از مرور موفقیت های زندگی خود در پاسخ به این پرسش که آیا در عرصه موفقیت های اقتصادی به پدرتان متکی بودید یا خیر، اینگونه توضیح داد:« به طور شخصی متکی به پدرم نبودم. هر چه خودم داشتم گذاشتم تا در کارم موفق باشم. در حال حاضر بچه ها به من متکی هستند و این خیلی حس خوبی است.»

نقیب در ادامه توضیحات خود به ذکر خاطره ای پرداخت که بر اساس آن پدرش به عنوان تشویق در قبال قبول شدنش در دانشگاه پیکانی به او هدیه داد:« من حتی یادم هست پدرم به من قول داد اگر دانشگاه رشته خوبی قبول شوم برای من یک اتومبیل می خرد. این کار را انجام داد و برای من یک پیکان خرید. اگر نرخ آن هم بگویم خیلی جالب است. در آذر سال 1354 پدرم برای من یک پیکان با قیمت 28هزار و 800 تومان خرید. »

او ادامه داد:« من در فکر فروش این بودم تا با آن برای خودم سرمایه ایجاد کنم. بعد مدتی همین پیکان را فروختم و با آن کارخانه ای راه اندازی کردم. کارخانه ای که در نهایت با توجه به اینکه در شرایط جنگ تحمیلی بودیم نتوانست روی پای خودش بایستد و متاسفانه تعطیل شد اما من انگیزه ام را از دست ندادم و در ادامه توانستم موفق شوم.»

بر اساس گفته های این کارآفرین ایرانی می توان گفت که کارآفرینی در نهاد همه وجود دارد:« من هیچ وقت ناامید نشدم. کارآفرینی در نهاد همه هست. همه می توانند کارآفرین باشند. اصلا اینکه گفته می شود فردی کارآفرین است و فرد دیگری نیست غلط است. همه نهاد کارآفرینی را دارند. این نهاد می تواند در برخی افراد خودش را پیدا کند. یکی هم هست که ممکن است شرایط محیطی و نگاهش نگذارد که کارآفرینی در او رشد کند.»

برچسب ها

پیکان
مطالب مرتبط بیشتر
محمود شیعی، رییس هیات مدیره باشگاه پیکان شد پیکان‌ها در خیابان‌های پایتخت رژه رفتند پیکان زردقناری در سال 1367 چقدر قیمت داشت؟ پیکان چگونه متولد شد؟ پیکان هنوز هواخواه دارد؛ مظنه از 2 تا 80 میلیون تومان! آتش گرفتن خودروی سواری در مشهد جان یک نفر را گرفت پیکان 80 میلیونی و ژیان 60 میلیونی پیکان 40 سال پیش به چه قیمتی خرید و فروش می‌شد؟ برای خرید پیکان چقدر باید هزینه کرد؟ بررسی تاریخچه تکامل نگاه ایرانیان به خودرو به عنوان سرمایه و ابزار کار پیکان آیینه کاری شده در شیراز رونمایی شد از نوک پیکان تا قله دنا قیمت جدید انواع خودرو پیکان در بازار تهران +جدول قیمت جدید انواع خودرو پیکان در بازار تهران +جدول قیمت جدید انواع خودرو پیکان در بازار تهران +جدول محموله بارگیری شده پیکان! پراید، نوستالژیک‌ترین خودروی ایرانی بعد از پیکان جریمه 90 هزار تومانی در انتظار تاکسی پیکان ها تاکسی پیکان از پایتخت می‌رود پراید و پیکان از سرویس مدارس حذف شوند خودروهایی که قیمت ندارند؛ پیکان 80 میلیونی! واژگونی خودرو در فولادشهر 6 مصدوم برجاگذاشت پیکان کلکسیونی 46 ساله چقدر قیمت خورد؟+عکس با 5 میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ سه کشته و دو زخمی در حادثه رانندگی محور اقلید به یاسوج اختلاف قیمت و کیفیت دو مشکل اصلی خودروهای جانشین پراید تردد تاکسی پیکان ها از شهریور ماه در تهران ممنوع است وقتی قرار بود قشم مرکز خودروسازی ایران شود پیکان دست دوم در بازار چند؟ +جدول کوئید و کوئیک جایگزین پراید می‌شوند تاریخچه پیکان +عکس نامی برازنده برای خودروهای امروزی +عکس برای خرید پیکان چقدر هزینه کنیم؟ + جدول قیمت به بهانه 50 سالگی «پیکان» و آغاز اکران مستند «این پیکان» 96 با کلاسیک‌ها لوکسترین پیکان+تصاویر پیکان دست دوم در بازار چند؟ +جدول تاکسی پیکان ها تا پایان سال از ناوگان تاکسیرانی حذف می شوند پراید و تیبا به سرنوشت پیکان دچار می‌شوند پیکان دست دوم در بازار چند؟ +جدول پیکان در بازار چقدر قیمت خورده است؟ پیکان دست‌سازی که دردساز شد ایران خودرو فرمان پیکان را به جلالی سپرد پیکان دست دوم در بازار چند؟ +جدول پیکان ماشین عروس یک زوج یونانی +عکس ایران و کره؛ پیکان و هیوندای وقتی پیکان 33 هزار تومان ارزش داشت+عکس پای خودروسازان به اتومبیلرانی باز شد پیکان از چرخه حمل و نقل حذف می‌شود جوانان 4 دهه گذشته با چه خودرویی روزگار گذراندند آن اسب و آن ارابه پیکان! پیش فروش پیکان جدید در وایبر و واتس آپ باتری به باتری پیکان و فورد شاسی بلند
Back to top