سعیدی:

تقویم مسابقات رالی خاورمیانه بسته شد

عصر خودرو: ناظر مسابقات رالی خاورمیانه گفت: در نشستی که برگزار شد تصمیم گیری مسابقات 2016 اتخاذ و تقویم مسابقات رالی خاورمیانه بسته شد.

Thursday 03 September 2015 - 18:53:00

تقویم مسابقات رالی خاورمیانه بسته شد

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سینا سعیدی رئیس کمیته رالی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: روز گذشته چهارشنبه 11 شهریور ، در کشور لبنان ،کنفرانس بین کشورهای عضو منا (کشور های خاورمیانه و شمال افریقا ) برگزار شد. 
وی ادامه داد: در این نشست که با حضور ناصر العطیه رئیس فدراسیون خاورمیانه و نایب رئیس فدراسیون جهانی ، انجام شد تصمیم گیری مسابقات سال 2016 اتخاذ شد. 

سعیدی افزود: در این نشست تقویم مسابقات رالی خاورمیانه بسته شد و تمام کشورهایی که در سال 2015 بودند امسال نیز حضور دارند و هیچ کشوری  از تقویم مسابقات حذف و یا به آن اضافه نشده است. 

ناظر مسابقات رالی خاورمیانه ، بیان داشت : ایران نیز مانند سال 2015 ، در این رقابت ها حضور دارد و دور سوم مسابقات در ایران برگزار می گردد. 

قهرمان اسبق سه سال پیاپی رالی کشور در سالهای 86 ، 87 ، 88 در ادامه افزود: دور اول این مسابقات در قطر ، دور دوم در کویت و دور سوم در ایران برگزار می شود ولی به جای اردیبهشت ماه  6 و 7 خرداد به صورت قطعی برگزار می شود. 

سعیدی در ادامه گفت : نماینده کشورمان حسین نبوی در این نشست حضور داشت و جزئیات بیشتر را پس از بازگشت وی در اختیار علاقه مندان قرار می دهیم. 

وی بیان داشت: شنبه و یکشنبه یکی از راندهای  مسابقات رالی خاورمیانه، در لبنان انجام می شود. 

سعیدی درباره حضور ایرانیان در این رقابت ها بیان داشت: تلاش می کنیم که در سال 2016 شرکت کننده داشته باشیم تا قهرمانان کشورمان نیز بتوانند در این رقابت بین المللی شرکت کنند.

برچسب ها

رالی خاورمیانه
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top