شاهکار رضوانی در خانه خواننده مشهور

عصر خودرو: چهره‎ها همیشه خودروهای بی‎نظیری می‎خرند. برخی اوقات این خودروها جزء خودروهای رده متوسطی هستند که خیلی از مردم توان خرید آنها را دارند وخیلی از مواقع خودروهای نایاب و گران‌قیمتی هستند که بیشتر مردم فقط می‌توانند رویای داشتن یکی از آنها را در سر بپرورانند.

Saturday 08 August 2015 - 16:07:00

شاهکار رضوانی در خانه خواننده مشهورشاهکار رضوانی در خانه خواننده مشهورشاهکار رضوانی در خانه خواننده مشهورشاهکار رضوانی در خانه خواننده مشهورشاهکار رضوانی در خانه خواننده مشهور

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از صبحانه ، بیست رضوانی یکی از این خودروهاست که حالا در پارکینگ کریس براون( خواننده مطرح آمریکایی) جا گرفته است.رضوانی جزء انتخاب‌های معمول خودروهای اسپرت نیست.

به نظر می‌رسد لامبورگینی، فراری و بوگاتی بیشتر مورد علاقه چهره‌ها باشند، ولی رضوانی چیزهای زیادی برای عرضه دارد. این خودرو به عنوان یک سوپراسپرت قیمتی در خور یک سوپراسپرت نیز دارد.براون برای داشتن این بیست 165 هزار دلار هزینه کرده و عکس‌های خودروی جدیدش را در اینستاگرام به نمایش گذاشته است.

با این پول او صاحب یک خودرو دست‌ساز از جنس فیبر کربن شده است. بیست می‌تواند در 2/7 ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر در ساعت برسد.حقیقتی درباره براون وجود دارد که او همیشه خودروهایش را شخصی سازی می‌کند. او یک بار متن ترانه خدا می‌داند را روی یک لامبورگینی گالاردو نقاشی کرد و یک آونتادور را به رنگ آبی درآورد. به نظر می‌رسد این بیست رضوانی نیز همین روزها دست خوش تغییراتی قرار بگیرد.

برچسب ها

رضوانی موتورز
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top