عضو شورای اسلامی شهر گرگان:

زیرگذر گلشهر و بهارستان امسال به مرحله نهایی می‎رسد

عصر خودرو : عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: زیرگذر گلشهر و بهارستان را امسال به مرحله نهایی می‎رسانیم و دو تقاطع دخانیات و روگذر گلشهر نیز کلنگ‎زنی خواهند شد.

Sunday 17 May 2015 - 11:23:00

زیرگذر گلشهر و بهارستان امسال به مرحله نهایی می‎رسد

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، ناصر گرزین اظهار کرد: شورای اسلامی گرگان در دوره چهارم یک شورای متفاوت، پویا و کارآمد است.

وی تصریح کرد: در عمل شورای اسلامی گرگان نشان داد که سعی و تلاش آن برای توسعه شهر گرگان است و این مهم از دو سالی که شورای اسلامی چهارم تشکیل شده مشخص است.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان خاطر‎نشان کرد: عملکرد شورا در احداث پروژه‎ها و در مباحث ترافیکی گواه تلاش و پشتکار شورای اسلامی چهارم است.

گرزین با بیان اینکه بسیاری از شعارهای انتخاباتی اعضای شورای اسلامی شهر گرگان در طی این دو سال محقق شده، گفت: در این مدت در بحث زیباسازی، گردشگری، ترافیکی، منظر شهری و عمرانی اقدامات خوبی صورت گرفته و اطمینان دارم در سال جاری نیز شاهد توسعه گرگان خواهیم بود.

پیگیر تله‎کابین و شهربازی مدرن گرگان هستیم

وی با بیان اینکه به دنبال آن هستیم که تله‎کابین گرگان را در سال جاری به نتیجه برسانیم، گفت: تله‎کابین در بحث گردشگری بسیار حائز اهمیت است و این مهم در سال جاری پیگیری خواهد شد.

این عضو شورای اسلامی گرگان با بیان اینکه تمام پروژه‎های نیمه‎تمام شهر گرگان در پایان سال به نتیجه خواهد رسید، افزود: حلقه گم شده  شهر گرگان شهر بازی مدرن است که بحث مطالعاتی آن به اتمام رسیده و امیدواریم بتوانیم در این خصوص اقدام کنیم.

گرزین با بیان اینکه سرمایه‎گذاری این شهر بازی با بخش خصوصی است، گفت: دومین سرمایه‎گذاری را در بحث ترمینال دنبال خواهیم کرد و در حال حاضر مزایده آن برگزار شده است.

زیرگذر گلشهر و بهارستان امسال به مرحله نهایی می‎رسد

وی با بیان اینکه امسال زیرگذر گلشهر و بهارستان به مرحله نهایی می‎رسد، اذعان کرد: دو پروژه دخانیات و روگذر گلشهر نیز امسال کلنگ‎زنی خواهند شد.

این عضو شورای اسلامی گرگان با بیان اینکه در سال همدلی و همزبانی امیدواریم شورای گرگان با همدلی به مردم خدمت کند، گفت: در سال گذشته 12 پارک محلی در گرگان احداث شد و این بیانگر این است که سرانه فضای سبز گرگان رو به افزایش است.

گرزین با بیان اینکه به عملکرد شورای اسلامی گرگان از 20 نمره 17 می‎دهم، گفت: امیدوارم با اقدامات خوب شورا نمره 19را در سال جاری به شورای شهر گرگان بدهم.

برچسب ها

پل روگذر
مطالب مرتبط بیشتر
پایان عمر پنج پل فلزی پایتخت خداحافظی با پل «گیشا» تا پاییز 70 میلیارد ریال برای روگذر ورودی باشت هزینه شد خداحافظی با پل گیشا بهره‌برداری از پل بلوار شهرداری روی اتوبان نیایش پل روگذر شهدای مدافع اهواز افتتاح شد افتتاح بزرگترین پل روگذر اردبیل در 2 مرحله عمر پل‌های فلزی تهران تمام شده‌است ساخت بزرگراهی رویایی در چین پروژه احداث پل ریلی بین دو کشور آغاز شد بار ترافیکی خیابان شریعتی روان سازی شد ساخت پل صدر مشکلی از مردم عادی حل نکرد احداث پل روگذر "تقی آباد" اتفاق مهم ترافیکی در جنوب تهران ریزش قسمتی از پل صدر صحت ندارد پل معلم کوه تنکابن دو نیم شد تکمیل پل روگذر بناب نیازمند تخصیص اعتبارات اضطراری است بهره‌برداری از پل‌های شرقی و غربی تقاطع ارتش ــ صیاد ــ امام علی تا پایان سال جاری ابتکار مدیریت شهری در ترمیم پل‌های سواره رو پایتخت مرمت پل های چهارگانه تقاطع بزرگراه شهید همت با بزرگراه شهید باکری طولانی‌ترین پل غرب تهران به بهره‌برداری می‌رسد هر گونه استفاده غیر درمانی از آمبولانس ها ممنوع است تصاویری از بزرگترین پل معلق خاورمیانه را ببینید پل روگذر خودرو در کنار پلیس‌راه بندر امام احداث می‌شود فاز دوم پل روگذر شهید نوری ساری افتتاح شد ساخت پل روگذر میدان 25 آبان با هدف کاهش بار ترافیکی ساخت پل روگذر پردیسان به زودی آغاز می‌شود
Back to top