رییس کمیته عمران شورای شهر تهران:

طرح زوج و فرد در پایتخت حذف می‌شود

عصر خودرو: رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با اشاره به حذف طرح زوج و فرد در شهر گفت: طرح اشاره شده تا پایان بهار به کمیسیون حمل و نقل شورای شهر ارسال و در صورت تصویب در شورای ترافیک اجرا می‌شود.

Sunday 26 April 2015 - 10:05:00

طرح زوج و فرد در پایتخت حذف می‌شود

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، اقبال شاکری با اشاره به اینکه ادامه پروژه صیاد از فاینانس و بودجه شهرداری نخواهد بود، اظهار داشت: در این بخش شورا شهر تصویب کرده است که تنها از مشارکت بخش خصوصی استفاده شود.

وی افزود: ادامه بزرگراه به صورت BOT خواهد بود ضمن اینکه ما باید با مطالعات دقیق و صحیح شرایطی را فراهم کنیم که بخش خصوصی ترغیب به مشارکت در این پروژه شود.

شاکری در ادامه با اشاره حذف طرح زود و فرد در تهران گفت: احتمال دارد این طرح برداشته شود و تبدیل به شاخص‌های آلایندگی خودروها شود.

به گفته شاکری چنانچه طرح اشاره شده به درستی در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تهیه شود، قطعاً نتایج خوبی در پی خواهد داشت.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: مقدمات طرح در حال حاضر در کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در حال بررسی است و بعد از اجرای این طرح دیگر پلاک مبنای تردد خودروها نخواهد بود و ویژگی خودروها و میزان آلایندگی آنها مبنای جریمه و ممانعت و توقف خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: تا پایان بهار مطالعات طرح اشاره شده به اتمام خواهد رسید و بعد از آن به کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر ارسال خواهد شد و بعد از آن برای تصویب نهایی به شورای ترافیک تهران ارسال خواهد شد.

وی گفت: با اجرای این طرح از این پس طرح زوج و فرد و محدوده آلایندگی کم و زیاد خواهیم داشت.

شاکری ادامه داد:‌با اجرای این طرح خودروها دسته‌بندی خواهند شد و بر اساس سال ساخت و نوع ویژگی  و همچنین برگه معاینه فنی وارد محدوده خواهند شدند.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران  افزود: معاونت حمل و نقل ترافیک قول داده است تا پایان خرداد طرح اشاره شده را آماده و به کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر ارسال کنند و بعد از تصویب طرح اجرا خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همزمان با 12 اردیبهشت ماه حدود 3 هزار شورایی با دریافت حکم از سوی ریاست شورای شهر تهران فعالیت خود را در دوره جدید در شهر تهران آغاز خواهند کرد.

 

برچسب ها

طرح زوج وفرد
مطالب مرتبط بیشتر
روایت علیخانی از خطای شورا در تصویب عوارض برای تردد زوج و فرد جزییات طرح جدید زوج و فرد «زوج و فرد» طرحی ناعادلانه از دید تهرانی‌ها شهرداری: قانونی پول می گیریم+سند همصدایی پلیس،دولت و شورا درتفسیر یک قانون طرح جایگزینی برای زوج و فرد تصویب نشده است 13 درصد از درآمدهای طرح ترافیک در سال جاری محقق شده است گزینه‌های نهایی جایگزین طرح زوج و فرد روی میز شورای ترافیک اثر بخشی طرح زوج و فرد کاهش یافته است اخذ عوارض زوج و فرد بر چه مبنایی صورت می‌گیرد؟ طرح زوج و فرد دائمی کارایی ندارد بررسی اصلاحات طرح زوج و فرد در جلسه شورای عالی ترافیک برای ورود به طرح زوج و فرد عوارضی تعلق نمی گیرد طرح حذف زوج و فرد هنوز به شورای شهر ارائه نشده است بررسی حذف طرح زوج و فرد در شورای عالی ترافیک چراغ قرمز پلیس برای حذف محدوده زوج و فرد طرح زوج و فرد پولی، بعد از تایید وزارت کشور اجرایی می شود مخالفت پلیس تهران با گسترش طرح زوج و فرد در روزهای پایان سال نرخ عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک جدید+جدول بساط کارت های شناور برچیده شده است هزینه ورود به محدوده زوج و فرد‌ نرخ‌گذاری‌ و تصویب شد تعیین کف و سقف عوارض طرح جدید ترافیک جزئیات طرح جدید ترافیک تهران تشریح شد اعلام مسیرهای اجرای طرح زوج و فرد در کرج فقط به یک درصد خودروهای عادی اجازه ورود دادند اما و اگرهای اجرای طرح جدید ترافیک در تهران شورا در جریان جزییات طرح جدید ترافیک نیست قرار نیست طرح زوج و فرد حذف شود موافقت ارگان‌های مختلف با اجرای طرح ترافیک جدید اعضای شورای شهر با کلیات طرح جدید ترافیک در سال 97 موافقت کردند کارتهای شناور غیرقانونی باطل شده اند تشریح ابهامات طرح ترافیک پیشنهادی جدید پایتخت غفلت از رینگ سوم در طرح ترافیک جدید حذف سالیانه طرح ترافیک در حد یک ایده است طرح بلاتکلیف اجرای طرح زوج و فرد در پایتخت تا ساعت 24 اجرای زوج و فرد سراسری با وجود کمبود مترو و اتوبوس جریمه ورود به طرح زوج و فرد چقدر است؟ اعلام زمان ثبت نام طرح ترافیک سال 97بعد از بازنگری در شورای شهر بازنگری در محدوده طرح ترافیک در شورای شهر کلید خورد کنترل مکانیزه خودرو‌های فاقد معاینه فنی فقط در محدوده زوج و فرد امکان پذیر است افزایش 80 درصدی نرخ طرح ترافیک لغو شد هزینه بالای آلودگی هوای تهران و اجرای کج‌دار و مریز «LEZ» نحوه اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در روز تحلیف روحانی از ابتدای اردیبهشت تنها آرم‌های ترافیک 96 معتبر است شرایط تردد خودروهای هیبریدی در طرح ترافیک اعلام شد 15 اسفند آخرین مهلت ارائه مدارک خبرنگاران برای دریافت طرح ترافیک 96 تهران تصویب یک فوریت"اخذ عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک ازخودروهای باپلاک سیاسی وسرویس سفارتخانه‌ها" چگونگی اخذ عوارض طرح ترافیک از خودروهای سفارتخانه‌ها و سازمان‌های بین المللی در دستور کار شورا احتمال توقف دوباره فروش طرح روزانه و هفتگی زوج و فرد بازگشت اجرای طرح ترافیک به حالت عادی چرا شهرداری طرح ترافیک روزانه و هفتگی می فروشد؟ اتمام اعتبار آرم‌های طرح ترافیک 94 روشن شدن دوربین‌های زوج و فرد و طرح ترافیک از صبح فردا تمهیدات پلیس پایتخت برای زوج وفرداز درمنزل آیا طرح زوج و فرد از درب منازل ادامه دارد؟ پلیس راهور: ورود به محدوده زوج و فرد ممنوع است تردد مجاز سرویس مدارس در محدوده زوج و فرد آیا دوربین‌های زوج و فرد خاموش است؟
Back to top