شهردار اردبیل:

عملیات اجرایی تقاطع غیرهم‌سطح ایستگاه سرعین آغاز می‌شود

عصرخودرو: شهردار اردبیل گفت: تا روز هفتم اردیبهشت پیمانکار جدید پروژه تقاطع غیرهم‌سطح ایستگاه سرعین معرفی شده و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

Thursday 16 April 2015 - 16:01:00

عملیات اجرایی تقاطع غیرهم‌سطح ایستگاه سرعین آغاز می‌شود

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم،‌ صدیف بدری در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: در سال گذشته رکود ساخت و ساز سبب به وجود آمدن مشکلاتی در بودجه شهرداری اردبیل شده بود چرا که شاهد این بودیم که 60 درصد ساخت و ساز در اردبیل کاهش داشته که با این وجود توانستیم بسیاری از پروژه‌های از قبل تعریف شده را عملی کنیم.

وی گفت: به جز پروژه تقاطع غیرهم‌سطح ایستگاه سرعین که به دلیل به وجود آمدن تغییراتی در نقشه اجرای آن عملیاتی نشده، تمامی پروژه‌های تعریف شده عملیاتی شده و انحرافات اجرایی نیز در متمم بودجه شکل اصلاحی به خود گرفت.

شهردار اردبیل افزود: در سال 93 و 94 با تمام توان شهرداری اردبیل در خدمت همشهریان بوده و تلاش می‌کنیم که برنامه‌های تعریف شده شهرداری اردبیل برای امسال نیز شکل عملیاتی به خود بگیرد که بر همین اساس پیمانکار جدید پل ایستگاه سرعین تا روز هفتم اردبیهشت‌ماه معرفی شده و عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.

بدری در مورد شرکت در انتخابات مجلس نیز تصریح کرد: قانون در این رابطه تکلیف را مشخص کرده و هر مدیری که بخواهد در انتخابات مجلس حضور داشته باشد باید قبل از موعد مقرر استعفا دهد که 6 ماه قبل از آغار انتخابات است.

وی بیان کرد: بنده در فعالیت‌هایی که در شهرداری اردبیل انجام داده‌ام در راستای رفتار انتخاباتی نبوده و سعی کردم که برای خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان تلاش کنم.

برچسب ها

اجرائيات
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top