مدیرکل حمل‌ونقل خراسان شمالی مطرح کرد

احداث 3 پایانه غیرمتمرکز در شهرستان بجنورد

عصرخودرو: مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های خراسان شمالی گفت: احداث سه پایانه غیرمتمرکز در بجنورد بر اساس نیاز مسافران در دستور کار قرار دارد.

Thursday 16 April 2015 - 14:07:00

احداث 3 پایانه غیرمتمرکز در شهرستان بجنورد

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سعید سبحانی اظهار داشت: تاکنون باوجود مشوق‌هایی که برای این موضوع در نظر گرفته‌ایم، هیچ شرکتی اقدام لازم برای افزایش رتبه درجه را انجام نداده است.

سبحانی افزود: این رتبه‌بندی‌ها بر اساس میزان خدمات و اقداماتی که توسط شرکت‌های تعاونی انجام می‌گیرد به آن‌ها اهدا می‌شود که متأسفانه تاکنون اقدام مناسبی توسط آن‌ها انجام‌نشده و همچنان شرکت‌های مسافربری این استان در درجه پنجم قرار دارند.

وی تصریح کرد: اختصاص آب گرم و چایی به مسافران، نصب تلویزیون، پذیرایی از مسافران، تحصیلات رانندگان، احترام به مسافران و سایر خدمات ازجمله مواردی است که در رتبه‌بندی شرکت‌ها محسوب می‌شود.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های خراسان شمالی با اشاره به جانمایی پایانه بجنورد ‌گفت: احداث سه پایانه غیرمتمرکز در بجنورد بر اساس نیاز مسافران در دستور کار قرار دارد.

سبحانی تصریح کرد: بر اساس آمار، 70 درصد مسافران از خروجی‌های بجنورد به سمت مشهد، 20 درصد به سمت شمال کشور و 10 درصد آنان نیز به‌سوی اسفراین سفر می‌کنند.

وی تصریح کرد: بر همین اساس احداث پایانه در مسیر مشهد در اولویت کاری مسئولان قرار دارد که پس از ساخت آن، احداث دیگر پایانه‌ها نیز آغاز می‌شود.

برچسب ها

پایانه
Back to top