جزییات ابلاغیه جدید گمرک در خصوص نحوه ارزش گذاری هوندا آکورد

عصر خودرو: گمرک ایران در بخشنامه‌ای خواستار تعیین ارزش گمرکی هوندا آکورد ساخت آمریکا و مونتاژ چین شد.

Wednesday 15 April 2015 - 13:34:00

جزییات ابلاغیه جدید گمرک در خصوص نحوه ارزش گذاری هوندا آکورد

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، خودروهای سواری HONDA ACCORD، در دو نوع ساخت امریکا و یا مونتاژ چین در بازار موجود است که بر اساس بخشنامه گمرک ایران ارزشگذاری هر کدام از این دو نوع از خودروی هوندا اکور توسط نمایندگی شرکت فامیلی موتور در ایران به فروش می‌رسد، متفاوت خواهد بود.

بر این اساس در کاراکتر اول تا سوم فرمت شماره شاسی (VIN) خودروهای هوندا آکور امریکایی-کانادایی عبارت «1HG» ثبت شده‌ در حالیکه در مدل مونتاژ چین همین خودرو در این بخش عبارت «LUC» نوشته شده است.

با توجه به بخشنامه گمرک جمهوری اسلامی ایران به مدیران گمرکات اجرایی نحوه ارزشگذاری این خودروی سواری بر اساس کشور سازنده و در نتیجه قیمت نهایی آن برای خریدار متفاوت خواهد بود.

برچسب ها

هوندا آکورد
مطالب مرتبط بیشتر
نگاهی به هوندا آکورد 2018 +تصاویر هوندا آکورد را بشناسید سامورایی کم‌هیاهو تویوتا آریون بهتر است یا هوندا آکورد؟ پیرمردهای دوست داشتنی در بازار خودرو ایران آکورد 2018، خودرو سال آمریکای شمالی سبزترین خودروی سال چشم‌‌بادامی‌‌های گوشه‌‌گیر برای خرید خودروی هوندا چقدر باید هزینه کرد؟ + جدول خرید Honda Accord EX در مناطق آزاد چقدر تمام می شود؟ 10 خودروی بازار جهانی، با کمترین هزینه‌ی تعمیر هوندا آکورد 2018 در خط تولید قرار گرفت +تصاویر و مشخصات‌فنی Honda سواری در مناطق آزاد چقدر تمام می شود؟ آکورد در ایستگاه دهُم 10نسل با هوندا آکورد (+عکس) رونمایی از هوندا آکورد 2018 +تصاویر هوندا آکورد را اقساطی و با تخفیف ویژه بخرید انتشار یک تصویر تبلیغاتی از هوندا آکورد 2018 خوش فروش‌ترین خودروهای کارکرده را بشناسید! نکاتی برای انتخاب راحت‌تر خودرو معرفی پرفروش‌ترین خودروها در ایالات متحده رونمایی از هوندا آکورد هیبردی 2017 دو‌راهی‌های خرید در بازار خودرو اگر می‌خواهید خاص باشید! حق انتخاب میان چند خودرو در بازار ایران ورود رسمی اولین خودروهای انگلیسی به ایران پس از 38 سال سوپر اسپرت هوندا رونمایی شد طرح فروش هوندا آکورد 2016 با تخفیف ویژه اعلام شد ارزش گمرکی خودروهای چینی وارداتی اعلام شد آخرین تصاویر هوندا آکورد 2016 هوندا آکورد 2016 با تغییراتی ملایم
Back to top