دو سدان هایبریدی و یک نسخه بنزینی از تویوتا در راه ایران

سه تویوتا وارداتی جدید در برنامه معین خودرو

عصر خودرو- شرکت معین خودرو در نظر دارد تا به زودی سه مدل جدید تویوتا لوین 1200، لوین هایبریدی و کرولا هایبریدی را نیز به صورت وارداتی به بازار ایران عرضه کند.

Saturday 24 February 2024 - 19:32:00

سه تویوتا وارداتی جدید در برنامه معین خودرو

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، معین خودرو که تا کنون دو مدل کرولا 1200 و 1500رابه صورت وارداتی به متقاضیان عرضه کرده و دو نسخه بنزینی و الکتریکی از هوندا را نیز در نمایشگاه خودرو شهرآفتاب 1402 رونمایی کرد در نظر دارد تا به زودی سه تویوتا دیگر را نیز به صورت وارداتی عرضه کند.

تویوتا لوین در واقع همان نسخه کرولا با نامی متفاوت است. این خودرو نیز همانند تویوتا کرولاهای 1.2 لیتری توربو 16 سوپاپ توانایی تولید حداکثر قدرت 116 اسب بخار و حداکثر گشتاور 185 نیوتون متر را دارد و گیربکس آن برای انتقال قدرت به محور جلو از نوع CVT با تعویض مصنوعی 10 سرعته است.
همچنین تویوتا لوین هیبریدی و کرولا هیبریدی هر دو ضمن بهره گیری از پیشرانه 1.8 لیتری تنفس طبیعی، از یک موتور الکتریکی نیز بهره می برند که در مجموع حداکثر توان این خودرو را به 140 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن را به 211 نیوتون متر می رساند ک از طریق یک گیربکس CVT به محور جلو منتقل می شود.
هنوز اطلاعاتی از جزئیات این محصولات مشخص نیست اما براساس شنیده ها، معین خودرو تعدادی از هر یک از مدل ها را در گمرک آماده عرضه دارد.
همچنین بر اساس آمار واردات 11 ماهه خودرو به کشور مشخص شده است که معین خودرو با واردات حدود 800دستگاه در بین سه واردکننده برتر خودرو از نظر تیراژ به حساب می آید و این موضوع نشان دهنده جدیت و عملگرا بودن این شرکت در برنامه های اعلامی در حوزه واردات خودرو است.

برچسب ها

معین خودرو
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top