پنجمین نمایشگاه خودرو تهران (74)

رویکرد «تازه» پیلسان در مارکتینگ خودروهای تجاری

عصر خودرو- توفیق یگانه مدیر بازاریابی مجتمع صنعتی پیلسان در حاشیه پنجمین اتواکسپو تهران در گفت‌وگو با خبرنگار عصر خودرو توضیحاتی را در خصوص رویکرد «تازه» پیلسان در حوزه مارکتینگ خودروهای تجاری عنوان کرد.

Tuesday 06 February 2024 - 10:30:00

رویکرد «تازه» پیلسان در مارکتینگ خودروهای تجاری

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»،  مجتمع صنعتی پیلسان یکی از قدیمی‌ترین زیرمجموعه‌های تجاری گروه ماموت است که در نمایشگاه خودرو امسال از محصول نسخه جدید کشنده خودرو با نام پیلسان 540 رونمایی کرد. این محصول جدید نسخه فیس لیفت خودرو پیلسان 480 به‌حساب می‌آید که علاوه بر مشخصات فنی متفاوت، از طراحی مدرن‌تر و امکانات رفاهی و ایمنی جدیدتری بهره می‌برد.

مدیر بازاریابی مجتمع صنعتی پیلسان در ابتدا بابیان این موضوع که نمایش هویت برند پیلسان در اولویت اهداف حضور این مجموعه در نمایشگاه خودرو تهران بوده است گفت: هویت‌سازی جدیدی که برای خودروهای تجاری پیلسان انجام‌شده در راستای معرفی بهتر کاراکتر خودرو تجاری بوده است.

تدوین هویت بصری جدید با هدف تغییر رویکرد و نگاه سنتی محصول محور با رویکرد برند محور انجام شد که در نمایشگاه های خودرو تبریز، اصفهان و یزد در طراحی غرفه استفاده شد. اما در نمایشگاه تهران و با توجه به حضور یکپارچه و منسجم گروه ماموت، امکان پیاده سازی صد در صدی هویت بصری هر شرکت به صورت مجزا امکان پذیر نبود. پس طراحی و ساخت ماکت خطی خودرو که به نوعی تلفیق گوریلا مارکتینگ با یک ایونت TTL بود و یا بهره‌گیری از هوش مصنوعی در تدوین کلیپ ها که اتفاقا بسیار مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت و به نوعی بازتاب آرکی تایپ جستجوگر (Explorer) برند پیلسان است اجرا شد.

 

یگانه اضافه کرد: درگذشته مجتمع صنعتی پیلسان همانند بسیاری دیگر از شرکت‌های تولیدکننده خودروهای تجاری در کشور صرفاً به سراغ تکنیک‌های بازاریابی تولید و فروش محور می‌رفت اما در سال گذشته با تغییر سیاست‌های مارکتینیگی به سراغ هویت‌سازی محصولات با استفاده از المان‌هایی رفته که کاراکتر محصولات را در ذهن مخاطب هدف حک کند. تغییر برچسب های کناری کشنده ها (دیکال) و استفاده از کانسپت فیل خشمگین که تناسب بیشتری با نام برند پیلسان دارد نیز در راستای پیاده سازی همین سیاست هاست.

مدیر بازاریابی پیلسان در انتها با اشاره به این‌که حرکت این شرکت به‌سوی سازمانی مدرن و چابک نه‌تنها در ظاهر بلکه در باطن هم اتفاق افتاده است گفت: اپلیکیشن پیلبان که یک اپلیکیشن مدیریت ناوگان یا FMS است در همین راستا تو تیم ماموت کانکت که از دیگر زیرمجموعه‌های گروه ماموت می باشد، توسعه یافته است و این شرکت قصد دارد تا در سال آینده محصولات تولیدی خود را به همراه مجموعه به‌صورت فابریک و از در کارخانه به‌صورت connected car روانه بازار کند.

برچسب ها

مجتمع صنعتی پیلسانپنجمین نمایشگاه خودرو تهران
مطالب مرتبط بیشتر
نمایش تیگو7 پرو Eپلاس در اتواکسپو تهران سبد گسترده محصولات ایران خودرو به نمایش درآمد خودرو الکتریکی فرداموتورز از برند جیلی سراتو با نسخه GT Line به ایران می آید گروه بهمن از دوچرخ تا هجده چرخ خود را برقی می‌کند گفت‌وگوی مهرداد خسروی با مدیران صنعت خودرو از سوی معین خودرو به نمایش درآمد؛ نخستین وارداتی برقی و بنزینی هوندا به ایران نخستین پیکاپ تیگارد رونمایی شد نمایش KMC Eagle در دو نسخه بنزینی و برقی تیگاردX35 با آپشن های جدید به نمایش درآمد آغاز فروش شارژر خودروهای برقی با برند X.VISION تجدید دیدار پلیس راهور فراجا با ISQI؛ تاکید دوباره بر ساخت مرکز تست تصادف امضا تفاهم‌نامه شش جانبه مشارکت در توسعه شبکه شارژ خودروهای برقی امضا تفاهم‌نامه همکاری گروه ماموت و گروه مپنا «اتفاقی جدید در راه است»‌/ منتظر چه محصولی از «اروین خودرو» باشیم؟ سومین تاکسی برقی ایران خودرو معرفی شد شرکت خودرو45 در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران آغاز به‌کار پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو با حضور ایران‌خودرو پیشروی ماموت در توسعه خودروهای تجاری متصل تیارا پرایم در اتواکسپو تهران رونمایی می‌شود نوادگان فولکس واگن در اتواکسپو تهران خبرهای خوب نماینده شاکمان در ایران: ارائه محصولات ویرا دیزل با استانداردهای 85 گانه جدیدترین ون باری و مسافری کشور در نمایشگاه خودرو تهران سروش دیزل با رنو-سامسونگ به نمایشگاه تهران می آید ستاره‌های برقی BMCARS در اتواکسپوی تهران حضور کوشا خودرو در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران حضور یکپارچه «گروه ماموت» در پنجمین اتو اکسپو تهران حضور ISQI در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران مجتمع صنعتی پیلسان دست پر به نمایشگاه می آید دیجیتالی شدن و تغییر چهره بازار خودروهای تجاری سبد محصولات پیلسان گسترده‌تر می‌شود آغاز فروش مرحله ای شاسی کامیون کمپرسی پیلسان با قیمت قطعی کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش توسط پیلسان حضور پررنگ پیلسان در شاه‌راه لجستیک کشور حضور مجتمع صنعتی پیلسان در نمایشگاه تحول صنعت خودرو مجتمع صنعتی پیلسان با شعار "حس خوب رانندگی" به نمایشگاه خودرو تهران می‌آید تحویل اولین سری کشنده 480 به متشریان "حس خوب رانندگی" با محصولات مجتمع صنعتی پیلسان
Back to top