پل استونز 01 ؛ وقتی پینین فارینا در چین طراحی کند! + تصاویر

عصر خودرو- پل استونز 01 توسط شعبه شانگهای پینین فارینا طراحی شده است. طراحی ظاهری این خودرو تا حدی شبیه به مدل شاسی بلند هفت نفره لندروور دیفندر به نظر می رسد. این خودرو به موتورهای الکتریکی روی دو محور مجهز شده که با یک پیشرانه بنزینی توربوشارژ 1.5 لیتری همراهی می شوند.

Tuesday 02 January 2024 - 17:34:00

پل استونز 01 ؛ وقتی پینین فارینا در چین طراحی کند! + تصاویرپل استونز 01 ؛ وقتی پینین فارینا در چین طراحی کند! + تصاویرپل استونز 01 ؛ وقتی پینین فارینا در چین طراحی کند! + تصاویرپل استونز 01 ؛ وقتی پینین فارینا در چین طراحی کند! + تصاویرپل استونز 01 ؛ وقتی پینین فارینا در چین طراحی کند! + تصاویرپل استونز 01 ؛ وقتی پینین فارینا در چین طراحی کند! + تصاویرپل استونز 01 ؛ وقتی پینین فارینا در چین طراحی کند! + تصاویرپل استونز 01 ؛ وقتی پینین فارینا در چین طراحی کند! + تصاویرپل استونز 01 ؛ وقتی پینین فارینا در چین طراحی کند! + تصاویرپل استونز 01 ؛ وقتی پینین فارینا در چین طراحی کند! + تصاویرپل استونز 01 ؛ وقتی پینین فارینا در چین طراحی کند! + تصاویرپل استونز 01 ؛ وقتی پینین فارینا در چین طراحی کند! + تصاویرپل استونز 01 ؛ وقتی پینین فارینا در چین طراحی کند! + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، پل استونز 01 آشکارا برای علاقمندان به حضور در فضای باز و مسیرهای خارج جاده ای طراحی شده است. برد حرکت این خودرو با پشتیبانی پیشرانه بنزینی 1113 کیلومتری عنوان شده است. همچنین، در درب عقب خودرو یک آشپزخانه کامل برای حضور در فضای باز تعبیه شده که با یک آلاچیق تاشو تکمیل می شود.

پل استونز 01 ابایی از نمایش لوکس بودن خود ندارد. طراحی شده توسط شرکت مطرح پینین فارینا، این خودرو زیبایی شناسی جعبه ای کلاسیک را با فناوری های مدرن در هم آمیخته است. با دو گزینه از نظر طول که امکان حمل شش یا هفت سرنشین را فراهم می کنند، پل استونز 01 گزینه ای مناسب هم برای خانواده ها و هم دوستداران حضور در مسیرهای خارج جاده ای است.

دو موتور الکتریکی و پیشرانه بنزینی توربوشارژ 1.5 لیتری این خودرو خروجی 469 اسب بخار نیرو و 740 نیوتن متری گشتاور را ممکن می سازند. در همین راستا، پل استونز 01 می تواند در 5.5 ثانیه سرعت خود را از صفر به 100 کیلومتر در ساعت برساند. در شرایطی که برد حرکت خودرو با موتورهای الکتریکی 234 کیلومتر عنوان شده است، پیشرانه بنزینی به عنوان یک افزایش دهنده برد می تواند وارد عمل شده و در مجموع امکان طی مسیر 1113 کیلومتری فراهم شود.

مجموعه ای از شش دوربین، رادارهای موج پنج میلیمتری، 12 حسگر اولتراسونیک و سه واحد لیدار، رانندگی ایمن و آگاهانه را تضمین می کنند.

یکی از ویژگی های جذاب پل استونز 01 آشپزخانه سبک کمپر-ون در درب عقب خودرو است. شما یک آشپزخانه قابل استقرار در این قسمت دارید که به صورت مرتب در درب عقب جاسازی شده است، با یک اجاق گاز القایی، محفظه آب آشامیدنی و یک آلاچیق تاشو تکمیل می شود.

در فضای داخلی نسخه شش سرنشین، صندلی هایی با قابلیت تنظیم به صورت مجزا و یک نمایشگر سقفی با قابلیت حرکت به سمت پایین تعبیه شده است که کابین را به یک سالن متحرک تبدیل می کنند. در نسخه هفت سرنشین نیز امکان تبدیل کردن کابین به یک تخت خواب سایز کینگ وجود دارد.

به رغم تمام جذابیت های خود، پل استونز 01 با رقبای سرسختی مواجه خواهد بود و وارد بازاری می شود که به طور فزاینده شیفته جذابیت های جعبه ای و سرسخت وسایل نقلیه ای مانند لندرور دیفندر است. این خودرو به جمع دیگر رقبای چینی مانند تانک 300 و هاوال رپتور می پیوندد که هر کدام برای کسب سهم از بازار جهانی رقابت می کنند.

با این وجود، چیزی که پل استونز 01 را متمایز می کند، ترکیب جسورانه طراحی کلاسیک، فناوری های پیشرفته و اشاره بی رودربایستی به لوکس بودن است. همچنین آلاچیق تاشو امتیاز اضافی برای خلاقیت می تواند به همراه داشته باشد.

برچسب ها

پینی فارینا
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top