33 میلیون تومان برای یک شب دور دور!

عصر خودرو- مازراتی، پورشه، بنز و بی‌ام و، پرشیا و سمند... از خارجی و داخلی همه جور خودرویی برای اجاره هست. ببین و سوا کن! بعضی هم برای جشن عروسی‌شان ماشین اجاره می‌کنند تا شعار «یک شب هزار شب نمی‌شود» را به بهترین نحو عملی کنند.

Sunday 31 December 2023 - 12:51:00

33 میلیون تومان برای یک شب دور دور!

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، روزنامه همشهری در گزارشی با این عنوان به پدیده اجاره خودروهای لوکس در پایتخت پرداخته است که در ادامه می‌توانید بخوانید:

البته کاربرد خودروهای اجاره‌ای به موارد گفته شده محدود نمی‌شود. استفاده برای گردشگران خارجی، مسافرت، رفتن به خواستگاری و معامله و جلسات کاری را هم می‌توان به فهرست کارایی چهارچرخ‌های استیجاری اضافه کرد.

33 میلیون اجاره برای یک شب

از پرشیا تا مازراتی، همه جور خودرویی در اینجا وجود دارد؛ رنگارنگ و متنوع. دیدن این همه ماشین مدل بالای لوکس چشم را خیره می‌کند. بیشتر کارایی خودروها برای جشن عروسی است. صاحب یک مرکز اجاره خودرو، می‌گوید: «دامادها مشتریان دائمی هستند و ترجیح می‌دهند برای جشن عروسی خود ماشین خارجی انتخاب کنند. »

اجاره مازراتی برای عروسی بدون راننده شبی 33 میلیون تومان و با راننده 27 میلیون تومان. پورشه برای جشن عروسی بین 15 تا 17 میلیون تومان. علاوه بر وجه بالای اجاره، باید یک چک ضمانتی به قیمت خودرو ارائه دهند. ماشین عروس از ساعت 9 تا 12 شب در اختیار داماد است و با هر ساعت دیرکرد مبلغ 700 هزار تومان باید بپردازد.

دوردور از دل کویر تا خیابان‌های شلوغ شهر

از دیگر مشتریان پروپاقرص اجاره خودروها کسانی هستند که علاقه زیادی به کویر دارند. ماشین‌سواری در کویر را سرگرمی خوبی برای خود می‌دانند. یک کارشناس یک مرکز اجاره خودرو دیگر، درباره ماشین‌سواری در کویر به نکته جالبی اشاره می‌کند: «برای سفر به کویر بیشتر ماشین‌های شاسی‌بلند اجاره می‌شود، آن هم برای چند روز.» البته بعضی از جوانان هم ماشین اجاره می‌کنند تا در خیابان‌های پایتخت دوردور کنند. وی می‌گوید: به‌طور مثال برای خودرو X3 باید چک صیادی به مبلغ خود ماشین علاوه بر 100 میلیون ودیعه داده ‌شود. مبلغ اجاره هم هست. بعد از تحویل ماشین چک و ودیعه بازگردانده می‌شود اما یک و نیم میلیون تومان را نگه می‌داریم که اگر فرد جریمه شد یا خلافی داشت تسویه کنیم. در غیر این‌صورت همه مبلغ برای او واریز می‌شود.»

صاحب مرکز اجاره خودروی دیگری نیز به استقبال گردشگران خارجی از ماشین‌های اجاره‌ای اشاره می‌کند و می‌گوید:‌ «بسیاری از مشتری‌های ما گردشگران خارجی هستند. بعضی از خودروها برای امور تشریفاتی یا رفتن به فرودگاه بین‌المللی اجاره می‌شوند. مثلا پرادو با راننده 10 ساعت در اختیار، 6 میلیون و 800 هزار تومان. بنز و بی‌ام‌و هم همین قیمت را دارد. پورشه ماکان برای 10 ساعت، 12 میلیون تومان.»

برچسب ها

اجاره خودرودور دور
مطالب مرتبط بیشتر
بیت‌کوین و ارز در ازای اجاره خودرو! اجاره خودرو| سفری به‌یادماندنی با ماشین‌ دلخواه خود را تجربه کنید اجاره کامارو در کیش اجاره ماشین در کیش بدون چک مجوز سفر بین شهری و شبانه با خودروی شخصی خودروی شما گنج پارک شده شما! 70 هزار تذکر لسانی و توقیف 2500 خودرو انجام بیشترین دور دورهای شبانه در سه بلوار پایتخت کسب درآمد عالی از خودروی شخصی با اجاره خودرو بدون راننده غول اجاره خودروی آمریکا به خاطر کرونا ورشکست شد چرا نباید خودرو اجاره کنیم؟! کاربرد‌های جالب اتومبیل‌های اجاره‌ای در ژاپن دور دور کردن خط قرمز پلیس است جولانگاه دور دوربازان در پایتخت توضیحات سردار رحیمی درباره برخورد با آقازاده‌های لاکچری سوار پلیس به دور دور رانندگان متخلف پایان داد توقیف 12 هزار خودروی لاکچری در سال 97 به خاطر "دور دور" توقیف 150خودروی لاکچری به جرم دور دور در تهران توقیف 150 خودرو لاکچری به دلیل دور دور کردن در خیابان‌های شمال تهران برخورد با «دور دور» 600 خودرو در عملیات «ظفر 5 » پلیس اصفهان آغاز اجرای طرح پلیس اصفهان برای مقابله با «دور دور» و «سگ‌گردانی» ممنوعیت اجاره یا خرید خودروی لوکس کورس درون شهری؛ عامل مرگ و مزاحمت جریمه 80 میلیونی و 3 سال حبس در انتظار بچه پولدار‌هایی که با شیر و ببر «دور دور» می‌کنند دوردور با حیوانات وحشی جرم است مظنه بازار خودروهای اجاره‌ای در ایران دور دورهای شبانه بچه پولدارها روی اعصاب مردم توقیف یک ماهه خودروی دور دورکنندگان اجاره خودرو بدون راننده از فرودگاه گیلان مهیا شد کاهش "دوردور" در تهران خدمات اجاره خودرو؛ اجاره خودرو کمیل چه خدماتی ارائه می‌دهد؟ چگونه بنز اجاره کنیم اجاره خودرو در تهران چگونه است؟ رشد 2 برابری بازار اجاره خودرو در عصر فناوری انگلیس قوانین اجاره خودروها را دشوار می‌کند نرخ اجاره خودروهای لوکس در مناطق آزاد نرخ اجاره 29 مدل خودرو در شهر تهران + جدول اجاره‌های میلیونی خودروهای لوکس + جدول قیمت آژانس‌های اینترنتی غیر مجاز هستند بازار داغ اجاره خودروهای لوکس لیست قیمت خودروهای اجاره‌ای در دهه اول محرم Rich Kids موقتـی اجاره روزانه S500، یک‌میلیون و 200 هزار تومان!
Back to top