مردم در انتخاب رنگ خودرو نیز محدودیت دارند

عصر خودرو- عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: نقش دولت در صنعت خودروسازی باید به صفر برسد و دولت هیچ دخالتی در قیمت‌گذاری و انتخاب مدیران عامل این صنعت نداشته باشد.

Sunday 29 October 2023 - 19:49:00

مردم در انتخاب رنگ خودرو نیز محدودیت دارند

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خانه ملت، عبدالناصر درخشان درباره وضعیت بازار خودرو، گفت:واردات خودرو طی سال‌های گذشته محدود بوده است. مصرف‌کننده به راحتی کیفیت نامطلوب خودروهای داخلی را تشخیص می‌دهد.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در صورتی که واردات خودرو به درستی انجام شود، خودروسازان می‌توانند خودروهای تولیدی را با قیمت‌های موردنظر خود به فروش رساند زیرا در شرایط رقابتی مصرف‌کننده امکان انتخاب خودرو را خواهد داشت و ناچار به خرید خودروی داخلی نیست.

وی اضافه کرد:در شرایط فعلی از یک سو تولیدکننده از قیمت خودرو ناراضی است و ادعا می‌کند که خودرو را با زیان انباشته به فروش می‌رساند و از سوی دیگر مصرف‌کننده نیز ناچار است این خودروهای بی‌کیفیت را با قیمت‌های گزاف خریداری کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه واردات نه تنها به نفع مصرف‌کننده واقعی است بلکه به نفع تولیدکننده نیز است، ادامه داد: در حال حاضر مردم در انتخاب رنگ خودرو نیز محدودیت دارند و حتی خودروها طی ده سال اخیر نیز تغییری نداشته و زمانیکه خودروی تولیدی فعلی را با همان نوع خودرو که چند سال پیش تولید شده، مقایسه کنیم، نمی‌توان خودروی جدید را شناسایی کرد زیرا خودروهای تولیدی داخلی پیشرفت و ارتقایی طی سال‌های اخیر نداشتند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: نقش دولت در صنعت خودروسازی باید به صفر برسد و دولت هیچ دخالتی در توزیع، قیمت‌گذاری و انتخاب مدیران عامل این صنعت نداشته باشد.

برچسب ها

رنگ خودرو
مطالب مرتبط بیشتر
افتتاح بزرگ‌ترین خط رنگ پلیمری در شرق کشور محبوب ترین رنگ خودرو چیست؟ تولید رنگ مقاوم به سایش برای خودرو انجمن خبرگان رنگ خودرو تشکیل شود خاص‌ترین رنگ‌های خودرو در جهان روش‌های تشخیص رنگ شدگی بدنه خودرو کارکرده چیست؟ خشک کردن رنگ بدنه خودرو با استفاده از امواج مادون قرمز محقق شد پرطرفدارترین رنگ خودرو در میان زنان و مردان ایرانی نقاشی و بازسازی کامل بدنه خودروهای کلاسیک خودرو‌هایی که رنگ‌های خاصشان، ارزش آن‌ها را بالا برده است تست دوام رنگ در محفظه خورشیدی نیسان رنگ سفید محبوترین رنگ خودرویی در میان مردم بررسی بازار انواع مواد مختص ‌ترمیم و نگهداری رنگ اتومبیل + قیمت رنگ های محبوب بازار خودرو در سطح بین الملل پیش بینی شد خودرو، در هر رنگی که بخواهید! چگونه خط افتادگی روی بدنه خودرو را بر طرف کنیم؟ مردم دنیا بیشتر چه رنگ خودرویی می‌خرند؟ تبدیل شدن رنگ مشکی به رنگ مورد علاقه خودروی تعدادی از مردم دنیا نکات مهم نگهداری از رنگ خودرو در فصل سرما و بارندگی اشتباهات رایجی که هنگام شستشوی خودرو مرتکب می‌شویم خودرو چگونه رنگ‌آمیزی می‌شود؟ رنگ خودرویتان در مورد شما چه می‌گوید؟ تغییر رنگ خودرو امکان پذیر است؟ معرفی محبوب‌ترین رنگ‌های خودرو در جهان به تفکیک قاره رنگ‌های مشکی و خاکستری در خودران‌ها خطر مرگ را افزایش می‌دهد ارائه سیستم رنگی هوشمند با قابلیت تغییر رنگ سطوح نقره‌ای، رنگ مورد علاقه خریداران خودرو
Back to top