ایسکرا با جدیدترین محصولات خود در نمایشگاه قطعات تبریز حضور یافت

عصر خودرو- شرکت ایسکرا اتوالکتریک ایران با هدف معرفی جدیدترین و پیشرفته‌ترین محصولات خود در بیست و هفتمین نمایشگاه قطعات تبریز حضور یافت.

Thursday 28 September 2023 - 18:26:00

ایسکرا با جدیدترین محصولات خود در نمایشگاه قطعات تبریز حضور یافت

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، جبارعلی ذاکری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی در حاشیه افتتاحیه بیست و هفتمین نمایشگاه قطعات تبریز و در بازدید از غرفه شرکت ایسکرا گفت: ایسکرا به عنوان یک شرکت دانش بنیان به اهداف مهمی در این صنعت رسیده است.

ذاکری ضمن ابراز خرسندی از اقدامات ایسکرا در حوزه داخلی سازی استارت و دینام خودرو اظهار کرد: این شرکت توانسته با بیشترین سطح از داخلی سازی قطعات دینام و استارت، سبب کاهش واردات در این حوزه شود. همچنین این شرکت در عرصه کمیت و کیفیت و صادرات از رشد خوبی برخوردار است که جای تقدیر دارد.

گفتنی است ایسکرا از شرکت‌های زیر مجموعه کروز به عنوان یک‌ شرکت دانش بنیان طراح و تولیدکننده انواع دینام خودروهای سواری مختلف و نیز انواع استارت موتورهای احتراقی تا ظرفیت 2 لیتر است.

موتور فن، انواع استارت و دینام، روتور و استاتور دینام، اتوماتیک استارت، گیربکس استارت از مجموعه قطعاتی است که در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

نکته دیگر آنکه 90 درصد از اجزای استارت و دینام‌های تولیدی ایسکرا داخلی‌سازی شده است. در این مجموعه حدود 550 نفر به طور مستقیم و حدود 100 نفر به صورت غیر مستقیم شاغل هستند. این شرکت با کسب مجوزهای لازم از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری عنوان شرکت دانش‌بنیان در زمینه طراحی استارت و دینام را به خود اختصاص داد و به این ترتیب تنها شرکت در حوزه تولید این محصول برای خودروهای داخلی شناخته شده و توانسته طراحی و ساخت انواع استارت و دینام را بومی‌سازی کند. در حال حاضر ایسکرا با استفاده از دانش متخصصان خود طراحی و تولید استارت و دینام برای خودروهای جدید را انجام می‌دهد و اولین صادر کننده استارت و دینام است.

ایسکرا در بیست و هفتمین نمایشگاه تخصصی قطعات، مجموعه‌ها و صنایع وابسته خودرو تبریز از تاریخ 4 تا 7 مهرماه در ساعت 16 تا 21 در محل برگزاری نمایشگاه‌های تبریز، سالن امیر کبیر میزبان بازدیدکنندگان است.

برچسب ها

نمایشگاه خودرو و قطعات یدکی تبریزشرکت ایسکرا اتوالکتریک ایران
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top