شاسی بلند دو دیفرانسیل 215 اسب بخاری ایلیا آماده ورود به خیابان ها شد

صدور مجوز شماره‌گذاری دایون Y7

عصر خودرو- شرکت خودروسازی ایلیا از دریافت مجوز و آغاز شماره گذاری محصول جدید دایون Y7 خبر داد.

Wednesday 27 September 2023 - 17:56:00

صدور مجوز شماره‌گذاری دایون Y7111صدور مجوز شماره‌گذاری دایون Y71

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، دایون Y7 به موتور 2.4 لیتری توربوشارژ مجهز شده که این پیشرانه نیز محصول میتسوبیشی و با کد 4K22 است. دایون Y5 با پیشرانه خود می‌توانست حداکثر 202 اسب‌بخار را تولید کند اما حال پیشرانه جدیدی که روی دایون Y7 نصب شده، می‌تواند تا مرز 215 اسب‌بخار و 320 نیوتن‌متر را تولید کند و این نیرو را از طریق همان گیربکس 6 سرعته خودکار به هر چهارچرخ منتقل کند. 

روی دایون Y7 همان آپشن‌های قبلی دایون Y5 بکار رفته و لذا روی این شاسی‌بلند نیز تجهیزاتی مثل صفحه نمایش 8 اینچی لمسی ، تودوزی و فرمان چرم، 8 بلندگو، سیستم Keyless  و استارتر، تنظیم برقی صندلی راننده، سانروف برقی، دوربین دید عقب، سیستم کروز کنترل، قابلیت استفاده برای 7 سرنشین، رینگ 17 اینچی آلومینیومی، کنترل مستقل سیستم تهویه مطبوع ردیف عقب و ... بکار رفته است. اما باید گفت که دایون Y7 کمی لیست کامل‌تری در این بخش دارد و سیستم‌هایی نظیر سیستم کنترل پایداری (ESC)، چراغ‌های روشنایی در روز (Daylight)، سیستم مانیتورینگ فشار باد تایرها (TPMS)، سیستم چراغ اتوماتیک (Autolight) و سیستم برف پاک کن اتوماتیک مجهز به سنسور باران نیز روی این خودرو بکار رفته است.
مدل پلاس که به درخواست مشتری توسط شرکت کیان موتور وارنا روی دایون Y5 اجرا می‌شد، روی دایون Y7 نیز قابل اجرا است. آپشن‌های مدل پلاس شامل دوربین 360 درجه، سیستم تشخیص نقطه کور و سنسور پارک جلو و عقب است و می‌توانید روی دایون Y7 نیز نصب کنید.
شرکت خودروسازی ایلیا هنوز نحوه آغاز فروش این محصول را اعلام نکرده است.

برچسب ها

دایون Y7
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top