جدیدترین محصول ایران خودرو برای نخستین بار در معرض دید عموم قرار گرفت:

ری‌ری با موتور 160 اسب بخاری + کاتالوگ رسمی

عصر خودرو- جدیدترین پروتوتایپ خودرو ری‌را به عنوان جدیدترین محصول ایران خودرو برای نخستین بار در معرض دید عموم قرار گرفت. این خودرو که با عنوان پروژه K125 شناخته می شود اکنون با نام نهایی "ری‌را" قرار است با موتور 160 اسب بخاری به بازار عرضه شود.

Friday 01 September 2023 - 13:48:00

ری‌ری با موتور 160 اسب بخاری + کاتالوگ رسمی111ری‌ری با موتور 160 اسب بخاری + کاتالوگ رسمی

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»؛ این کراس اوور ساب کامپکت 4.3 متر طول دارد و از نسخه به روز شده موتور EF7 با نام EFP استفاده می کند. این موتور 1.7 لیتری توربو توان تولید 160 اسب بخار قدرت و 240 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و این بازده را از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک /DAE به چرخ های جلو این کراس اوور منتقل می شود. بر اساس کاتالوگ این خودرو 1425 کیلوگرمی در 10.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد و  تا 195 کیلومتر بر ساعت هم سرعت میگیرد.

ری‌را در لیست آپشن های خود مواردی همچون ای‌کانتکت، دوربین 360 درجه، سنسور پارک جلوو و عقب، سیستم پایش فشار باد تایرها، دوربین دید عقب، صندلی چرمی با قابلیت تنظیم برقی در 6 جهت برای راننده و 2 جهت برای شاگرد به همراه گرمکن، فرمان برقی، آینه الکتروکرومیک، آینه های برقی جانبی، نورپدازی داخل کابین، سانروف، دو نمایشگر 12 اینچی، کروز کنترل، سنسور نورو و باران، ورود و استارت بدون کلید، کیک سنسور در صندوق عقب، در برقی صندوق عقب و اهرم تعویض دنده الکترونیکی را دارد.
در بخش سیستم های ایمنی نیز این کراس اوور به سیستم هایی همچون ESP، ترمز پارک برقی، سیستم کمک به حرکت رد سربالایی، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، سیستم کنترل کشش، ترمز کمکی و سیستم ABS و EBD مجهز شده است.
هنوز اطلاعات دقیقی در مورد قیمت و زمان عرضه این خودرو اعلام نشده ولی روند تغییر و افزایش جزئیات در نسخه جدید پروتوتایپ نشان می دهد که ری‌را یه قدم به بازار نزدیک تر شده است.

برچسب ها

ری را
Back to top