به‌روزترین، ایمن ترین و با کیفیت ترین برند یک دهه اخیر بازار خودرو ایران

فونیکس چگونه همواره یک قدم از بازار خودرو ایران جلوتر بوده؟

عصر خودرو- یکی از مهمترین نقد ها به بازار و صنعت خودرو ایران بعد از ممنوعیت واردات؛ عدم عرضه خودروهای به روز همگام با استاندارد های معتبر جهان است. در این بین چینی ها حضور پررنگ اما نسبتا کم تیراژی طی حدود یک دهه گذشته در بازار ایران داشته اند و بسیاری از گزینه های چینی حاضر در بازار ایران در زمره خودروهای کم فروش در بازار چین و برخی بازارهای درجه چندم صادراتی بوده اند اما در این بین، برند چری که با دو برند ام‌وی‌ام و فونیکس در بازار یاران حضور دارد همواره اقدام به عرضه محصولات به روز با بالاترین سطح استاندارد، ایمنی، امکانات و مشخصات فنی به بازار ایران کرده و در زمره معدود برند های خودرویی بازار ایران قرار دارد که همگام با توسعه جهانی تازه های بسیاری را به بازار ایران عرضه کرده و همواره در این مسیر حرکت می کند.

Tuesday 22 August 2023 - 19:58:00

فونیکس چگونه همواره یک قدم از بازار خودرو ایران جلوتر بوده؟

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» بازار خودرو ایران با ممنوعیت واردات خودروها به خودروهایی بسنده کرده بود که در بهترین حالت گیربکس اتوماتیک چند نسل قبل را استفاده می کردند و مهم ترین آپشن آن ها چراغ های LED روشنایی در روز بود. در همین شرایط برند چری با برند پریمیوم فونیکس در بازار ایران رانندگی خودران سطح 3، تکنولوژی های ایمنی بر پایه بوش آلمان در بالاترین سطح و آپدیت های روز، پیشرانه های قدرتمند با تزریق سوخت مستقیم و گیربکس های به روز دو کلاچه و ... را معرفی کرد. محصولات فونیکس در بازار ایران همگی مشابه محصولات تولیدی برای کشورهای مهمی همچون استرالیا، آفریقای جنوبی، عربستان، روسیه و ...با استاندارد روز عرضه می شوند و حتی محصولی مانند فونیکس FX که موفق به کسب 5 ستاره ایمنی یوروان‌کپ شده نیز به سبد محصولات فونیکس در ایران اضافه شده است. کسب استاندارد ایمنی EuroNCAP آن هم به صورت کامل و 5 ستاره حتی برای برخی برند های معتبر ژاپنی و اروپایی نیز سخت است و FX نخستین خودرو چینی بازار ایران به حساب می آید که موفق به کسب امتیاز کامل در این آزمایش ایمنی شده و از این جهت، این محصول بر اساس مستندات قابل قبول اروپایی، خودرویی به روز و ایمن است و طبیعتا کیفیت بالای ساخت و طراحی آن را نشان می دهد.

فونیکس FX یک محصول ساده نیست بلکه نخستین خودرو از نسل چهارم محصولات برند چری چین به حساب می آید که پس از 7 سال غیبت از بازار خودرو استرالیا موجب بازگشت چری به بازار مهم استرالیا نیز شده است. این خودرو از نظر کیفیت، ایمنی، قوای محرکه و امکانات یک نقطه عطف در محصولات چری به حساب می آید که با برند فونیکس در ایران شناخته می شود و پایه گذار زیربرند جدید اومودا در سبد محصولات چری است.
مدیران خودرو با تولید حدود صد هزار خودرو در سال گذشته، بزرگترین خودروساز خصوصی کشور به حساب می آید که بعد از ایران خودرو و سایپا در رتبه سوم تولید قرار دارد و طبیعتا با این حجم بالای فروش بیش از دیگر برند ها و خودروسازان در مرکز توجه مشتریان و بازار قرار دارد. همچنین بدون شک تنها خودروسازی که به‌روز ترین محصولات خودرویی را به بازار کشور عرضه می کند مدیران خودرو است که حتی برخی محصولات این خودروساز زودتر از بازار روسیه ، عربستان و ... به بازار ایران عرضه می شود و طی سال های متوالی ایران بزرگترین و مهمترین بازار صادراتی برند چری به حساب می آمده و این روند همچنان ادامه دارد. حال در این شرایط که یک خودروساز، به روز ترین محصولاتش را در بین محصولاتش نه چندان به روز دیگر خودروسازان با بالاترین سطح کیفی و ایمنی با به روز ترین مشخصات فنی و امکانات به بازار ایران عرضه می کند نمی توان از اهمیت بالای حضور ام وی ام و وفونیکس در بازار ایران به دلیل اثرگذاری برای به روز بودن بازار خودرو ایران به سادگی گذشت. مطمئنا در بازار بسته و محدود ایران حتی اگر چری اقدام به عرضه محصولات تاریخ گذشته و قدیمی می کرد عملا در چرخه رقابت باقی می ماند اما در بسیاری از بازه های زمانی این شرکت محصولاتی را به بازار عرضه کرده که همواره از رقبایش یک سر و گردن از نظر تکنولوژی بالاتر بوده در حالی که می توانست بدون توجه به این نکته نیز به فعالیت و کسب سودش در بازار ایران ادامه دهد.

برچسب ها

فونیکس
مطالب مرتبط بیشتر
سامانه یکپارچه فروش خودرو برای خودروهای فونیکس باز شد + جزئیات ثبت نام در جشنواره خلاقیت فونیکس، برنده سفر به چین باشید جریان سبز فونیکس به راه افتاد+گزارش تصویری گشودن افق‌هایی تازه برای تجربه مشتریان نگاهی کوتاه به تاریخچه طراحی خودرو تجربه ای جذاب از لیگ بولینگ برای مالکان خودروی اف ایکس مزایای «جریان سبز فونیکس» در قیاس با سایر فناوری‌های خودروهای الکتریکی تحول تکنولوژی خودرو از موتورهای احتراق داخلی به موتورهای برقی روح جاری فونیکس در شهرهای مختلف کشور فونیکس در آستانه تحولی بزرگ در صنعت خودرو سرویس ویژه VIP پارکینگ برای خودروهای تیگو 8 پرو و تیگو 8 پرو مکس جشن سالانه باشگاه مشتریان Fownix برگزار شد+گزارش تصویری ارائه محصولات جدید و جذاب فرصتی برای جایگزینی رادارهای برخورد جلو: با آسودگی پلک بزن! زمان فروش نقدی و آنلاین محصولات MVM و فونیکس اعلام شد+جدول کروز کنترل هوشمند: پدال‌ها را به من بسپار! غول دو دیفرانسیل در کنار آقای بازیگر رادارهای خطی در خودروهای فونیکس: انحراف ناپذیر! تکنولوژی PEPS: ارتقاء مرزهای رفاه و امنیت خودرو توسط فونیکس تنها کراس اوور AWD صفرکیلومتر بازار ایران با برند فونیکس رادارهای نقطه کور: وقتی حادثه خبر می‌کند آغاز فروش فونیکس FX پریمیوم+قیمت تکنولوژی به وقت حفظ جان‌ها قیمت جدید محصولات فونیکس + جدول فروش اقساطی فصل جدیدی در ارائه خدمات اختصاصی به مشتریان ویژه برند فونیکس هنر متحرک جدید فونیکس رونمایی شد+عکس فروش فونیکس FX آغاز شد+قیمت فونیکس اف‌ایکس، نزدیک‌تر از همیشه کسب 5 ستاره یورو انکپ برای اومودا 5 انتشار نتایج ارزیابی FX از نگاه صاحب‌نظران اصفهان: اولین ایستگاه برای رخ نمودن FX سریعترین خودروی مونتاژی کشور، زیر پای راننده حرفه‌ای نمایش فونیکس FX در جعبه تاریک هنر متحرک فونیکس خدمات ویژه برای مالکان خودروهای فونیکس در جام جهانی قطر تست درایو فونیکس اف‌ایکس: از دیدگاه کارشناسان تا نگاه مشتریان یک هفته تا قرعه‌کشی بزرگ فونیکس شاسی بلند جدید فونیکس FX روانه بازار ایران شد سیمای اف ایکس (FX)، خون تازه در رگ‌های بازار خودرو برند فونیکس در نمایشگاه‌ خودرو زنجان و ارومیه+ گزارش تصویری پنج دلیل برای انتخاب تیگو 7 «آی ای»؛ در ستایش اعتماد یک فونیکس تا قطر راه است! «هنر در حرکت»: نوآوری فونیکس در بازی نور و سایه آغاز همکاری برند فونیکس با کوروش محمدخانی برگزاری انجمن تکنولوژی برای اولین بار برای مالکان خودروی تیگو 8 پرو اولین سری آریزو 6 پرو تحویل مشتریان شد غول جدید فونیکس در ایران آریزو 6 پرو با قیمت یک میلیارد و 60 میلیون تومان آمد ملاقات با نخستین سدان فونیکس تیگو 8 پرو، هوشمندترین و لوکس ترین شاسی بلند مونتاژی ایران از برند فونیکس چه می دانید؟ خدمات متفاوت برای مشتریان فونیکس آیا تیگو8 پرو انتخابی مناسب است؟ فونیکس تیگو 7 پرو به زودی در خیابان ها قیمت تیگو8 پرو اعلام شد+ویدیو رونمایی هوشمندترین خودرو تولید داخل را بشناسید گزارش تصویری غرفه آسان کار پادرا در چهارمین نمایشگاه خودرو استان البرز
Back to top