نخستین رالی گردشگری خزر تا خلیج فارس آغاز شد

ایران "مکث" می‌خواهد

عصر خودرو-نخستین رالی گردشگری خزر تا خلیج‌فارس از 8شتم اردیبهشت‌ماه و از ساحل چمخاله در استان گیلان کار خود را آغاز کرد. این سفر 6 روزه 2300 کیلومتری، با بیش از 60 اتومبیل دو دیفرانسیل و بیش از 120 نفر همراه از دریای خزر آغاز می‌شود و طی 6 روز با گذر از 6 استان در جزیره کیش واقع در خلیج‌فارس به اتمام می‌رسد.

Sunday 30 April 2023 - 12:50:00

ایران "مکث" می‌خواهدایران "مکث" می‌خواهدایران "مکث" می‌خواهدایران "مکث" می‌خواهدایران "مکث" می‌خواهدایران "مکث" می‌خواهد

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این برنامه توسط دبیرخانه دائمی رالی گردشگری خزر تا خلیج‌فارس زیر نظر کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران  توسط شرکت مدیریت رویداد آریانا و با حمایت شرکت‌های مکث موتور، لاستیک بارز و روغن‌موتور موتوسل برگزار می‌شود.

در این رالی، 60 خودرو دو دیفرانسیل از برندهای مختلفی همچون مکث موتور کلوت، کی‌ام‌سی تی8، یواز پاتریوت، نیسان رونیز، لندکروزر اتاق 100، رنج روور، دیفندر، شورولت بلیزر، تویوتا هایلوکس، تویوتا اف‌جی‌کروزر و ...حضور دارند. هر خودرو با دو نفر سرنشین(یک نفر راننده و یک نفر نقشه‌خوان) از روز نهم اردیبهشت‌ماه از ساحل چمخاله واقع در استان گیلان مسیر خود را آغاز کرده‌اند. شرکت‌کنندگان در این رالی باید بر اساس نقشه‌ای که قبل از حرکت در اختیارشان قرارگرفته، در طول این مسیر  با عبور از استان‌های گیلان، قزوین، البرز، قم، اصفهان، فارس به استان هرمزگان برسند و ازآنجا به‌وسیله لندیگراف به جزیره کیش بروند. این رالی 2300 کیلومتری باهدف شناختن بیشتر و بهتر طبیعت ایران و با رعایت اصول رانندگی، مراقبت از طبیعت، معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران و همچنین با رویکرد هوش، نقشه‌خوانی و مسیریابی درست و به‌دوراز توجه به‌سرعت همانند رالی‌های قهرمانی برگزار می‌شود.

با توجه به این‌که تمامی خودروهای حاضر در این رالی دو دیفرانسیل  هستند، مسیرهای انتخاب‌شده برای این برنامه صرفاً از اتوبان و جاده‌های شهری نخواهد بود و بخشی از مسیر، خارج از جاده و بیراهه نوردی است. بخشی از مسیر از چمخاله به قزوین، بخشی از مسیرهای کویر متین آباد و چند قسمت دیگر از این رالی در مسیرهای صعب‌العبور خواهد بود.

با توجه به اینکه رویکرد اصلی  برای برگزاری این رالی، ایران‌شناسی، طبیعت‌گردی و معرفی مراکز میراث فرهنگی ایران است، در تمام‌مسیر حفظ سرعت و رانندگی ایمن، توجه به علائم و هشدارها، رعایت تمامی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، مسیریابی اصولی از روی نقشه و توجه به حفظ جان شهروندان و مسافران باید موردتوجه تمامی شرکت‌کنندگان باشد.

اختتامیه این رالی با همکاری مکث موتور، گروه صنعتی بارز و شرکت موتوسل روز پنجشنبه 14 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

برچسب ها

رالی گردشگریمکث موتور
مطالب مرتبط بیشتر
قیمت جدید خودرو مکث تیارا اعلام شد شش خودرو وارداتی گروه «ماموت خودرو» را بشناسید مکث موتور 2 خودرو پاک وارد میکند+ تصاویر کلوت امدادی در ناوگان مکث موتور قیمت‌های جدید کلوت برای اردیبهشت 1402 آغاز رالی تور گردشگری خودروهای کلاسیک در مسیر تهران- مازندران ونوسیا به ایران رسید "ونوسیا" با "مکث موتور" می‌‎آید آموزش رانندگی آفرود با خودرو کلوت برندگان طرح فروش تیارا اعلام شدند نبرد کراس اوور تازه وارد و رقیب کهنه‌کار خرید کلوت اتومات مدل 1402 در پاییز 1401 تیارا چقدر قیمت می‌خورد؟ طرح فروش ویژه کلوت اتومات با موعد تحویل 60 روز کاری رقابت هفت‌نفره‌های بازار بررسی ویدیویی جدیدترین کراس اوور 7 نفره بازار ایران تیارا؛ بازیگر جدید بازار کراس‌اوورها خریداران پیکاپ چه کسانی هستند؟ نگاهی به کمپین تبلیغاتی "عاشقی مکث می خواهد" فروش ویژه کلوت اتومات به‌زودی؛ اعلام شرایط فروش ویژه کلوت اتومات امضای تفاهم‌نامه بن‌سازه آفرود ملی برپایه هم‌افزایی پیام تبریک مدیرعامل مکث موتور به مناسبت روز خبرنگار خروج نخستین خودروهای تیارا از خط تولید تابستان در کنار شماییم 30 استان تحت پوشش شبکه نمایندگان مکث موتور قرار می‌گیرد ‎تمدید طرح فروش کلوت مکث موتور شرایط فروش ویژه مکث موتور برای آفرودسواران تحویل به موقع خودروها از اولویت های اصلی مکث موتور است شرایط ویژه خرید کلوت با پیش پرداخت 250 میلیونی شرایط فروش کلوت دنده دستی بابک وطن خواه مدیر عامل مکث موتور: با راه اندازی سامانه یکپارچه فروش، خودرو در بازار گران می شود بابک وطن خواه مدیر عامل شرکت مکث موتور: کم سود ترین تسهیلات بانکی برای خرید کلوت کلوت آفرودی به نمایش در آمد + عکس مکث موتور از کراس اوور تیارا رونمایی کرد+گزارش تصویری پس از عرضه قوی ترین پیکاپ تولیدی کشور؛ مکث موتور با دو محصول جدید به نمایشگاه خودرو تهران می آید محصول جدید «مکث موتور» در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی خواهد شد برگزاری رالی تور گردشگری تهران- شمال تور گردشگری بین المللی پاریس تا پرسپولیس وارد ایران شد طرح جدید فروش پیکاپ کلوت کلوت دارای بازه‌ی طولانی‌ گارانتی در بین پیکاپ‌های تازه‌وارد کشور کارگاه طراحی و برگزاری رالی های شهری و گردشگری حضور مکث موتور در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران تحویل به موقع اولین سری پیکاپ کلوت به مشتریان آیا مکث موتور خوش‌قولی را از ماموت خودرو به ارث برده است؟ قیمت جدیدترین پیکاپ بازار ایران با نام کلوت اعلام شد آغاز فروش "کلوت" از آذرماه با قیمت کمتر از 800 میلیون تومان مکث موتور با «کلوت» آمد ابعاد کدام پیکاپ جدید بازار ایران بزرگتر است؟ مکث موتور با شریک آسیایی می‌آید کانون جهانگردی و اتومبیلرانی میزبان رالی گردشگری کریدور بین‌المللی شمال- جنوب تقدیر از برگزیدگان «رالی خودروهای تاریخی» و «رالی حرم تا حرم» مسابقه رالی خانوادگی گردشگری در کرمان برگزار شد رالی گردشگری استان مرکزی برگزار شد رالی حرم تا حرم در مسیر بازگشت به کشور آغاز رالی‌ خانوادگی حرم تا حرم از مشهد تا کربلا رالی گردشگری خودروهای تاریخی پایان یافت سفر| رالی «حرم تا حرم» + جزئیات آغاز مسابقات رالی خودروهای کلاسیک در البرز
Back to top