بیست و ششمین نمایشگاه صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی (3)

حضور لیکومولی در بازار گسترده تر می شود

عصر خودرو-در بیست و ششمین نمایشگاه صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شرکت پترو پالایش تکران پارس(لیکومولی ایران) حضوری گسترده دارد.

Friday 13 May 2022 - 13:46:00

حضور لیکومولی در بازار گسترده تر می شود111حضور لیکومولی در بازار گسترده تر می شود1111

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»،  علیرضا کاووسی مدیر بازاریابی لیکومولی ایران مطرح کرد: حضور محصولات لیکومولی در بازار با توجه به تغییرات صورت گرفته در ساختار این شرکت به زودی گسترده تر خواهد شد.

کاووسی در خصوص دلیل حضور این شرکت در نمایشگاه گفت: تغییراتی در ساختار شرکت ایجاد شده و با یکی از پالایشگاه های خصوصی کشور جوینت ونچر جدیدی ایجاد کرده است و نتیجه  این تغییرات به زودی با محصولات جدید این شرکت نمود پیدا خواهد کرد. وی افزود: این جوینت ونچر جدید کمک های به سزایی در خصوص امکانات پشتیبانی تولید محصولات و واردات مواد اولیه به برند لیکومولی خواهد کرد. ورود به حوزه روغن های گیربکس اتوماتیک از جمله اصلی ترین اتفاقاتی است که به زودی در این شرکت اتفاق می افتد.
مدیر بازاریابی پترو پالایش تکران پارس همچنین در خصوص ورود این شرکت به حوزه تولید روغن های صنعتی گفت: لیکومولی پیش از این هم در حوزه تولید روغن های صنعتی حضور داشت اما اکنون این حضور گسترده تر خواهد شد، علاوه بر این به درخواست صنایع مختلف این امکان وجود دارد که روغن های تخصصی صنعتی به صورت وارداتی توسط این شرکت به مشتریان عرضه شود. وی افزود: علاوه بر روغن های صنعتی، از این پس حضور روغن های وارداتی موتوری را نیز با برند لیکومولی به صورت مداوم در بازار خواهیم داشت.

برچسب ها

لیکومولیشرکت لیکومولی ایران
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top